eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Rewitalizacja płyty Rynku w Trzebnicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Trzebnica: Rewitalizacja płyty Rynku w Trzebnicy.
Numer ogłoszenia: 290705 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebnica , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3120612 w. 380, faks 071 3121248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja płyty Rynku w Trzebnicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja płyty Rynku w Trzebnicy, na podstawie projektu opracowanego przez Biuro Usług Projektowych, mgr inż. R. Chwaleba, ul. Karpińskiego 24, 51-144 Wrocław. W zaktes wchodzi wymiana nawierzchi na nową, wykonanie oświetlenia ulicznego, montaż ławek, koszy na śmieci, nasadzenia drzew. Wartość robót poniżej określonej na podstawie art.11 ust. 8 PZP..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 90.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci : - którzy spełniają wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-4 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych, - którzy w okresie ostatnich 5 lat minimum jeden raz wykonali zadanie podobne do przedmiotu zamówienia tj. o wartości równej co najmniej 100% ceny ofertowej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b/ Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie; c/ Dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty, o których mowa wyżej zostały wykonane z należytą starannością; d/ Wykaz kadry kierowniczej przeznaczonej do realizacji zamówienia wraz z posiadanymi przez te osoby uprawnieniami; e/ Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; f/ Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowied­nio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ra­ty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g/ Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; h/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; i/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; j/ Oświadczenie, że Oferent spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych; k/ Oświadczenie, że Oferent jest związany z ofertą w ciągu okresu jej ważności tj. 30 dni, licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert; l/ Oświadczenie, że wartość wynagrodzenia ryczałtowego przedstawiona w ofercie jest wiążąca i niezmienna przez cały okres realizacji inwestycji oraz, że cena ryczałtowa została opracowana na podstawie przedmiarów własnych składającego ofertę, w oparciu o przedstawioną przez Zamawiającego dokumentacją (projektem, STWiOR); ł/ Oświadczenie, że Oferent zapoznał się z terenem w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, oraz o zapoznał się z dokumentacją (projektem, STWiOR) sporządzoną przez Biuro Usług Projektowych, mgr inż. R. Chwaleba, ul. Karpińskiego 24, 51-144 Wrocław. m/ Oświadczenie, że Oferent zapoznał się z załączonym do SIWZ projektem umowy i akceptuje go bez zastrzeżeń; n/ Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu składającego ofertę; o/ Dowód wniesienia wadium w wysokości: 90.000,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego - www.bip.trzebnica.pl lub otrzymać w siedzibie Zamawiającego, za odpłatnością w kwocie 226,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Trzebnicy, pl. J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, pokój nr 40 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.