Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Częstochowa: odbiór i unieszkodliwianie odpadów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny, do kontaktów: Bożena Klimas, ul. Bialska 104 lok. 118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, fax 034 3651756, e-mail: szp@data.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalparkitka.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór i unieszkodliwianie odpadów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczne świadczenie usługi odbioru ze szpitala i unieszkodliwiania odpadów : medycznych o kodach 180101, 180102, 180103; leków cytostatycznych 180108; świetlówek o kodzie 160213; odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 200108 stosownie wg Załącznika Nr 1 do SIWZ 2. Kody odpadów podano zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001 roku Nr 112 poz. 1206) 3.Warunki wykonania zamówienia: 3.1.Odbiór odpadów : dwa razy w tygodniu zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 3.2.Odbiór odpadów specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na jego koszt. 3.3.Dostawa pojemników i worków na odpady z wyłączeniem pojemników do gromadzenia odpadów pochodzących z tkanki ludzkiej i jej resztek zabezpieczanych przez Zamawiającego. 3.4.Wykonawca wystawi przy każdym odbiorze odpadów kartę przekazania odpadów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzoru dokumentów stosowanych dla potrzeb ewidencji odpadów (Dz.U. z 2006 r., Nr 30 poz. 213) z podaniem kodu odpadu i jego wagi. 3.5.Wykonawca prowadzić będzie ewidencję odpadów obejmującą karty ewidencji odpadów oraz karty przekazania odpadów. 3.6.Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności przepisami Ustawy z dnia z 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz.U z 2001 r. Nr 62, poz 628 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 6 września o transporcie drogowym (Dz.U Nr 125 poz 1371. 3.7.Dezynfekcja pomieszczenia przeznaczonego do gromadzenia odpadów środkiem przeznaczonym do dezynfekcji tego typu pomieszczeń przy każdym odbiorze odpadów. 3.8.Legalizacja wagi zamawiającego przeznaczonej do ważenia odpadów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U z dnia 27.04.2001 r. Nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 06 września 2001 o transporcie drogowym Dz.U.Nr 125 poz.1371 2.oświadczenie Wykonawcy, że usługa zostanie wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności przepisami Ustawy z dnia 27 kwietnia. 2001r. o odpadach (Dz.U z 2001 r. Nr 62, poz 628 z późniejszymi zmianami) 3.zaświadczenia ADR dla kierowców przewożących odpady niebezpieczne 4.wykaz środków transportu przeznaczonych do realizacji zamówienia (minimum 2), ich ładowność 5.licencja lub zaświadczenie na przewozy drogowe rzeczy stosownie do ustawy o transporcie drogowym - Dz.U Nr 125, poz. 1371 oraz ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym - Dz.U. Nr 125, poz. 1371 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 18
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 6.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym,a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie \spełnia/nie spełnia . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia stosowne do art. 22 oraz 24 ustawy PZP. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności winien dostarczyć: 2.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U z dnia 27.04.2001 r.Nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 06 września 2001 o transporcie drogowym Dz.U.Nr 125 poz.1371 2.3.aktualne informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki osobowej prawa handlowego wykazanie okoliczności niezalegania z opłacaniem podatków może dotyczyć tylko i wyłącznie podatków, których podatnikiem jest sama spółka (zaświadczenie wydane na spółkę, a nie na wspólników). W przypadku wspólników spółki cywilnej, wykazanie okoliczności niezalegania z opłacaniem podatków dotyczy zarówno poszczególnych wspólników jak i samej spółki. 2.6.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ubezpieczeniowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien dostarczyć: 3.1.oświadczenie Wykonawcy, że usługa zostanie wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności przepisami Ustawy z dnia 27 kwietnia. 2001r. o odpadach (Dz.U z 2001 r. Nr 62, poz 628 z późniejszymi zmianami) 3.2.zaświadczenia ADR dla kierowców przewożących odpady niebezpieczne 3.3.wykaz środków transportu przeznaczonych do realizacji zamówienia (minimum 2), ich ładowność 3.4.licencja lub zaświadczenie na przewozy drogowe rzeczy stosownie do ustawy o transporcie drogowym - Dz.U Nr 125, poz. 1371 oraz ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym - Dz.U. Nr 125, poz. 1371 3.5.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 10.000,00 zł w skali 1-go miesiąca usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców 3.6.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia winien dostarczyć: 4.1.informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4.2.polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od dpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20% wartości składanej oferty 5. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty: wymienione w pkt. 1, 2.1 i 2.3 - 2.6 składa indywidualnie każdy z podmiotów; wymienione w pkt. 2.2, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 4.1, 4.2 składają te podmioty łącznie. 6.Dokumenty wymienione w pkt. 1, 2, 3, 4 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ przez wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: bezpłatnie na stronie internetowej (www.szpitalparkitka.com.pl) lub gotówka w kasie zamawiającego lub na wniosek wykonawcy za pobraniem. Koszt pobrania w wysokości 10,00zł pokrywa wykonawca. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 10:15, siedziba zamawiajacego, paw D, IIp, sala 342.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- ZAKUP I WDROŻENIE FIREWALLA DO WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE Z SUPORTEM NA PIĘĆ LAT
- Świadczenie usług przeglądu i konserwacji systemów i urządzeń wentylacji i klimatyzacji na rzecz Sądu Rejonowego w Częstochowie
- Całodobowa ochrona osób i mienia wraz z obsługą portierni, centrali telefonicznej i centrali p.poż. w Teatrze im. A. Mickiewicza w Częstochowie.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie (4 części)
- "Remonty wolnych lokali miesz. zlok. w bud. miesz., stanowiących zasób kom. gminy zarz. i adm. przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. oraz sporz. świadectw charakt. energ. wyremont. lokali"
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi odbioru, wywozu, utylizacji, zagospodarowania odpadów stałych oraz nieczystości płynnych pochodzących z obiektów Akademii Pożarniczej
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Daszyna
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów od Punktu Selektywnie Zbieranych Odpadów Komunalnych w 2026 r.
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu."
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Ulhówek w 2026 roku"
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie gminy Stoczek w 2026 r. - etap I
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





