Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-23
Ełk: Dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 290828 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o. Dostawca preparatów zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w zakresie bezpiecznego stosowania środków chemicznych wskazanych w umowie (2 grupy - 2 dni) Oferent zobowiązuje się do dostarczania naklejek - etykiet na butelki informujące o danym roztworze (z poz.: 3, 4, 6, 7) 1 Środek do gruntownego czyszczenia wszystkich rodzajów wodoodpornych mycia mocno zabrudzonych powierzchni. Usuwający stary brud, tłuszcze, pasty oraz powłoki polimerowe w szczególności powłokę z poz. 2. Środek niskopieniący, usuwający warstwy polimerowe w stężeniu 1:10, nie zawierający: amoniaku, n-metylpyrolidonu, wodorotlenku sodu ani potasu. pH koncentratu 10-12. Opakowanie 5 -10l. litr 120 2 Trwała dyspersja akrylowa (polimerowa) nadająca trwały połysk podłodze tarketowej o zwiększonej odporności na ścieranie oraz alkoholowe środki dezynfekcyjne. Nadająca się do konserwacji podłóg z PCV, linoleum, zabezpieczająca podłogę przed nadmiernym zużyciem, zarysowaniami i zanieczyszczeniami, wydajność minimum 70m2 z 1 litra preparatu,(trwałość powłoki minimum 3 miesiące), zawartość: minimum 5% polimery akrylowe, pH 8-9, Opakowanie 5-10l. litr 300 3 Skoncentrowany środek do codziennego mycia i pielęgnacji wodoodpornych podłóg zabezpieczonych powłokami akrylowymi, posiadający właściwości antystatyczne, pH 8,5-10 (koncentrat) i stężeniach roboczych 0,1% pozostawiający warstwę ochronną zabezpieczającą przed osadzaniem się brudu, opakowanie wyposażone w zintegrowany system dozowania, zawierający: 5-15% anionowych środków powierzchniowo czynnych oraz około 5% niejonowych związków powierzchniowo czynnych, pojemność 1-2litr. litr 300 4 Skoncentrowany środek uniwersalny o przyjemnym zapachu, pH 7+1 (koncentrat) do czyszczenia wszystkich zmywalnych powierzchni (luster, przeszkleń,drzwi, powierzchni z tworzyw sztucznych, lakierowanych mebli drewnianych i metalowych), pozostawiający połysk bez smug oraz opóźniający efekt osadzania brudu, zawierający substancje biodegradowalne, 15-30% niejonowych związków powierzchniowo czynnych, nie zawierający formaldehydów, stężenie robocze 0,1%. Opakowanie wyposażone w zintegrowany system dozowania, pojemność 1-2litr. litr 70 5 Dyspersja polimerowo-woskowa do nabłyszczania i pielęgnacji podłóg drewnianych pokrytych lakierami. Zalecana do parkietów drewnianych. Posiadająca właściwości antypoślizgowe. O wydajności minimum 70m2 z 1 litra preparatu. Pozostawiający przyjemny zapach w trakcie i po procesie nabłyszczania. Nie wymagająca polerowania. Zawierający minimum 8% polimerów akrylowych oraz wosków polietylenowych. pH preparatu 8,5-9,0. Opakowanie 1litr litr 20 6 Wysokoskoncentrowany środek do czyszczenia i pielęgnacji pomieszczeń i urządzeń sanitarnych, zawierający: 5-15% niejonowych środków powierzchniowo czynnych, kwas cytrynowy lub amidosiarkowy, pH koncentratu 0,5-4, szybko i skutecznie usuwający wszystkie zanieczyszczenia typowe dla pomieszczeń sanitarnych, nie pozostawiający śladów i smug, delikatny dla czyszczonych powierzchni. Stężenie robocze 0,1%. Opakowanie: 1-2L, wyposażone w zintegrowany system dozowania. litr 30 7 Specjalistyczny środek do gruntownego czyszczenia pomieszczeń i urządzeń sanitarnych, preparat kwaśny (na bazie kwasu fosforowego, soli sodowej kwasu benzosulfonowego) środek myjący o właściwościach rozpuszczających o ph 0,2 - 1 przeznaczony do mycia powierzchni kwasoodpornych (flizy, płytki podłogowe, porcelana, mozaika, powierzchnie z tworzyw sztucznych, kabiny natryskowe) usuwający zabrudzenia z cementu, mydła, rdzy i wapna. Stężenie robocze min. 5%. opakowanie 5-10l. + minimum 20 opakowań 1lirowych oryginalnie oznakowanych. litr 180 8 Specjalistyczny środek do usuwania zabrudzeń nie uszkadzając powierzchni, usuwa zabrudzenia z długopisu, pióra wiecznego, graffiti, oraz tłuste zabrudzenia doskonale nadaje się do miejscowego usuwania plam z biurek, komputerów, drukarek, itp. produkt usuwa czarne ślady z posadzek niezabezpieczonych, zawierający alkohol benzylowy i alkohole sulfanowane, opakowanie 0,5l - butelka ze spryskiwaczem litr 10 9 Środek piorąco-dezynfekcyjny zawierający Krzemian sodu, bez fosforanów i chloru, przeznaczony do chemiczno-termicznego prania i dezynfekcji nakładek bawełnianych. Skuteczność prania dezynfekcyjnego w temperaturze 65st.C, bardzo dobrze wypierający zabrudzenia białkowe, zawierający wybielające związki na bazie aktywnego tlenu, o pH 10-11, produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny, Dozowanie od 27gram/1 kg bielizny (średnia twardość wody), opakowanie 20kg kg 600 10 Skoncentrowany środek do gruntownego czyszczenia metodą ekstrakcyjną wykładzin dywanowych, stężenie robocze 0,5%, Opakowanie: 1-5l, pH 8 litr 15 11 Środek do czyszczenia wszystkich drewnianych powierzchni (drzewo tekowe, dąb i machoń) oraz do wszystkich powierzchni lakierowanych i malowanych. Pozostawiający warstwę ochronną, tworzącą płaszcz ochronny, zabezpieczający powierzchnię przed śladami palców, wody i kurzu. Opakowanie 0,5l szt 12 12 Preparat antypoślizgowy do okresowej pielęgnacji podłóg wykonanych z płytek ceramicznych. wykazujący doskonałe właściwości antypoślizgowe, nie niszczący modyfikowanych powierzchni, przywracający naturalną mikroporowatość płytkom ceramicznym, pH 4-5, zawierający: związki fluorowe, poniżej 5% związków powierzchniowo czynnych, opakowanie 5l litr 100 13 Płyn do mycia i pielęgnacji, konserwacji powierzchni, urządzeń ze stali nierdzewnej, na bazie olejków parafinowych, tworzący na czyszczonej powierzchni warstwę ochronną przed plamami i wodą, usuwający zacieki wody, pH6-7, koncentrat w butelce ze spryskiwaczem o pojemności 500ml szt. 100 14 Środek myjący /mleczko/ do wszystkich powierzchni ze stali szlachetnej, chromu, niklu, mosiądzu, kwasoodpornych emalii, Łatwo usuwający zabrudzenia oraz pozostałości tłuszczu i wapnia. Działający delikatnie na powierzchnię dzięki łagodnym substancjom polerującym - chroniący i konserwujący. Pozostawiający błyszczący film ochronny. Powłoka konserwacyjna nadaje połysk i zmniejsza zabrudzenia. Zawierający substancje rozpuszczające wapń, jednocześnie czyszcząc chroni i konserwuje. Skład: <5% niejonowych związków powierzchniowo czynnych, kwas cytrynowy, środki polerujące, alkohol, pH 2,5-3,5, opakowanie 0,5l szt. 24 15 Silnie skoncentrowany środek do usuwania osadów mineralnych ze zmywarek do naczyń zawierający substancje chroniące czyszczone powierzchnie przed korozją zastosowanie ręczne i maszynowe. Skuteczność odkamieniania w stężeniu 0,05%, Opakowanie 5l litr 20 16 Środek do skutecznego usuwania gum do żucia z wykładzin dywanowych nie uszkadzając wykładziny, opakowanie 500ml - butelka z aerozolem szt 5 17 Końcówka do nakręcenia na butelkę ze spryskiwaczem typu canyon szt. 100.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.00.00 - Środki czyszczące .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: 1.200,00 zł ( słownie: jeden tysiąc dwieście zł ) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Należy dołączyć potwierdzenie wpłaty wadium. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ O/Ełk 74203000451110000001038710 do terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ustawy Prawo zamówięń publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ustawy Prawo zamówięń publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ustawy Prawo zamówięń publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ustawy Prawo zamówięń publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ustawy Prawo zamówięń publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
a) foldery producenta proponowanych preparatów, w których będą określone: skład, zalecane stężenia roztworów roboczych, pH koncentratów oraz świadectwa jakości /jeśli są wydane/ b) aktualne karty charakterystyki proponowanych preparatów c) próbki preparatów z pozycji: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 w celu przeprowadzenia testu skuteczności mycia preparatów
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jakość - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego; b) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego. W tej sytuacji ceny jednostkowe netto nie ulegają zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;pok.027/A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pokój 504; V piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Unowocześnienie i doposażenie 3 pracowni zawodowych do kształcenia w zawodzie technik analityk w ramach projektu Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Ełku cz. I.
- BUDOWA OŚWIETLENIA PODJAZDU WRAZ Z ILUMINACJĄ BUDYNKU PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 4 W EŁKU
- Zakup oraz dostawa kruszywa w ramach realizacji zadań Funduszu Sołeckiego w 2025 r.
- Usługa na dostawę ciepła do Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku z wykorzystaniem kotłowni ekologicznej zlokalizowanej w budynku szkoły w sezonie grzewczym 2025/2026
- Specjalistyczne usługi doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu "INNOWACYJNY MOF EŁK - STARTUP HUB", z podziałem na dwie części:.
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie przedszkola w Krynicznie
- Zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć i działań dla dzieci
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I KOSMETYKÓW ORAZ SUCHYCH CHUSTECZEK WŁÓKNINOWYCH
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Dostawa środków czystości II
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.