eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkDostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-23

Ełk: Dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 290828 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o. Dostawca preparatów zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w zakresie bezpiecznego stosowania środków chemicznych wskazanych w umowie (2 grupy - 2 dni) Oferent zobowiązuje się do dostarczania naklejek - etykiet na butelki informujące o danym roztworze (z poz.: 3, 4, 6, 7) 1 Środek do gruntownego czyszczenia wszystkich rodzajów wodoodpornych mycia mocno zabrudzonych powierzchni. Usuwający stary brud, tłuszcze, pasty oraz powłoki polimerowe w szczególności powłokę z poz. 2. Środek niskopieniący, usuwający warstwy polimerowe w stężeniu 1:10, nie zawierający: amoniaku, n-metylpyrolidonu, wodorotlenku sodu ani potasu. pH koncentratu 10-12. Opakowanie 5 -10l. litr 120 2 Trwała dyspersja akrylowa (polimerowa) nadająca trwały połysk podłodze tarketowej o zwiększonej odporności na ścieranie oraz alkoholowe środki dezynfekcyjne. Nadająca się do konserwacji podłóg z PCV, linoleum, zabezpieczająca podłogę przed nadmiernym zużyciem, zarysowaniami i zanieczyszczeniami, wydajność minimum 70m2 z 1 litra preparatu,(trwałość powłoki minimum 3 miesiące), zawartość: minimum 5% polimery akrylowe, pH 8-9, Opakowanie 5-10l. litr 300 3 Skoncentrowany środek do codziennego mycia i pielęgnacji wodoodpornych podłóg zabezpieczonych powłokami akrylowymi, posiadający właściwości antystatyczne, pH 8,5-10 (koncentrat) i stężeniach roboczych 0,1% pozostawiający warstwę ochronną zabezpieczającą przed osadzaniem się brudu, opakowanie wyposażone w zintegrowany system dozowania, zawierający: 5-15% anionowych środków powierzchniowo czynnych oraz około 5% niejonowych związków powierzchniowo czynnych, pojemność 1-2litr. litr 300 4 Skoncentrowany środek uniwersalny o przyjemnym zapachu, pH 7+1 (koncentrat) do czyszczenia wszystkich zmywalnych powierzchni (luster, przeszkleń,drzwi, powierzchni z tworzyw sztucznych, lakierowanych mebli drewnianych i metalowych), pozostawiający połysk bez smug oraz opóźniający efekt osadzania brudu, zawierający substancje biodegradowalne, 15-30% niejonowych związków powierzchniowo czynnych, nie zawierający formaldehydów, stężenie robocze 0,1%. Opakowanie wyposażone w zintegrowany system dozowania, pojemność 1-2litr. litr 70 5 Dyspersja polimerowo-woskowa do nabłyszczania i pielęgnacji podłóg drewnianych pokrytych lakierami. Zalecana do parkietów drewnianych. Posiadająca właściwości antypoślizgowe. O wydajności minimum 70m2 z 1 litra preparatu. Pozostawiający przyjemny zapach w trakcie i po procesie nabłyszczania. Nie wymagająca polerowania. Zawierający minimum 8% polimerów akrylowych oraz wosków polietylenowych. pH preparatu 8,5-9,0. Opakowanie 1litr litr 20 6 Wysokoskoncentrowany środek do czyszczenia i pielęgnacji pomieszczeń i urządzeń sanitarnych, zawierający: 5-15% niejonowych środków powierzchniowo czynnych, kwas cytrynowy lub amidosiarkowy, pH koncentratu 0,5-4, szybko i skutecznie usuwający wszystkie zanieczyszczenia typowe dla pomieszczeń sanitarnych, nie pozostawiający śladów i smug, delikatny dla czyszczonych powierzchni. Stężenie robocze 0,1%. Opakowanie: 1-2L, wyposażone w zintegrowany system dozowania. litr 30 7 Specjalistyczny środek do gruntownego czyszczenia pomieszczeń i urządzeń sanitarnych, preparat kwaśny (na bazie kwasu fosforowego, soli sodowej kwasu benzosulfonowego) środek myjący o właściwościach rozpuszczających o ph 0,2 - 1 przeznaczony do mycia powierzchni kwasoodpornych (flizy, płytki podłogowe, porcelana, mozaika, powierzchnie z tworzyw sztucznych, kabiny natryskowe) usuwający zabrudzenia z cementu, mydła, rdzy i wapna. Stężenie robocze min. 5%. opakowanie 5-10l. + minimum 20 opakowań 1lirowych oryginalnie oznakowanych. litr 180 8 Specjalistyczny środek do usuwania zabrudzeń nie uszkadzając powierzchni, usuwa zabrudzenia z długopisu, pióra wiecznego, graffiti, oraz tłuste zabrudzenia doskonale nadaje się do miejscowego usuwania plam z biurek, komputerów, drukarek, itp. produkt usuwa czarne ślady z posadzek niezabezpieczonych, zawierający alkohol benzylowy i alkohole sulfanowane, opakowanie 0,5l - butelka ze spryskiwaczem litr 10 9 Środek piorąco-dezynfekcyjny zawierający Krzemian sodu, bez fosforanów i chloru, przeznaczony do chemiczno-termicznego prania i dezynfekcji nakładek bawełnianych. Skuteczność prania dezynfekcyjnego w temperaturze 65st.C, bardzo dobrze wypierający zabrudzenia białkowe, zawierający wybielające związki na bazie aktywnego tlenu, o pH 10-11, produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny, Dozowanie od 27gram/1 kg bielizny (średnia twardość wody), opakowanie 20kg kg 600 10 Skoncentrowany środek do gruntownego czyszczenia metodą ekstrakcyjną wykładzin dywanowych, stężenie robocze 0,5%, Opakowanie: 1-5l, pH 8 litr 15 11 Środek do czyszczenia wszystkich drewnianych powierzchni (drzewo tekowe, dąb i machoń) oraz do wszystkich powierzchni lakierowanych i malowanych. Pozostawiający warstwę ochronną, tworzącą płaszcz ochronny, zabezpieczający powierzchnię przed śladami palców, wody i kurzu. Opakowanie 0,5l szt 12 12 Preparat antypoślizgowy do okresowej pielęgnacji podłóg wykonanych z płytek ceramicznych. wykazujący doskonałe właściwości antypoślizgowe, nie niszczący modyfikowanych powierzchni, przywracający naturalną mikroporowatość płytkom ceramicznym, pH 4-5, zawierający: związki fluorowe, poniżej 5% związków powierzchniowo czynnych, opakowanie 5l litr 100 13 Płyn do mycia i pielęgnacji, konserwacji powierzchni, urządzeń ze stali nierdzewnej, na bazie olejków parafinowych, tworzący na czyszczonej powierzchni warstwę ochronną przed plamami i wodą, usuwający zacieki wody, pH6-7, koncentrat w butelce ze spryskiwaczem o pojemności 500ml szt. 100 14 Środek myjący /mleczko/ do wszystkich powierzchni ze stali szlachetnej, chromu, niklu, mosiądzu, kwasoodpornych emalii, Łatwo usuwający zabrudzenia oraz pozostałości tłuszczu i wapnia. Działający delikatnie na powierzchnię dzięki łagodnym substancjom polerującym - chroniący i konserwujący. Pozostawiający błyszczący film ochronny. Powłoka konserwacyjna nadaje połysk i zmniejsza zabrudzenia. Zawierający substancje rozpuszczające wapń, jednocześnie czyszcząc chroni i konserwuje. Skład: <5% niejonowych związków powierzchniowo czynnych, kwas cytrynowy, środki polerujące, alkohol, pH 2,5-3,5, opakowanie 0,5l szt. 24 15 Silnie skoncentrowany środek do usuwania osadów mineralnych ze zmywarek do naczyń zawierający substancje chroniące czyszczone powierzchnie przed korozją zastosowanie ręczne i maszynowe. Skuteczność odkamieniania w stężeniu 0,05%, Opakowanie 5l litr 20 16 Środek do skutecznego usuwania gum do żucia z wykładzin dywanowych nie uszkadzając wykładziny, opakowanie 500ml - butelka z aerozolem szt 5 17 Końcówka do nakręcenia na butelkę ze spryskiwaczem typu canyon szt. 100.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: 1.200,00 zł ( słownie: jeden tysiąc dwieście zł ) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Należy dołączyć potwierdzenie wpłaty wadium. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ O/Ełk 74203000451110000001038710 do terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ustawy Prawo zamówięń publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ustawy Prawo zamówięń publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ustawy Prawo zamówięń publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ustawy Prawo zamówięń publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ustawy Prawo zamówięń publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    a) foldery producenta proponowanych preparatów, w których będą określone: skład, zalecane stężenia roztworów roboczych, pH koncentratów oraz świadectwa jakości /jeśli są wydane/ b) aktualne karty charakterystyki proponowanych preparatów c) próbki preparatów z pozycji: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 w celu przeprowadzenia testu skuteczności mycia preparatów

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - jakość - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego; b) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego. W tej sytuacji ceny jednostkowe netto nie ulegają zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;pok.027/A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pokój 504; V piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.