Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: USŁUGA ODBIORU I WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU SZPITALA I JEDNOSTEK TERENOWYCH ORAZ DZIERŻAWĘ PRASOKONTENERA Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, do kontaktów: Sławomir Rydz, Kamila Juszczak, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, fax 042 6895911, e-mail: przetargi@kopernik.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kopernik.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ODBIORU I WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU SZPITALA I JEDNOSTEK TERENOWYCH ORAZ DZIERŻAWĘ PRASOKONTENERA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: ODBIÓR I WYWÓZ STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU SZPITALA I JEDNOSTEK TERENOWYCH ORAZ DZIERŻAWA PRASOKONTENERA. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: NIE DOTYCZY 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 2 PAKIETY 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 30.06.2009
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 9 000,00zł. (dziewięć tysięcy złotych 00/100) z podziałem na pakiety:Pakiet nr 1 - 8 500,00zł.Pakiet nr 2 - 500,00zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywać na podstawie załączonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1. 3. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pkt 4. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Zezwolenie Prezydenta Miasta Łodzi (wydane zgodnie z ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz. U. 1996, nr 132, poz. 622 z późn. zm.) na prowadzenie na terenie miasta Łodzi działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 9. Dowód wniesienia wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2007, godzina 11:00, WSS im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, pokój 1089.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Kwota, którą Zamawiający zamierz przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 388 200,00zł (Pakiet nr 1 - 363 800,00zł., Pakiet nr 2 - 24 400,00zł.) 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ODBIÓR I WYWÓZ STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH. 1) Krótki opis: ODBIÓR I WYWÓZ STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: ODBIÓR I WYWÓZ STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU SZPITALA I JEDNOSTEK TERENOWYCH - WEDŁUG HARMONOGRAMU I W ZALEŻNOŚCI OD BIERZĄCYCH POTRZEB ZAMAWIAJĄCEGO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: DZIERŻAWA PRASOKONTENERA. 1) Krótki opis: DZIERŻAWA PRASOKONTENERA O POJ. 10M³. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.62.00 (E017). 3) Wielkość lub zakres: DZIERŻAWA PRASOKONTENERA O POJEMNOŚCI 10M³ OD DNIA 01.07.2007R. DO DNIA 30.06.2009R. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 152/TP/ZP/U/2025 Usługę wykonania konserwacji instalacji i urządzeń Sygnalizacji Alarmu Pożarowego (SAP), Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) oraz systemów oddymiania wraz z naprawami
- Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym
- ZP/38/2025 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 12 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa zestawów do izolacji wirusa oraz testów do diagnostyki wirusa afrykańskiego pomoru świń (ASFV) u świń i dzików dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Usługa rekrutacji kandydatów zagranicznych na studia prowadzone w języku angielskim w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.
- Dostawa defibrylatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni..
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie szaletów kontenerowych
- Mycie wiat i peronów autobusowych
- Transport i zagospodarowanie odpadów wytworzonych na Gminnej Oczyszczalni Ścieków Komunalnych w Podrzeczu
- CZYSZCZENIE i KONSERWACJA KANAŁÓW i ROWÓW OTWARTYCH, ZBIORNIKÓW RETENCYJNYCH, URZĄDZEŃ TOWARZYSZĄCYCH należących do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Olsztynie
- Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego - 2026 rok (II postępowanie)
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Rozprzy
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





