Ogłoszenie z dnia 2005-06-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wałbrzych: dożywianie dzieci przez MOPS w Wałbrzychu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, do kontaktów: Anna Kwapisz, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, tel. 074 6640810, fax 074 6040888, e-mail: doaik@mops.walbrzych.pl, www.mops.walbrzych.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 17. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dożywianie dzieci przez MOPS w Wałbrzychu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: przedmiotem zamówienia jest żywienie dzieci będących podopiecznymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu. Żywienie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku oraz w okresie wakacji i ferii zimowych. Szcunkowa ilość dzieci objętych dożywianiem wynosi około 1700 osób. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wałbrzych. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia - 3.700.900 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 18.07.2005; data zakończenia: 31.08.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: na podstawie art. 5 ust. 1 Prawo zamówień publicznych do tego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących wadium. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności przez wykonawcę będącej przedmiotem zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: wypis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że wykonawca posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania czynności objętych postępowaniem. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.06.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.06.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.06.2005, godzina 10:15, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 225.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: na podstawie art. 5 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych do przetargu nieograniczonego "Na dożywianie dzieci przez MOPS w Wałbrzychu" nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących wstępnych ogłoszeń informacyjnych, terminów, wadium oraz zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PSP nr 2 ul. Andersa 162 w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 217.700 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PSP nr 5 ul. Poznańska 8 w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 435.400 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PSP nr 6 ul. Andersa 50 w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 130.620 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w ZSzS ul. Ogrodowa 5a w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 239.470 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PSP nr 1 ul. Hirszfelda 1 w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 108.850 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PSP nr 17 ul. 1-go Maja 105 w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 337.435 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PSP nr 20 ul. G. Roweckiego 31 w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 130.620 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PSP nr 21 ul. Grodzka 71 w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 217.700 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PSP nr 22 ul. 11-go Listopada 75 w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 478.940 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PSP nr 30 ul. Chałubińskiego 13 w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 293.895 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PSP nr 37 ul. Dunikowskiego 39 w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 108.850 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PG nr 5 ul. Wańkowicza 13 w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 152.390 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PSP nr 18 ul. Uczniowska 1 w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 43.540 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PSP nr 19 ul. Sosnowa 22 w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 43.540 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PSP nr 26 ul. Palisadowa 48 w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 108.850 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PSP nr 31 ul. Osiedle Górnicze 19a w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 108.850 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PG nr 6 ul. Główna 2 w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 152.390 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64230. 2) Krótki opis: wykonywanie usługi polega na żywieniu dzieci w PSP nr 23 ul. Struga 3 w Wałbrzychu. 3) Zakres lub wartość: 391.860 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu badania deficytów kwalifikacyjnych, kompetencyjnych oraz ustaleniu potrzeb szkoleniowych.
- Dostawa jednoigłowych zestawów jednorazowego użytku do pobierania składników krwi metodą aferezy automatycznej do posiadanego separatora komórkowego Trima Accel wraz z dzierżawą urządz. przez 24 m-ce
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C wraz z wyposażeniem dla Pogotowia Ratunkowego w Wałbrzychu.
- Dostawa leku Obinutuzumab do badania klinicznego niekomercyjnego dla ramienia eksperymentalnego AVO-CLL finansowanego przez Agencję Badań Medycznych w ramach projektu pn. "Badanie AVO-CLL ...
- Sprzątanie budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
- Dostawa aspiratora ultradźwiękowego tkanek wraz z wyposażeniem
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i podawanie wyżywienia uczestnikomprojektu Tomaszowskie Centrum Usług Środowiskowych w okresie od 19.06.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej w Pogorzałkach rok szkolny 2024/2025
- Usługa pośrednictwa polegająca na sukcesywnej rezerwacji usług cateringowych na rzecz Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Królowej Bony Sforzy w Obrubnikach
- Usługa cateringu dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim, realizowana w oparciu o program Ministerstwa Zdrowia ,,Dobry posiłek w szpitalu"
- "Usługa w zakresie żywienia pacjentów SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.