Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Malbork: Usługa wydruku formularzy urzędowych
Numer ogłoszenia: 291587 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 2723351, faks 0-55 2723351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wydruku formularzy urzędowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wydruku następujących formularzy urzędowych: 1. Oświadczenie bezrobotnego o uzyskanych przychodach A5, dwustronne Szt. 2000 2. Oświadczenie o przychodach A5, dwustronne Szt. 5000 3. Przekazywanie należnych świadczeń na konto A5, jednostronne Szt. 500 4. Oświadczenie o zatrudnieniu A5, jednostronne Szt. 5000 5. Zgłoszenie /zmiana do ubezpieczenia zdrowotnego A4 jednostronne Szt. 10 000 6. Zgłoszenie / Zmiana do ubezpieczenia zdrowotnego A4, dwustronne Szt. 2000 7. Zawiadomienie o zatrudnieniu lub powierzeniu innej pracy zarobkowej osobie bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy, A5, jednostronne Szt. 1000 8. Informacja o zmianie danych w karcie rejestracyjnej A5, jednostronne Szt. 5000 9. Karta rejestracyjna Nr ... Karton, A4 dwustronna Szt. 1000 10. Karta rejestracyjna bezrobotnego, Karton, A3 dwustronna, kolor Szt. 1000 11. Skierowanie A4, dwustronne Szt. 1000 12. Karta kandydata na szkolenie A4 dwustronne, Szt. 200 13. Karta usług doradczych A3, dwustronne Szt. 1000 14. Oferta pracy A4, jednostronna Szt. 1000 15. Karta wizyt pośrednika w zakładach pracy, A4, dwustronna, Szt. 100 16. Karta zgłoszeniowa na staż/przygotowanie zawodowe, A4, jednostronne, Szt. 500 17. Oświadczenie osoby bezrobotnej skierowanej do odbycia stażu/przygotowania zawodowego, A4, jednostronne, Szt. 200.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w artykule 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowanie wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 2. Ponadto oprócz oświadczenia, o którym mowa wyżej, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wypełniony formularz ofertowy, kosztorys oraz deklarację, stanowiące załączniki do SIWZ, podpisane przez Wykonawcę lub właściwie umocowaną do tego osobę (pełnomocnika). Jeżeli ofertę i jej załączniki podpisywał będzie pełnomocnik, wówczas należy załączyć do oferty oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa. 3. Oświadczenie wykonawca składa w oryginale. 4. Wykonawca obowiązany jest wskazać zamawiającemu, którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcom. Jeśli Wykonawca nie zamierza powierzać wykonania części zamówienia podwykonawcom, wpisuje on w deklaracji sporządzonej przez niego (wg załączonego do SIWZ wzoru), iż nie powierzy wykonania części zamówienia podwykonawcom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku, Al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, pok. nr 13 , I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku, Al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, pok. nr 12 - sekretariat, I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





