eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › Remont zbiornika wodnego w Chełstowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-14

Twardogóra: Remont zbiornika wodnego w Chełstowie
Numer ogłoszenia: 291330 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Twardogóra , ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, faks 071 3158142.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zbiornika wodnego w Chełstowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Remoncie zbiornika wodnego w Chełstowie realizowanego na działce nr 152/2, obręb Chełstów, gm. Twardogóra. W ramach niniejszego zamówienia do zadań oraz czynności wykonawcy należeć będzie wykonanie prac określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a w szczególności: - Geodezyjne wytyczenie robót oraz pełna obsługa geodezyjna. -Osuszenie czaszy zbiornika przez wyjęcie szandorów z mnicha piętrzącego, powolne obniżanie poziomu wody w zbiorniku - Wycinka i karczowanie drzew i krzaków rosnących bezpośrednio przy obiekcie jak również egzemplarzy chorych i pochylonych, których pozostawienie grozi uszkodzeniem skarpy zbiornika czy mnicha piętrzącego. -Oczyszczenie zbiornika z gałęzi, konarów, gruzu i śmieci wraz z wywiezieniem ich na gminne składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Grabownie Wielkim lub zagospodarowanie w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. - Odmulenie czaszy zbiornika wraz z załadunkiem i wywozem pozyskanego materiału. - Materiał pozyskany w wyniku odmulenia musi być zagospodarowany w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. -Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takiego transportu, który nie wpłynie niekorzystnie na drogi i otoczenie (np. nie spowoduje zniszczenia lub zanieczyszczenia nawierzchni ). - Uzupełnienie ubytków betonu w mnichu piętrzącym na stanowisku górnej wody i dolnej wody - Nadanie skarpom zbiornika odpowiedniego nachylenia. - Umocnienie stopy skarpy zbiornika przez zabicie kiszki faszynowej o średnicy 15 cm, powyżej darniowanie pasem szerokości 1,0 m powyżej obsiew mieszanką traw. - Umocnienie stopy skarpy rowu na długości zbiornika oraz 50m w dół kiszką faszynową średnicy 10 cm -Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. -Prace porządkowe i zabezpieczające. - wykonywanie obowiązków gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie - ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy - ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego -Inne prace wynikające z uzgodnień dokumentacji technicznej oraz sztuki budowlanej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.26.00 - Wycinanie i napełnianie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 29.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wiedza i doświadczenie -przez co należy rozumieć wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania podobnego do przedmiotu zamówienia tj. remont, budowa, przebudowa zbiornika wodnego. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby zdolne do wykonania zamówienia - przez co należy rozumieć, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub będzie dysponować takowymi osobami i wówczas przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), w szczególności posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2003, Nr 207, poz.2016 z póź. zm), w zakresie kierowania robotami budowlanymi oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru załącznik nr 8 do SIWZ 2. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) 3. Podpisany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (należy podpisać i opieczętować każdą stronę wzoru umowy) 4.Świadectwo wizytacji terenu, na którym będą realizowane roboty oraz oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją projektową wg załącznika nr 4 do SIWZ 5.Kalkulacja ceny ryczałtowej z rozbiciem na elementy wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym 6. Proponowany przez Wykonawcę harmonogram realizacyjny zadania (tygodniowy) uwzględniający termin realizacji w rozbiciu na elementy wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZ wg załącznika nr 6 do SIWZ. 7. Wypełnioną kartę gwarancyjną wg załącznika nr 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.twardogora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze ul. Ratuszowa 14 56-416 Twardogóra pok. nr 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze ul. Ratuszowa 14 56-416 Twardogóra pok. nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.