eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówremont obiektu Stacji Obsługi Transportu KWP w Rzeszowie z siedzibą w Zaczerniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-22

POZYCJA 29150

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: remont obiektu Stacji Obsługi Transportu KWP w Rzeszowie z siedzibą w Zaczerniu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Barbara Data-Dec, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, fax 017 8582193, e-mail: b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.podkarpacka.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Nieetatowy Zespół ds. Zamówien Publicznych, Barbara Data-Dec, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 8582194, fax 0-17 8582193, e-mail: b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl, www.podkarpacka.policja.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Nieetatowy Zespół ds. Zamówień Publicznych, Barbara Data-Dec, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 8582194, fax 0-17 8582193, e-mail: b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl, www.podkarpacka.policja.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Nieetatowy Zespół ds. Zamówień Publicznych, Barbara Data-Dec, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 8582194, fax 0-17 8582193, e-mail: b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl, ww.podkarpacka.policja.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont obiektu Stacji Obsługi Transportu KWP w Rzeszowie z siedzibą w Zaczerniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zaczernie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont obiektu Stacji Obsługi Transportu KWP w Rzeszowie z siedzibą w Zaczerniu obejmujący: 1. Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 2. Drobne roboty murarskie 3. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 4. Roboty izolacyjne cieplne 5. Roboty tynkarskie 6. Roboty w zakresie stolarki budowlanej 7. Roboty w zakresie wykładzin ściennych o podłogowych 8. Roboty malarskie Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna, która zostanie przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert: - przedmiary robót: a) przedmiar modernizacji hali Stacji Obsługi Pojazdów b) przedmiar instalacji elektrycznych - dokumentacje techniczne: a) projekt wykonawczy architektoniczno-budowlany b) projekt wykonawczy świetlika poliwęglanowego c) projekt wykonawczy instalacji elektrycznej Zamówienie podzielone jest na 2 etapy: I etap obejmuje: a) roboty remontowo - budowlane hali głównej b) modernizację instalacji elektrycznych wewnętrznych w zakresie hali głównej II etap obejmuje: a) roboty remontowo - budowlane części obiektu: - wentylatornie - stacja diagnostyczna - budynek administracyjny w części wydzielonej - przybudówka - przybudówka część technologiczna b) modernizację instalacji elektrycznych w pozostałym zakresie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: poniżej 5 278 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żadał wadium. Wysokość wadium jak i sposób jego wniesienia zostaną podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zostanie przekazana do wykonawców wraz z zaproszeniem do składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: III.2.1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: 2.1. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia postępowania jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie budynku o podobnej złożoności technologicznej i wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. 2.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) kierownikiem budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem, b) kierownikiem robót elektrycznych - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do 1 kV i posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000,00 zł b) posiadają ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: III. 2.2)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie wykonawcy mają obowiązek dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy opisane warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż dwudziestu wykonawców, zamawiający dokona dodatkowej oceny przy pomocy warunku określonego w punkcie III.2.1. podpunkcie 2, podpunkcie 2.1. niniejszego ogłoszenia dot. ilości wykonanych robót budowlanych. Kryterium kwalifikacyjne: za wykonanie robót budowlanych odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający przyzna punkty w następujący sposób: 1) 1 udokumentowana robota budowlana - 0 punktów 2) za każdą kolejną udokumentowaną robotę budowlaną - 1 punkt. Zamawiający wybierze wykonawców z największą ilością punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.3) 1. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wykonawcy składają: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie budynku o podobnej złożoności technologicznej tj. posiadającego między innymi wewnętrzną instalację elektryczną, Z treści wykazu musi jednoznacznie wynikać czy roboty budowlane przedstawione przez wykonawcę odpowiadają wartością i rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. e) uprawnienia budowlane dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) f) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 300 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego g) polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.2.3) podpunkcie 1 lit. b, c, niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaleglych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. Dokumenty o których mowa w punkcie III.2.3) podpunkcie 2 lit. a niniejszego ogłoszenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w punkcie III.2.3) podpunkcie 2 lit. b powinnien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.2.3) podpunkcie 2 niniejszego ogloszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu III.2.3 podpunktu 3 niniejszego ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno określać w szczególności: a) przedmiot postępowania, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu, d) zakres umocowania pełnomocnika Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (łącznie z pełnomocnikiem) według zasad reprezentacji właściwych dla każdego z wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać oddzielnie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1)-10) i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez złożenie oświadczeń i dokumentów wymienionych w niniejszym ogłoszeniu w punkcie III.2.3)podpunkt 1, lit. a, b, c. W zakresie pozostałych dokumentów, wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą wspólnie wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, poprzez złożenie pozostałych wymaganych dokumentów. 6. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i załączniki do wniosku sporządzone przez wykonawcę muszą być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu, oznaczonym napisem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na remont obiektu SOT KWP w Rzeszowie z siedzibą w Zaczerniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamówienie jest podzielone na 2 etapy: I etap robót należy wykonać do 31.10.2007r. II etap robót należy wykonać do 31.05.2008r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.