eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LiniewoOpracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenówczęści m. Orle i części m. Chrztowo w gminie Liniewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-08

Liniewo: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów: części m. Orle i części m. Chrztowo w gminie Liniewo
Numer ogłoszenia: 291135 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liniewo , ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, woj. pomorskie, tel. 058 6878520, faks 058 6878522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów: części m. Orle i części m. Chrztowo w gminie Liniewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów: części m. Orle i części m. Chrztowo w gminie Liniewo Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania prac zgodnych z uchwałą Rady Gminy Liniewo nr XLIV_242_2010 z dnia 23 września 2010 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki o nr geodezyjnym 271 położonej w miejscowości Orle obręb geodezyjny Garczyn, w gminie Liniewo i usług projektowych dotyczących sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie działki oznaczonej nr geodezyjnym 271 o powierzchni 61,9285 ha położonej w miejscowości Orle, obręb geodezyjny Garczyn oraz na terenie działek położonych w obrębie geodezyjnym Chrztowo oznaczonych nr geodezyjnym: nr 53 o powierzchni 5,4100 ha, nr 86 o powierzchni 1,0600 ha, nr 87 o powierzchni 1,7000 ha, nr 120 o powierzchni 0,2500 ha, nr 88 o powierzchni 3,1100 ha, nr 89 o powierzchni 8,0900 ha, nr 106_1 o powierzchni 4,6900 ha, nr 91 o powierzchni 0,0100 ha, nr 92 o powierzchni 0,8400 ha, nr 93 o powierzchni 0,0200 ha, nr 95 o powierzchni 5,6600 ha, nr 96 o powierzchni 3,3400 ha i nr 97_2 o powierzchni 2,4330 ha zgodnie z uchwałą Nr VII_39_2011 Rady Gminy Liniewo z dnia 21.06.2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek o nr geodezyjnym 53, 86, 87, 120, 88, 89, 106_1, 91, 92, 93, 95, 96 i 97_2 położonych w miejscowości w obrębie geodezyjnym Chrztowo, w gminie Liniewo. Przedmiotem planu jest ustalenie przeznaczenia terenu oraz określenie sposobów zagospodarowania i warunków zabudowy wynikających z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 roku Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) w sposób zgodny z wymogami dotyczącymi stosowania standardów przy zapisywaniu ustaleń planu, określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 roku Nr 164 poz. 1587). Zamówienie obejmuje również obsługę planu (czynności formalno - prawne) ze strony Wykonawcy polegającą w szczególności na: udzieleniu informacji i odpowiedzi autora projektu planu na pytania zainteresowanych stron w trakcie wyłożenia projektu do wglądu i w czasie dyskusji publicznej, przygotowaniu projektów dokumentów w celu wystąpienia o opinię i dokonania uzgodnień w rozumieniu art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowaniu projektów rozstrzygnięć w rozumieniu art. 20 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, referowaniu projektu planu na posiedzeniach komisji i sesjach Rady Gminy. Szczegółowy zakres prac projektowych będącymi przedmiotem umowy, określa Harmonogram prac projektowych będący integralną częścią umowy i stanowiący załącznik nr 1 do umowy. Wykonane zamówienie, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w 1 egz., materiały rolne i leśne oraz prognozy oddziaływania na środowisko i skutków finansowych - 1 egz., dokumentacje planu (korespondencję, protokoły uzgodnień, opinie) w 1 egz. oraz zgodnie z art. 29 ust. 2 ustawy o planowaniu przestrzennym, jedną elektroniczną wersję planu, umożliwiającą zamieszczenie i przeglądanie w Internecie w plikach małej objętości (map, rysunków, tekstów uchwał). Przekazanie prac projektowych nastąpi w siedzibie Zamawiającego i zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez obie strony. Zamawiający dostarczy Wykonawcy niezbędne do wykonania prac projektowych dane i materiały wejściowe w zakresie, terminach i warunkach określonych w Wykazie dostarczenia dokumentów przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wymienionych w rozdziale VII SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia wymagane jest, aby Wykonawca wykazał się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie), w tym co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu opracowania projektu planu zagospodarowania przestrzennego terenów wiejskich o powierzchni minimum 80 ha. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wymienionych w rozdziale VII SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wymienionych w rozdziale VII SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest, aby Wykonawca dysponował osobami (co najmniej jedną) zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności urbanistycznej, posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu urbanisty i posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz doświadczenie zawodowe w opracowaniu co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu opracowania projektu planu zagospodarowania przestrzennego terenów wiejskich o powierzchni minimum 80 ha. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wymienionych w rozdziale VII SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wymienionych w rozdziale VII SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: w zakresie zmiany terminu wykonania: w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego, w sytuacji wystąpienia siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, w związku z decyzją Zamawiającego o czasowym wstrzymaniu realizacji prac projektowych, w przypadku przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji stosownych decyzji, zezwoleń, opinii, uzgodnień itp., z powodu zaistnienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót, inne przyczyny niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonania innych czynności przewidzianych w umowie, z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w zakresie płatności i innym: w przypadku zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany harmonogramu realizacji i płatności, z powodu zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego oraz zmiany podwykonawców, z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Liniewo ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, pokój nr 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Liniewie, ul. Dworcowa 3 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.