eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieRemont łazienek parteru i piętra w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piekarach Śląskich ul. ks. J.Popiełuszki 14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Piekary Śląskie: Remont łazienek parteru i piętra w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piekarach Śląskich ul. ks. J.Popiełuszki 14
Numer ogłoszenia: 290749 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. ks. Jerzego Popiełuszki 14, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2886973, 3815891, faks 032 2886973 w. 107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puppiekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łazienek parteru i piętra w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piekarach Śląskich ul. ks. J.Popiełuszki 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zadania: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe związane z przebudową istniejących pomieszczeń sanitarnych na parterze i piętrze wraz z dostosowaniem pomieszczenia na parterze dla potrzeb osób niepełnosprawnych a w szczególności: - roboty dostosowawcze ( przeróbka istniejących ścianek działowych, skucie istniejących posadzek, demontaż istniejącej stolarki budowlanej) - wykonanie lekkich ścianek działowych, - wykończenie ścian glazurą do wysokości 2 m, powyżej po przetarciu ścian malowanie farbą akrylową, - roboty posadzkowe, płytki gresowe antypoślizgowe, - demontaż istniejących instalacji wod-kan, łącznie z pionami i wszystkimi urządzeniami istniejącymi w łazienkach na parterze i na piętrze w remontowanym skrzydle oraz montaż nowych instalacji wod-kan i urządzeń w dostosowaniu do nowej aranżacji łazienek. w pomieszczeniu piwnicznym demontuje się istniejące poziomy kanalizacyjne biegnące pod posadzką i pod stropem piwnic wraz z istniejącymi pionami kanalizacyjnymi, - wewnętrzne roboty elektryczne. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót dla branży budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót, która stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV: 45.11.12.00-0, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.21.00.00-2, 45.11.12.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ponadto Wykonawca winien: 2.1 posiadać doświadczenie w realizacji zamówień o takim samym zakresie i wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie zrealizował przynajmniej jedną robotę budowlaną o takim samym zakresie przedmiotowym o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł netto. 2.2 posiadać wymagane uprawnienia konstrukcyjno - budowlane, elektryczne i instalacyjne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o treści jak w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz robót budowlanych o takim samym zakresie przedmiotowym, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. B.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia . C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A.2 i B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt /C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt /C. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. D. 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania pozostałych Wykonawców w postępowaniu, lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. D. 2) Oferta, w odniesieniu do wymaganych oświadczeń i dokumentów, winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane pod literą A dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: E.1) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. E.2) Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin realizacji - 15
  • 3 - Gwarancja - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppiekary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.puppiekary.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - w pok. nr 4 - Sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy przy ulicy ks. Popiełuszki 14, 41-940 Piekary Śląskie. lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.