eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › wykonanie remontu placu manewrowego w Pomorskim Ośrodku Ruchu Drogowego w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2006-06-02

POZYCJA 29062

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: wykonanie remontu placu manewrowego w Pomorskim Ośrodku Ruchu Drogowego w Gdańsku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, do kontaktów: Grażyna Wilczak, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7630040 w. 41, fax 058 7630040 w. 44, e-mail: pordzp@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pord.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: POMORSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w GDAŃSKU, Grażyna Wilczak, RÓWNA 19 / 21, 80-067 GDAŃSK, woj. pomorskie, tel. 058 763 00 40 wew 44, fax 058 763 00 40 wew 29, e-mail: pordzp@wp.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samorządowa osoba prawna utworzona na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych; Inne:Przeprowadzanie egzaminów osób ubiegających sie o prawo jazdy. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu placu manewrowego w Pomorskim Ośrodku Ruchu Drogowego w Gdańsku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19 / 21. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: CPV - 45214800 - 8 Ośrodki szkoleniowe 45233251 - 3 Prace dotyczące wymiany nawierzchni 45233221 - 4 Malowanie nawierzchni dróg Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu placu manewrowego w Pomorskim Ośrodku Ruchu Drogowego w Gdańsku polegających na: 1.zerwaniu nawierzchni betonowej - około 2.685,79 m 2, 2.wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej - około 2.685,79 m 2, 3.wykonaniu oznakowania poziomego - około 157 m 2, 4.zlikwidowaniu starego oznakowania poziomego poprzez sfrezowanie i wypełnienie asfaltem-około 65 m 2 dokładny zakres robót określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a) wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Załącznik Nr 1 . b) wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika oraz umowę regulującą współpracę podmiotów ystępujących wspólnie (umowę konsorcjum)zawierającą klauzulę solidarnej odpowiedzialności za realizowane zamówienie, umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (US) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (ZUS) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa: wykaz osób: - kierownik budowy posiadający uprawnienia do prowadzenia robót drogowych oraz referencje potwierdzające kierowanie co najmniej trzema (3) robotami drogowymi, porównywalnymi z zakresem robót zawartych w SIWZ z ostatnich pięciu (5) lat oraz zaświadczenie o przynależności do odpowiednich izb, wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu ( 5 ) lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał ( zakończył ) co najmniej trzy ( 3 ) roboty drogowe polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg, a w ramach tych zadań wykonał w tym czasie minimum 10.000 km 2 nawierzchni ( warstwy ścieralnej ), w tym minimum 3. 000 m 2 w ramach pojedynczego zadania, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca: -frezarka sterowana elektronicznie wyposażona w automatyczny system niwelacji poprzecznej i podłużnej o szerokości frezowania min 1,0 metra - min 1 szt, -walce wibracyjne - 2 szt, -walce ogumione - 1 szt, -układarka do układania mieszanek mineralno - asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - 1 szt,, oświadczenie o posiadaniu wytwórni mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) o wydajności min 50 Mg / godz wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania. Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej winna posiadać pozwolenie na użytkowanie zgodnie z Prawem Budowlanym. Wymaga się, aby dozowanie składników (w tym także wstępne) było wagowe, zautomatyzowane i sterowane elektronicznie. Wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki na plac budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznych, tzn, czas transportu masy mineralno-bitumicznej na budowę (od załadunku do rozładunku) nie może przekroczyć 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania wymaganych właściwości i wymaganej temperatury przy wbudowywaniu - 1 szt. d)wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa: formularz ofertowy, kosztorys ofertowy e)wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot zamówienia min 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.48.00 - Ośrodki szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.48.00 - Ośrodki szkoleniowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.zerwaniu nawierzchni betonowej - około 2.685,79 m 2, 2.wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej - około 2.685,79 m 2, 3.wykonaniu oznakowania poziomego - około 157 m 2, 4.zlikwidowaniu starego oznakowania poziomego poprzez sfrezowanie i wypełnienie asfaltem-około 65 m 2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 17.07.2006; lub data zakończenia: 23.07.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagana kwota wadium 6.100,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. dostarczą dokumenty, o których mowa w pkt. 6 SIWZ, 5. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia min 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żadanymi przez zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów. 3.Wykonawcy którzy: wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych,nie wnieśli wadium (jeśli jest wymagane) zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a) wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Załącznik Nr 1. b) wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (umowę konsorcjum)zawierającą klauzulę solidarnej odpowiedzialności za realizowane zamówienie, umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (US) potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (ZUS) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa: wykaz osób: - kierownik budowy posiadający uprawnienia do prowadzenia robót drogowych oraz referencje potwierdzające kierowanie co najmniej trzema (3) robotami drogowymi, porównywalnymi z zakresem robót zawartych w SIWZ z ostatnich pięciu ( 5 ) lat oraz zaświadczenie o przynależności do odpowiednich izb, wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu ( 5 ) lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał ( zakończył ) co najmniej trzy ( 3 ) roboty drogowe polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg, a w ramach tych zadań wykonał w tym czasie minimum 10.000 km 2 nawierzchni ( warstwy ścieralnej), w tym minimum 3. 000 m 2 w ramach pojedynczego zadania, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca: -frezarka sterowana elektronicznie wyposażona w automatyczny system niwelacji poprzecznej i podłużnej o szerokości frezowania min 1,0 metra - min 1 szt, -walce wibracyjne - 2 szt, -walce ogumione - 1 szt, -układarka do układania mieszanek mineralno - asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - 1 szt,, oświadczenie o posiadaniu wytwórni mieszanki mineralno - bitumicznej ( otaczarka ) o wydajności min 50 Mg / godz wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania. Wytwórnia mieszanki mineralno - bitumicznej winna posiadać pozwolenie na użytkowanie zgodnie z Prawem Budowlanym. Wymaga się, aby dozowanie składników ( w tym także wstępne ) było wagowe, zautomatyzowane i sterowane elektronicznie. Wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki na plac budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznych, tzn, czas transportu masy mineralno - bitumicznej na budowę ( od załadunku do rozładunku ) nie może przekroczyć 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania wymaganych właściwości i wymaganej temperatury przy wbudowywaniu - 1 szt. d) wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa: formularz ofertowy, kosztorys ofertowy e) wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot zamówienia min 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pord.pl/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2006, godzina 09:20, POMORSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w GDAŃSKU ul. RÓWNA 19 / 21 SALA nr 4 - parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.