eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługę polegającą na zagospodarowaniu odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, poprzez proces odzysku R3 - kompostowanie w ilości 2300 Mg.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-30

Poznań: Usługę polegającą na zagospodarowaniu odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, poprzez proces odzysku R3 - kompostowanie w ilości 2300 Mg.
Numer ogłoszenia: 291246 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. , al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8530813, faks 61 8530842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odpady.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa handlowego w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 3 b Ustawy Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę polegającą na zagospodarowaniu odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, poprzez proces odzysku R3 - kompostowanie w ilości 2300 Mg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zagospodarowaniu odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, poprzez proces odzysku R3 - kompostowanie i transport części ww. odpadów, w ilości 2300 Mg (transport Wykonawcy oraz własny Zamawiającego), zgodnie z opisem wskazanym w pkt 2 poniżej oraz zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot Zamówienia został przez Zamawiającego podzielony na dwie następujące części: a. Część I usługa polegająca na zagospodarowaniu odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, poprzez proces odzysku R3 - kompostowanie w ilości do 1 150 Mg; b. Część II usługa polegająca na transporcie i zagospodarowaniu odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, poprzez proces odzysku R3 - kompostowanie w ilości do 1 150 Mg; 3. Wielkości ilości odpadów określone w punkcie 2 powyżej mogą ulec zmianie w granicach + 30% (zgodnie z pkt VI SIWZ) 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 30 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie zezwolenie na przetwarzanie (odzysk) odpadów ulegających biodegradacji 20 02 01 poprzez proces odzysku R3 w instalacji wpisanej w załączniku nr 2 do uchwały Nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 roku Regionalne Instalacje do przetwarzania odpadów komunalnych w poszczególnych regionach gospodarki odpadami komunalnymi województwa wielkopolskiego, posiadającej status instalacji regionalnej lub zastępczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a. Posiadają tytuł prawny do instalacji wpisanej w załączniku nr 2 do uchwały Nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 roku Regionalne Instalacje do przetwarzania odpadów komunalnych w poszczególnych regionach gospodarki odpadami komunalnymi województwa wielkopolskiego, posiadającej status instalacji regionalnej lub zastępczej umożliwiający jej eksploatację i pełną realizację przedmiotu zamówienia, b. Zapewniają funkcjonowanie instalacji, o której mowa w pkt a powyżej co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00, w tym przyjecie odpadów w godzinach 07:00 - 15:00. c. Zapewniają transport odpadów w oparciu o stosowne pozwolenie oraz pojazdami do tego celu przystosowanymi (dotyczy tylko części II zamówienia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. Posiadają tytuł prawny do instalacji wpisanej w załączniku nr 2 do uchwały Nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 roku Regionalne Instalacje do przetwarzania odpadów komunalnych w poszczególnych regionach gospodarki odpadami komunalnymi województwa wielkopolskiego, posiadającej status instalacji regionalnej lub zastępczej umożliwiający jej eksploatację i pełną realizację przedmiotu zamówienia, b. Zapewniają funkcjonowanie instalacji, o której mowa w pkt a powyżej co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00, w tym przyjecie odpadów w godzinach 07:00 - 15:00. c. Zapewniają transport odpadów w oparciu o stosowne pozwolenie oraz pojazdami do tego celu przystosowanymi (dotyczy tylko części II zamówienia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale VII powyżej, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń i dokumentów: a. oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.1 - 4 i art. 44 ustawy Pzp - wg. wzoru z Załącznika nr 3 do SIWZ. b. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - wg. wzoru z Załącznika nr 4 do SIWZ. c. oświadczenie o zapewnieniu funkcjonowania instalacji, w której prowadzony będzie odzysk odpadów co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 w tym przyjęcie odpadów w godzinach 07:00 - 15:00.- wg wzoru załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ d. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e. oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do instalacji wpisanej w załączniku nr 2 do uchwały Nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 roku Regionalne Instalacje do przetwarzania odpadów komunalnych w poszczególnych regionach gospodarki odpadami komunalnymi województwa wielkopolskiego, posiadającej status instalacji regionalnej lub zastępczej - wg. wzoru z Załącznika nr 9, f. zezwolenie na przetwarzanie (odzysk) odpadów ulegających biodegradacji 20 02 01 poprzez proces odzysku R3 w instalacji wpisanej w załączniku nr 2 do uchwały Nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 roku Regionalne Instalacje do przetwarzania odpadów komunalnych w poszczególnych regionach gospodarki odpadami komunalnymi województwa wielkopolskiego, posiadającej status instalacji regionalnej lub zastępczej. g. oświadczenie, iż Wykonawca posiada odpowiednie środki transportu umożliwiające transport odpadów ulegających biodegradacji 20 02 01 - wg. wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ (dotyczy tylko części II zamówienia), h. zezwolenie na transport odpadów ulegających biodegradacji 20 02 01 lub umowę na ich transport z podmiotem, który posiada takie zezwolenie, bądź pisemne zobowiązanie tego podmiotu (zgodnie z postanowieniem rozdziału VII pkt 1.3) c) - (dotyczy tylko części II zamówienia) 2. Wykonawca składa również wypełnioną i podpisaną listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), do reprezentowania w postępowaniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Dokument określony w Rozdziale VIII pkt. 1 lit. d) winien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Oświadczenia (w tym wykazy) wymagane przez Zamawiającego składa się w oryginale. Jeżeli umocowanie osób podpisujących ofertę nie wynika jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wówczas do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. Odnośnie innych dokumentów Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 5. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z Wykonawców składa dokument wymieniony w pkt 1 lit. d). Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który działa w imieniu i na rzecz każdego z tych Wykonawców, przy czym upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia musi jednoznacznie wynikać z pełnomocnictwa. 6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (a których sposób dokonania oceny spełniania został opisany przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wymienionych w Rozdz. VIII pkt. 1 lit. b) i d).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 94
    • 2 - Termin odbioru odpadów - 6

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w razie zmian prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa miejscowego, wpływających na zasady świadczenia usług zlecanych w ramach zamówienia - w takim przypadku zmianie może ulec sposób realizacji zamówienia celem doprowadzenia do zgodności ze zmienionymi przepisami prawa; 2. Dopuszczalna jest również zmiana adresu poczty elektronicznej wskazanego w Rozdziale IV pkt 4 SIWZ, przy czym do jej skuteczności wystarczy pisemne poinformowanie Wykonawcy o tym fakcie. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej z zastrzeżeniem pkt 4 powyżej

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.odpady.poznan.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o. Al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań Pok. 11 (I piętro)..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2015 godzina 08:00, miejsce: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o. Al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań Pok. 11 (I piętro)..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.