eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojkowiceRemont instalacji elektrycznej i instalacji wodno-kanalizacyjnej dla budynku Gimnazjum w Wojkowicach przy ul. Sobieskiego 211b .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Wojkowice: Remont instalacji elektrycznej i instalacji wodno-kanalizacyjnej dla budynku Gimnazjum w Wojkowicach przy ul. Sobieskiego 211b .
Numer ogłoszenia: 291070 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice , ul. Jana III Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 032 7695066, faks 032 7695073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznej i instalacji wodno-kanalizacyjnej dla budynku Gimnazjum w Wojkowicach przy ul. Sobieskiego 211b ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Gimnazjum w Wojkowicach przy ul. Sobieskiego 211b. Zakres robót budowlanych do wykonania w 2009r. - remont instalacji elektrycznej - 70% - remont instalacji wodno-kanalizacyjnej - 100% Zakres robót budowlanych do wykonania w 2010r. - remont instalacji elektrycznej - 30% Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust.1 pzp w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. O/Będzin 82 1050 1227 1000 0008 0157 0227 Do oferty należy dołączyć wyciąg bankowy lub kopię polecenia przelewu wraz z potwierdzeniem przez Zamawiającego zdeponowania na rachunku bankowym wyżej wymienionej kwoty. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie Urzędu Miasta w Wojkowicach ul. Sobieskiego 290A, parter, pokój nr 2

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp, 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach : - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ( minimum 1 osoba z każdej branży ) oraz poświadczą ich przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający dopuszcza posiadanie 2 lub więcej uprawnień przez 1 osobę. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy dołączyć do oferty kserokopię stosownych uprawnień i aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3.w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł. obejmujących zakresem remonty instalacji elektrycznych stanowiących przedmiot zamówienia oraz wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł. obejmujących zakresem remonty instalacji wodno-kanalizacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia wraz z podaniem nazwy inwestora, wartości robót, dat wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.wniosą wadium w wysokości - 12.000,00 zł.(słownie: dwanaście tysięcy złotych). Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty według formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do - przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - (wzór oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ) . 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.2. SIWZ - (wzór wykazu - Załącznik nr 3 do SIWZ). Wymagane załączenie kserokopii uprawnień określonych w pkt. 5.2. SIWZ i poświadczeń przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. 4.1. W przypadku przedstawienia w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował za zgodą innych podmiotów wymagane jest przedłożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (wzór oświadczenia -Załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzających spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3. SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - (wzór wykazu - Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w wykazie zostały wykonane należycie, np. referencje wystawione przez poprzednich zamawiających lub kopie protokołów odbioru robót. 7.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Kserokopie potwierdzenia wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 8 SIWZ. Ponadto do oferty należy załączyć: 9.Formularz ofertowy - (Załącznik nr 1 do SIWZ). 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania 10.1. wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w przetargu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 10.2 wymagane w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice 42-580 Wojkowice ul. Sobieskiego 290A, pokój nr 6 - Inwestycje, Remonty, Drogi.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wojkowice 42-580 Wojkowice, ul. Sobieskiego 290 A, pokój nr 11 (sekretariat), I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.