To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-24
Koronowo: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Nadleśnictwa Różanna
Numer ogłoszenia: 291598 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237486 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Różanna, ul. Leśna 5, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3820510, faks 052 3822077.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Nadleśnictwa Różanna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa nowych fabrycznie mebli biurowych do budynku Nadleśnictwa Różanna położonego przy ul. Leśnej 5, 86-010 Koronowo. Przy czym dostawa polega na dostarczeniu mebli do miejsca wskazanego powyżej oraz ustawieniu i zamontowaniu mebli we wskazanych pomieszczeniach, w sposób określony przez Zamawiającego. Szczegółowy opis zawiera: Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. Projekt umeblowania i wyposażenia parteru - załącznik nr 3 do SIWZ Projekt umeblowania i wyposażenia I piętra - załącznik nr 7 do SIWZ Proponowane przykładowe kolory mebli według palety kolorów SOPUR: - Wyposażenie Sali konferencyjnej (parter 1.2) - orzech 22-74 - wyposażenie pozostałych pomieszczeń: - fronty - dąb naturalny bielony, korpusy - orzech 22-68 - orzech 22-62 - brunatny 22-25 - brąz 22-45 - brąz BN-245 Wszystkie kolory zostaną szczegółowo uzgodnione z Zamawiającym przed realizacją umowy. Wszelkie nazwy firm podane w SIWZ lub w załącznikach do niej mają charakter przykładowy i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi. Inne warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.13.00 - Szafy 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.14.31.22 - Komody 39.17.20.00 - Lady 30.19.59.12 - Sztalugi do tablic do pisania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "GAMA" Tomasz Zygowski
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe GAMA Tomasz Zygowski, Droga do Różanny 14, 86-010 Koronowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 151659,00
Oferta z najniższą ceną: 151659,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200678,19
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
- Rozbudowa wraz z przebudową Zespołu Szkół o obiekt przedszkola z niezbędną infrastrukturą techniczną (II)
- Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Koronowo w 2025 r.
- Budowa drogi gminnej nr 050102C Wilcze - Mąkowarsko - etap I
- Dostawa pieczywa i bułki tartej
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa ergonomicznych zestawów do pracy stojącej oraz krzeseł ergonomicznych dla Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego"
- Dostawa i montaż mebli na sale rozpraw do Sądu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie
- "Dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do klubu dziecięcego w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat "Aktywny Maluch" 2022-2029 ".
- Zakup, dostawa, rozmieszczenie i montaż mebli i wyposażenia w ramach prowadzonej inwestycji pod nazwą: Modernizacja, przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (...)
- Remont korytarzy znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku przy ul. Armii Krajowej 2
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektu dofinansowanego z Funduszy Europejskich pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie"
więcej: Sztalugi do tablic do pisania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.