eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-30

Ostrów Wielkopolski: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie
Numer ogłoszenia: 291344 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145887 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie. I. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i licencji w następujących ilościach: 1. zestaw komputerowy (5 szt.), w skład którego wchodzą: monitor, komputer, drukarka laserowa monochromatyczna A4. 2. zestaw komputerowy (2 szt.), w skład którego wchodzą: komputer, monitor. 3. komputer stacjonarny - 1 szt. 4. klawiatura komputerowa - 40 szt. 5. myszka komputerowa 40 szt. 6. przełącznik sieciowy - 5 szt. 7. przełącznik urządzeń peryferyjnych USB umożliwiający podłączenie do dwóch komputerów jednocześnie jednego urządzenia posiadającego port USB - 5 szt. 8. zasilacz ATX do komputera stacjonarnego - 5 szt. 9. przedłużacz sieciowy 230V w formie listwy - 10 szt. 10. przewód HDMI - HDMI (min. 12 m) - 1 szt. 11. przewód HDMI - HDMI (min. 1,5 m) - 2 szt. 12. tablet - 1 szt. 13. wewnętrzny dysk twardy 3,5 cala - 3 szt. 14. notebook - 1 szt. 15. adapter USB3.0 do urządzeń IDE 2.5 cala i 3.5 cala oraz urządzeń SATA - 2 szt. 16. drukarka laserowa kolorowa A4 - 1 szt. 17. zewnętrzny dysk twardy 2,5 cala USB 3.0 - 2 szt. 18. gigabitowy przełącznik sieciowy 100/1000Mbps - 3 szt. 19. pamięć Flash - Pendrive - 7 szt. 20. pamięć do serwera DELL R420 typu DDR3 1333 (PC3-10600 ECC Registered) - 2 szt. 21. program do obróbki grafiki Photoshop CS6 PL dla systemu operacyjnego Windows 8.1 64bit - 1 szt. 22. program Adobe Indesign CS6 PL dla systemu operacyjnego Windows 8.1 64bit - 1 szt. 23. program do montażu wideo NeroVideo 2015 PL dla systemu operacyjnego Windows 8.1 64bit - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. II. Inne wymagania i uwagi: Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia określony w pkt 3.1.1. - 3.1.20. SIWZ na okres 24 miesięcy. Niemniej jednak okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 31.22.48.10 - Przedłużacze 32.58.11.00 - Kabel do transmisji danych 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.61.13 - Synchroniczna pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (SDRAM) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79771,65

  • Oferta z najniższą ceną: 79771,65 / Oferta z najwyższą ceną: 107754,15

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.