eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubawkaPełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu p.n. Budowa płyty do kompostowania odpadów i kwatery na odpady w Lubawce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Lubawka: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu p.n. Budowa płyty do kompostowania odpadów i kwatery na odpady w Lubawce.
Numer ogłoszenia: 290578 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. , ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7411541 w. 39, faks 075 7411541.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.com.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu p.n. Budowa płyty do kompostowania odpadów i kwatery na odpady w Lubawce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia zakłada się pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu pn.: -Budowa płyty do kompostowania odpadów i kwatery na odpady w Lubawce.- polegających na: - Budowie płyty do kompostowania odpadów wraz z infrastrukturą towarzyszącą; ten fragment robót realizowany będzie w ramach projektu pn.: -Biologiczne unieszkodliwianie odpadów na polsko - czeskim pograniczu- współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007-2013 Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska. -Budowie kwatery na odpady wraz z infrastrukturą towarzyszącą;. roboty realizowane będą w ramach projektu pn. -Budowa kwatery na odpady inne niż obojętne i niebezpieczne w obrębie składowiska odpadów komunalnych w Lubawce, finansowanego w formie pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Na przedmiot zamówienia składa się: 1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, w tym wykonanie niezbędnych pomiarów kontrolnych i ekspertyz. 2 Prowadzenie sprawozdawczości związanej z realizacją projektu, 3 Prowadzanie ocen, konsultacji i ewentualnych korekt rozliczeń rzeczowo-finansowych projektu z Instytucją Zarządzającą - dla robót określonych w punkcie II.1.3 - akapit I 4.Sporządzanie rozliczeń rzeczowo - finansowych oraz realizacja obowiązków sprawozdawczych, wynikających z umowy pomiędzy Zamawiającym i Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - dla robót określonych w punkcie - dla robót określonych w punkcie II.1.3 - akapit II.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) W okresie ostatnich trzech lat lub jeśli okres działalności jest krótszy to w tym czasie, pełnił funkcję inżyniera kontraktu lub inwestora zastępczego na przynajmniej jednym zadaniu o charakterze podobnym do robót objętych funkcją inżyniera kontraktu w ramach niniejszego zamówienia i wartości robót budowlanych powyżej 5 000 000,- zł netto. Zamawiający za roboty o podobnym charakterze rozumie roboty, w których wartości procentową większość stanowią roboty ziemne związane z wykonywaniem wykopów, makroniwelacji, formowania skarp, rekultywacji terenu, transportu mas ziemnych i kruszyw, jak również roboty drogowe. b) Wskażą do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby, którymi dysponują lub będą dysponowali, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Kierownika Zespołu (Inżynier Rezydent) posiadającego: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w okresie ostatnich 3 latach w pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta na min. jednym kontrakcie obejmującym roboty budowlane, aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającego: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty budowlane o charakterze podobnym do robót objętych funkcją inżyniera kontraktu w ramach niniejszego zamówienia, aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiednie do zakresu robót przewidzianych do objęcia nadzorem. - Inspektor nadzoru w specjalności drogowej posiadającego: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty budowlane o charakterze podobnym do robót objętych funkcją inżyniera kontraktu w ramach niniejszego zamówienia. aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiednie do zakresu robót przewidzianych do objęcia nadzorem. - Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej posiadającego: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty w zakresie sieci wodnej i kanalizacyjnej (minimum na jednym kontrakcie dla robót w zakresie budowy sieci wodnej i minimum na jednym kontrakcie dla robót w zakresie sieci kanalizacyjnej), aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, odpowiednie do zakresu robót przewidzianych do objęcia nadzorem. - Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej posiadającego: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty w zakresie sieci elektro-energetycznej, aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych, odpowiednie do zakresu robót przewidzianych do objęcia nadzorem. - Specjalista ds. rozliczeń - posiadającego: wykształcenie minimum średnie, doświadczenie w prowadzeniu obmiarów i analizy kosztów budowy, na co najmniej jednym kontrakcie na roboty budowlane. UWAGA: Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie przez 1 osobę maksymalnie dwóch funkcji wymienionych powyżej pod warunkiem spełniania łącznie wymagań jednoczesnego posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły -spełnia - nie spełnia-. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uzna się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: - Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy: Dokument 2A lub Dokument 2B. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony wg załączonego wzoru: Dokument 3. - Dokumenty potwierdzające, że usługi określone w pkt 9.1.6 zostały wykonane należycie. - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia i zakresu wykonywanych czynności, sporządzony według załączonego wzoru: Dokument 4 - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.1.8. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: uprawnienia budowlane do kierowania/nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem (zgodnie z Ustawą prawo budowlane) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wskazanych do realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sanikom.bip.net.pl/?c=244.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej -Sanikom- Spółka z o.o. ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, pokój 2 na parterze..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej -Sanikom- Spółka z o.o. ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, pokój 4 na parterze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007-2013 Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.