eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibieI/ZUS w Bartoszycach, I/ZUS w Działdowie, I/ZUS w Szczytnie, BT/ZUS w Nidzicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-18

Olsztyn: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie: I/ZUS w Bartoszycach, I/ZUS w Działdowie, I/ZUS w Szczytnie, BT/ZUS w Nidzicy
Numer ogłoszenia: 290525 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie , Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212457, faks 089 5350228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie: I/ZUS w Bartoszycach, I/ZUS w Działdowie, I/ZUS w Szczytnie, BT/ZUS w Nidzicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych (kod odpadów 20 03 01 - zgodny z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów - Dz. U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206) i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibach n/w jednostek terenowych Oddziału ZUS w Olsztynie: I/ZUS w Bartoszycach, I/ZUS w Działdowie, I/ZUS w Szczytnie i BT/ZUS w Nidzicy. Część A - Inspektorat ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2a obejmuje: Wywóz odpadów z 2 pojemników typu SM-1100, które stanowią własność Zamawiającego - Oddziału ZUS w Olsztynie oraz ich unieszkodliwianie na prowadzonym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa składowisku odpadów. Wywóz odpadów z w/w lokalizacji odbywać się będzie piątek, w każdym tygodniu obowiązywania umowy. W sytuacji gdy w/w dzień wywozu nieczystości będzie dniem wolnym od pracy wywóz nieczystości nastąpi w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wywozu. W sytuacji awaryjnej zastrzega się możliwość zmiany harmonogramu oraz dodatkowego wywozu nieczystości; o takiej sytuacji Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie przez Zamawiającego. Część B - Inspektorat ZUS w Działdowie przy ul Waryńskiego 13 obejmuje: Wywóz odpadów z 5 pojemników typu SM-110, które stanowią własność Zamawiającego - Oddziału ZUS w Olsztynie oraz ich unieszkodliwianie na prowadzonym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa składowisku odpadów. Wywóz odpadów z w/w lokalizacji odbywać się będzie dwa razy w każdym tygodniu obowiązywania umowy tj. w poniedziałki oraz w czwartki. W sytuacji gdy w/w dni wywozu nieczystości będzie dniami wolnymi od pracy wywóz nieczystości nastąpi w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wywozu. W sytuacji awaryjnej zastrzega się możliwość zmiany harmonogramu oraz dodatkowego wywozu nieczystości; o takiej sytuacji Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie przez Zamawiającego. Część C - Inspektorat ZUS w Szczytnie przy ul. Barczewskiego 4 obejmuje: Wywóz odpadów z 3 pojemników o pojemności 120 litrów, które stanowią własność Zamawiającego - Oddziału ZUS w Olsztynie oraz ich unieszkodliwianie na prowadzonym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa składowisku odpadów. Wywóz odpadów z w/w lokalizacji odbywać się będzie w piątek jeden raz w każdym tygodniu obowiązywania umowy. W sytuacji gdy w/w dzień wywozu nieczystości będzie dniem wolnymi od pracy wywóz nieczystości nastąpi w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wywozu. W sytuacji awaryjnej zastrzega się możliwość zmiany harmonogramu oraz dodatkowego wywozu nieczystości; o takiej sytuacji Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie przez Zamawiającego. Część D - Biuro Terenowe ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4 obejmuje: Wywóz odpadów z 1 pojemnika typu SMW - 1100 o pojemności 1,1 m3 , który stanowi własność Zamawiającego - Oddziału ZUS w Olsztynie, oraz ich unieszkodliwienie na prowadzonym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa składowisku odpadów. Wywóz odpadów z w/w lokalizacji odbywać się będzie raz w miesiącu -w ostatnim tygodniu danego miesiąca. W sytuacji gdy w/w dzień wywozu nieczystości będzie dniem wolnymi od pracy wywóz nieczystości nastąpi w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wywozu. W sytuacji awaryjnej zastrzega się możliwość zmiany harmonogramu oraz dodatkowego wywozu nieczystości; o takiej sytuacji Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie przez Zamawiającego. Informacje ogólne dotyczące wszystkich części zamówienia: a). Wykonawca obowiązany jest świadczyć usługi objęte przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym m.in.: -ustawą z dnia 27 kwiecień 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj. z 2008r. Dz. U. Nr 25, poz. 150 ze zm.), -ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. z 2005r. Dz. U. Nr 236, poz. 2008 ze zm.), -ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 39, poz. 251 ze zm.), -przepisami prawa miejscowego w zakresie wywozu i utylizacji nieczystości stałych (m.in. w zakresie dotyczącym wywozu nieczystości i korzystania ze składowisk odpadów), obowiązującego na terenie miast, których dotyczy przedmiotowe zamówienie. b). Odpady niekomunalne typu: gruz, ziemia, gałęzie itp. nie będą sypane do pojemników, będą gromadzone osobno i wywożone we własnym zakresie przez Zamawiającego. c). W przypadku niedotrzymania terminu wywozu i spowodowania tym nagromadzenia się odpadów poza pojemnikami, Wykonawca zobowiązany będzie bez dodatkowej opłaty wywieźć odpady znajdujące się poza pojemnikami i leżące luzem przy pojemnikach, w tym zakresie ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność administracyjno prawną. d). Obowiązek utrzymania pojemników w odpowiednim stanie technicznym, porządkowym i sanitarnym spoczywa każdorazowo na właścicielu pojemników. W przypadku pojemników stanowiących własność Zamawiającego ich mycie i odkażanie Wykonawca wykona za odpłatnością na podstawie odrębnego zlecenia 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem zamówienia na części: -Część A zamówienia- Inspektorat ZUS w Bartoszycach, -Część B zamówienia- Inspektorat ZUS w Działdowie, -Część C zamówienia- Inspektorat ZUS w Szczytnie, -Część D zamówienia- Biuro Terenowe ZUS w Nidzicy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. zezwolenie na prowadzenia działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydanej w formie decyzji wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce prowadzenia tej działalności za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność w w/w zakresie na terenie własnej gminy (Zezwolenie wydawane na podstawie ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach) oraz zezwolenie na transport wydanego przez starostę właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania przedsiębiorcy (Zezwolenie wydawane na podstawie ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach). Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawcy przedłożą poświadczone za zgodność z oryginałem kopie w/w zezwoleń. W przypadku ofert wspólnych w/w warunek Wykonawcy muszą spełnić łącznie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie -załącznik do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie -załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie -załącznik do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie -załącznik do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Mickiewicza 2, pok. 201., 10-548 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Mickiewicza 2, pok. 201., 10-548 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Inspektoratu ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Inspektoratu ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2a.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Inspektoratu ZUS w Działdowie przy ul Waryńskiego 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Inspektoratu ZUS w Działdowie przy ul Waryńskiego 13.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Inspektoratu ZUS w Szczytnie przy ul. Barczewskiego 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Inspektoratu ZUS w Szczytnie przy ul. Barczewskiego 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część D - Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Biura Terenowego ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Biura Terenowego ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.