eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony budynku po³o¿onego w Poznaniu, przy ul. S³owackiego 8 oraz na terenie przyleg³ym

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-11-08

Poznañ: ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony budynku po³o¿onego w Poznaniu, przy ul. S³owackiego 8 oraz na terenie przyleg³ym
Numer og³oszenia: 291569 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu , ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznañ, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.powiat.poznan.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony budynku po³o¿onego w Poznaniu, przy ul. S³owackiego 8 oraz na terenie przyleg³ym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony budynku po³o¿onego w Poznaniu, przy ul. S³owackiego 8 oraz na terenie przyleg³ym. Us³ugi musz± byæ ¶wiadczone zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) i rozporz±dzeniem RM z dnia 30 czerwca 1998 r. w sprawie szczegó³owych warunków i sposobów u¿ycia przez pracowników ochrony ¶rodków przymusu bezpo¶redniego (Dz. U. z 1998 r. Nr 89 poz. 563). Zamawiaj±cy wymaga, aby: 1) przedmiot zamówienia wykonywa³y wy³±cznie osoby niekarane; 2) Wykonawca posiada³ min. dwie grupy interwencyjne na terenie miasta Poznania, w tym co najmniej jedn± w³asn± na terenie miasta Poznania. Ka¿da z grup musi sk³adaæ siê z min. dwóch pracowników ochrony, wyposa¿onych w broñ krótk± paln± i ¶rodki przymusu bezpo¶redniego, w oznakowanym samochodzie wyposa¿onym w ¶rodki ³±czno¶ci radiotelefony i telefony komórkowe; 3) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany bêdzie sporz±dziæ w ci±gu 30 dni od daty podpisania umowy Instrukcjê pe³nienia s³u¿by ochrony na terenie nieruchomo¶ci Powiatu Poznañskiego, po³o¿onej w Poznaniu przy ul. S³owackiego 8; 4) czas dojazdu grupy interwencyjnej do siedziby Starostwa Powiatowego w Poznaniu przy ul. S³owackiego 8 wyniós³ max 10 minut od momentu zg³oszenia; 5) Wykonawca przed³o¿y w terminie 7 dni od dnia podpisania niniejszej umowy wykaz pracowników skierowanych do wykonania przedmiotu umowy wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzaj±cych posiadane licencje wraz z po¶wiadczeniem bezpieczeñstwa. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany bêdzie nie pó¼niej ni¿ w dniu zawarcia umowy do przedstawienia aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci o warto¶ci nie mniejszej ni¿ warto¶æ umowy. W przypadku wyga¶niêcia ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci, w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przedstawienia ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci o warto¶ci nie mniejszej ni¿ warto¶æ umowy, na pozosta³y okres trwania umowy. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.500,00 z³

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna spe³nienie przedmiotowego warunku je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada aktualn± koncesjê MSWiA na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z ustaw± z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna spe³nienie przedmiotowego warunku je¿eli Wykonawca wyka¿e siê nale¿ytym wykonaniem, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech us³ug dotycz±cych ca³odobowej ochrony obiektów u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 6000m2 ka¿dy

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna spe³nienie przedmiotowego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ do realizacji zamówienia u¿yte zostan± ¶rodki przymusu bezpo¶redniego okre¶lone w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) i rozporz±dzeniu RM z dnia 30 czerwca 1998 r. w sprawie szczegó³owych warunków i sposobów u¿ycia przez pracowników ochrony ¶rodków przymusu bezpo¶redniego (Dz. U. z 1998 r. Nr 89 poz. 563) oraz radiotelefony i telefony komórkowe, a tak¿e w przypadku grup interwencyjnych oznakowany samochód

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • b) Zamawiaj±cy uzna spe³nienie przedmiotowego warunku w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje: -co najmniej 10 osobami, posiadaj±cymi licencjê min. I stopnia ochrony fizycznej, umundurowanymi i wyposa¿onymi w ¶rodki przymusu bezpo¶redniego; -co najmniej 2 osobami, dowódcami zmian, posiadaj±cymi licencjê pracownika ochrony fizycznej II stopnia z po¶wiadczeniem bezpieczeñstwa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przed³o¿one przez Wykonawcê o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, na zasadzie spe³nia/nie spe³nia

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • koncesjê, zezwolenie lub licencjê
    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    o¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ posiada min. dwie grupy interwencyjne na terenie miasta Poznania, w tym co najmniej jedn± w³asn± na terenie miasta Poznania. Ka¿da z grup sk³adaæ siê bêdzie z min. dwóch pracowników ochrony, wyposa¿onych w broñ krótk± paln± i ¶rodki przymusu bezpo¶redniego, w oznakowanym samochodzie wyposa¿onym w ¶rodki ³±czno¶ci radiotelefony i telefony komórkowe

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wype³niony formularz ofertowy o tre¶ci zgodnej z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ; 2) dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium; 3) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertê podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertê sk³adaj± Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o tre¶ci wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upowa¿nienie do pe³nienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z Wykonawców

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Dopuszcza siê nieistotne zmiany w umowie oraz mo¿liwo¶æ zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.poznan.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: 1) ww. strona internetowa, 2) siedziba Zamawiaj±cego - Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60 - 509 Poznañ, pok. 103A, 3) przes³anie na wniosek Wykonawcy listem poleconym.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60 - 509 Poznañ, pok. 002.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.