Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-18
Olsztyn: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie: I/ZUS w Bartoszycach, I/ZUS w Działdowie, I/ZUS w Szczytnie, BT/ZUS w Nidzicy
Numer ogłoszenia: 290525 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie , Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212457, faks 089 5350228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie: I/ZUS w Bartoszycach, I/ZUS w Działdowie, I/ZUS w Szczytnie, BT/ZUS w Nidzicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych (kod odpadów 20 03 01 - zgodny z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów - Dz. U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206) i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibach n/w jednostek terenowych Oddziału ZUS w Olsztynie: I/ZUS w Bartoszycach, I/ZUS w Działdowie, I/ZUS w Szczytnie i BT/ZUS w Nidzicy. Część A - Inspektorat ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2a obejmuje: Wywóz odpadów z 2 pojemników typu SM-1100, które stanowią własność Zamawiającego - Oddziału ZUS w Olsztynie oraz ich unieszkodliwianie na prowadzonym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa składowisku odpadów. Wywóz odpadów z w/w lokalizacji odbywać się będzie piątek, w każdym tygodniu obowiązywania umowy. W sytuacji gdy w/w dzień wywozu nieczystości będzie dniem wolnym od pracy wywóz nieczystości nastąpi w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wywozu. W sytuacji awaryjnej zastrzega się możliwość zmiany harmonogramu oraz dodatkowego wywozu nieczystości; o takiej sytuacji Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie przez Zamawiającego. Część B - Inspektorat ZUS w Działdowie przy ul Waryńskiego 13 obejmuje: Wywóz odpadów z 5 pojemników typu SM-110, które stanowią własność Zamawiającego - Oddziału ZUS w Olsztynie oraz ich unieszkodliwianie na prowadzonym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa składowisku odpadów. Wywóz odpadów z w/w lokalizacji odbywać się będzie dwa razy w każdym tygodniu obowiązywania umowy tj. w poniedziałki oraz w czwartki. W sytuacji gdy w/w dni wywozu nieczystości będzie dniami wolnymi od pracy wywóz nieczystości nastąpi w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wywozu. W sytuacji awaryjnej zastrzega się możliwość zmiany harmonogramu oraz dodatkowego wywozu nieczystości; o takiej sytuacji Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie przez Zamawiającego. Część C - Inspektorat ZUS w Szczytnie przy ul. Barczewskiego 4 obejmuje: Wywóz odpadów z 3 pojemników o pojemności 120 litrów, które stanowią własność Zamawiającego - Oddziału ZUS w Olsztynie oraz ich unieszkodliwianie na prowadzonym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa składowisku odpadów. Wywóz odpadów z w/w lokalizacji odbywać się będzie w piątek jeden raz w każdym tygodniu obowiązywania umowy. W sytuacji gdy w/w dzień wywozu nieczystości będzie dniem wolnymi od pracy wywóz nieczystości nastąpi w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wywozu. W sytuacji awaryjnej zastrzega się możliwość zmiany harmonogramu oraz dodatkowego wywozu nieczystości; o takiej sytuacji Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie przez Zamawiającego. Część D - Biuro Terenowe ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4 obejmuje: Wywóz odpadów z 1 pojemnika typu SMW - 1100 o pojemności 1,1 m3 , który stanowi własność Zamawiającego - Oddziału ZUS w Olsztynie, oraz ich unieszkodliwienie na prowadzonym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa składowisku odpadów. Wywóz odpadów z w/w lokalizacji odbywać się będzie raz w miesiącu -w ostatnim tygodniu danego miesiąca. W sytuacji gdy w/w dzień wywozu nieczystości będzie dniem wolnymi od pracy wywóz nieczystości nastąpi w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wywozu. W sytuacji awaryjnej zastrzega się możliwość zmiany harmonogramu oraz dodatkowego wywozu nieczystości; o takiej sytuacji Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie przez Zamawiającego. Informacje ogólne dotyczące wszystkich części zamówienia: a). Wykonawca obowiązany jest świadczyć usługi objęte przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym m.in.: -ustawą z dnia 27 kwiecień 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj. z 2008r. Dz. U. Nr 25, poz. 150 ze zm.), -ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. z 2005r. Dz. U. Nr 236, poz. 2008 ze zm.), -ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 39, poz. 251 ze zm.), -przepisami prawa miejscowego w zakresie wywozu i utylizacji nieczystości stałych (m.in. w zakresie dotyczącym wywozu nieczystości i korzystania ze składowisk odpadów), obowiązującego na terenie miast, których dotyczy przedmiotowe zamówienie. b). Odpady niekomunalne typu: gruz, ziemia, gałęzie itp. nie będą sypane do pojemników, będą gromadzone osobno i wywożone we własnym zakresie przez Zamawiającego. c). W przypadku niedotrzymania terminu wywozu i spowodowania tym nagromadzenia się odpadów poza pojemnikami, Wykonawca zobowiązany będzie bez dodatkowej opłaty wywieźć odpady znajdujące się poza pojemnikami i leżące luzem przy pojemnikach, w tym zakresie ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność administracyjno prawną. d). Obowiązek utrzymania pojemników w odpowiednim stanie technicznym, porządkowym i sanitarnym spoczywa każdorazowo na właścicielu pojemników. W przypadku pojemników stanowiących własność Zamawiającego ich mycie i odkażanie Wykonawca wykona za odpłatnością na podstawie odrębnego zlecenia 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem zamówienia na części: -Część A zamówienia- Inspektorat ZUS w Bartoszycach, -Część B zamówienia- Inspektorat ZUS w Działdowie, -Część C zamówienia- Inspektorat ZUS w Szczytnie, -Część D zamówienia- Biuro Terenowe ZUS w Nidzicy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. zezwolenie na prowadzenia działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydanej w formie decyzji wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce prowadzenia tej działalności za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność w w/w zakresie na terenie własnej gminy (Zezwolenie wydawane na podstawie ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach) oraz zezwolenie na transport wydanego przez starostę właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania przedsiębiorcy (Zezwolenie wydawane na podstawie ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach). Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawcy przedłożą poświadczone za zgodność z oryginałem kopie w/w zezwoleń. W przypadku ofert wspólnych w/w warunek Wykonawcy muszą spełnić łącznie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie -załącznik do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie -załącznik do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie -załącznik do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie -załącznik do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Mickiewicza 2, pok. 201., 10-548 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Mickiewicza 2, pok. 201., 10-548 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Inspektoratu ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Inspektoratu ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2a.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Inspektoratu ZUS w Działdowie przy ul Waryńskiego 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Inspektoratu ZUS w Działdowie przy ul Waryńskiego 13.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Inspektoratu ZUS w Szczytnie przy ul. Barczewskiego 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Inspektoratu ZUS w Szczytnie przy ul. Barczewskiego 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część D - Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Biura Terenowego ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Biura Terenowego ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego, w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026r
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie w roku 2026
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 20 w Olsztynie na rok 2026
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie w 2026 roku
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kamień w roku 2026
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Serokomla"
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Czerwonka"
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Górowo Iławeckie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Rybno oraz z PSZOK w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2026 roku
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





