eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoZAKUP I DOSTAWĘ UŻYWANEJ KOPARKO-ŁADOWARKI



Ogłoszenie z dnia 2014-09-02

Wejherowo: ZAKUP I DOSTAWĘ UŻYWANEJ KOPARKO-ŁADOWARKI
Numer ogłoszenia: 291462 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. , ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 6769520, faks 58 6769521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukwejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWĘ UŻYWANEJ KOPARKO-ŁADOWARKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki JCB 3CX super lub równoważnej. Przedmiot zamówienia zawarty został w pkt. 6-8 siwz 2. Realizacja dostawy przedmiotu zamówienia nastąpi w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., wjazd od ul. Staromłyńskiej, 84-200 Wejherowo. 4. Występujące w dokumentacji przetargowej określenia odwołujące się bezpośrednio do nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia służą określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, iż spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wszystkie określone w pkt. 6-8 parametry winny posiadać dokumenty potwierdzające zgodność z określonymi normami oraz atesty, świadectwa jakości, certyfikaty winny być dostarczone wraz z towarem, w przypadku wcześniejszego wezwania ze strony Zamawiającego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: o rok produkcji koparko-ładowarki od 2010 do 2014; o koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; o silnik wysokoprężny, turbodoładowany o mocy znamionowej brutto co najmniej 90 KM i nie większej niż 100 KM; o napęd koparko-ładowarki na dwie osie, z możliwością napędu na jedną oś; o koła jezdne wszystkie równe w rozmiarze nie mniejszym niż 24 cale, bieżnik opony tzw. jodełka; o przebieg do 2000 motogodzin; o przednia oś wychylna, przednie i tylne koła skrętne, trzy tryby pracy zawieszenia - przednia oś skrętna, obie osie skrętne, jazda bokiem; o skrzynia biegów typu SYNCROSHUTTLE, co najmniej 4 biegi w przód i co najmniej 4 biegi w tył zmieniane pod obciążeniem, elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy; o stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie; o błotniki na wszystkich kołach, skrzynka narzędziowa wraz z podstawowymi kluczami, immobiliser; o kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora; o światła drogowe, przednie i tylnie reflektory robocze, światło ostrzegawcze migowe; o masa maszyny gotowej do pracy nie większa niż 9000 kg; o lusterka wewnętrzne i zewnętrzne; o tylne szyby boczne uchylne; o wycieraczki na przedniej i tylnej szybie; o ogrzewanie oraz wentylacja; o koparko-ładowarka musi być po wymianie olejów, filtrów i przeglądzie technicznym - w ciągu miesiąca przed dostawą. o maksymalne zużycie opon wynosi 30 %; o koparko-ładowarka musi być wolna od uszkodzeń mechanicznych. 7. Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki: o koparko-ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej; o łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana), wielofunkcyjna - 6 w 1, czyli możliwość : spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozścielania i wyrównywania; o koparko-ładowarka musi posiadać szybkozłącze ładowarkowe hydrauliczne a na nim zamontowane widły, które będą stanowić nierozłączną całość maszyny; o pojemność łyżki ładowarki minimum 1 m3; o wysokość załadunku minimum 3,15 m; o sterowanie układem ładowarkowym za pomocą dwóch dźwigni; 8. Osprzęt koparkowy podsiębierny koperkowo - ładowarki: o łyżka koparkowa o szerokości minimum 600 mm; o szybkozłącze koparkowe mechaniczne; o ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe), smarowanie smarem stałym, do którego nie przylegają zabrudzenia; o sterowanie układem koparkowym za pomocą dwóch dźwigni; 9. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia: o oferowana koparko-ładowarka musi spełniać wszystkie warunki przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia; o gwarancja jakości na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej 6 miesięcy;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00 - Maszyny i sprzęt budowlany .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia razem z ofertą wadium przetargowego w wysokości: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złoty 00/100). 11.2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 11.3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: o pieniądzu, o poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, o gwarancjach bankowych, o gwarancjach ubezpieczeniowych, o poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: BANK MILLENNIUM SPÓŁKA AKCYJNA nr 37 1160 2202 0000 0000 6196 5678; 11.5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą. 11.6. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 10.09.2014 r do godz. 10:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 11.7. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 11.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 11.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 11.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: o odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, o zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.12. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej w ciągu 14 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do siwz;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do siwz;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do siwz;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do siwz;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do siwz;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wykonawcy o stanie technicznym oferowanej koparko-ładowarki (załącznik nr 4 do siwz)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - stan techniczny (przebieg, rok produkcji, ogumienie, ogólny stan wizualny, dodatkowe wyposażenie - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w następującym zakresie: a) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy; b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; c) opóźnienia wyboru Wykonawcy, powodującego konieczność wydłużenia umownego terminu realizacji umowy; d) wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, spowodowanego niezależnymi okolicznościami np. działaniem tzw. siły wyższej, zmianą przepisów prawnych, katastrofalnym działaniem przyrody, zaburzeniem życia zbiorowego itp., których wystąpienia Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; e) konieczności poprawienia oczywistej omyłki rachunkowej lub pisarskiej; f) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, a mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania. 2. Zmiany umowy, pod rygorem nieważności, winny być sporządzone w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukwejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. ul. Obrońców Helu 1 84-200 Wejherowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. ul. Obrońców Helu 1 84-200 Wejherowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.