Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: budowa ulicy Rzemieślniczej w Zielonej Górze Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Zbigniew Emilianów 068-4565520, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4564100, 4564403 do 05, fax 068 4564155, 4564455, e-mail: zamowienia@um.zielona-gora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.zielona-gora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, Agata Olkuśnik, Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068-4564100, fax 068-4564455, e-mail: zamowienia@um.zielona-gora.pl, www.bip.zielona-gora.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ulicy Rzemieślniczej w Zielonej Górze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zielona Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Szczegółowy zakres robót określony jest dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do SIWZ. W realizację zamówienia wchodzą m. in. następujące elementy: 3.1.1. wykonanie nawierzchni (warstwa ścieralna) z kostki brukowej betonowej ekologicznej gr. 8 cm - 1 600 m2, 3.1.2. wykonanie nawierzchni (warstwa ścieralna) z kostki brukowej betonowej (czerwona) gr. 8 cm - 76 m2, 3.1.3. ustawienie krawężnika betonowego najazdowego 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z betonu B 15 - 740 m, 3.1.4. wykonanie trawników dywanowych z rolki - 500 m2, 3.1.5. wykonanie oświetlenia (12 szt.) słupy stalowe ocynkowane parkowe h = 5,3 m - 280 m, 3.1.6. montaż separatora koalescencyjnego - 5 kpl., 3.1.7. montaż skrzynek rozsączających - 4 kpl., 3.1.8. studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 450 mm - 7 szt., 3.1.9. przykanaliki z rur PP o śr. 200 mm - 51 m. 3.1.10. wykonawca na czas prowadzonych robót zapewni tymczasową organizację ruchu wraz ze wskazaniami ewentualnych objazdów. 3.1.11. - roboty prowadzić pod ruchem (dopuszcza się częściowe wyłączenia z ruchu ulicy na czas układania warstwy ścieralnej). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 3.1. Szczegółowy zakres robót określony jest dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do SIWZ. W realizację zamówienia wchodzą m. in. następujące elementy: 3.1.1. wykonanie nawierzchni (warstwa ścieralna) z kostki brukowej betonowej ekologicznej gr. 8 cm - 1 600 m2, 3.1.2. wykonanie nawierzchni (warstwa ścieralna) z kostki brukowej betonowej (czerwona) gr. 8 cm - 76 m2, 3.1.3. ustawienie krawężnika betonowego najazdowego 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z betonu B 15 - 740 m, 3.1.4. wykonanie trawników dywanowych z rolki - 500 m2, 3.1.5. wykonanie oświetlenia (12 szt.) słupy stalowe ocynkowane parkowe h = 5,3 m - 280 m, 3.1.6. montaż separatora koalescencyjnego - 5 kpl., 3.1.7. montaż skrzynek rozsączających - 4 kpl., 3.1.8. studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 450 mm - 7 szt., 3.1.9. przykanaliki z rur PP o śr. 200 mm - 51 m. 3.1.10. wykonawca na czas prowadzonych robót zapewni tymczasową organizację ruchu wraz ze wskazaniami ewentualnych objazdów. 3.1.11. - roboty prowadzić pod ruchem (dopuszcza się częściowe wyłączenia z ruchu ulicy na czas układania warstwy ścieralnej). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 100
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 13000.00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.2 Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 zadania, o minimalnej wartości 300.000,00zł każde w zakresie budowy ulicy (warstwa ścieralna) z kostki betonowej wraz z odwodnieniem i oświetleniem. 5.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane: a w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, b w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego. c Kierownik budowy uprawnienia w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.4. Posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5.5. Dysponują potencjałem technicznym i sprzętem wymaganym do realizacji przedmiotu zamówienia tj.: a samochodami samowyładowawczymi 10 - 15 7 minimum 2 szt. b walec statyczny samojezdny stalowy minimum 1 szt. c koparko - spycharka minimum 1 szt. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spelnia nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do specyfikacji; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 -z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami w wielkości minimum 70% .wg załącznika Nr 3 do SIWZ. (Zamawiający dopuszcza podzlecenie części prac jedynie zakresie wykonania map do celów projektowych); 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 do 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) projekty umowy wg załącznika Nr 10 do SIWZ; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.2 SIWZ; 9) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 7 do specyfikacji- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.3 SIWZ; 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- tj na potwierdzenie warunku określonego w punkcie 5.3,- dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.3 SIWZ; 11) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 12) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika nr 8 do specyfikacji na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.5 specyfikacji; 13) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 14) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 15) dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową (netto) przedmiotu zamówienia ( w polskich złotych do dwóch miejsc po przecinku) na formularzu wg załącznika nr 9 do SIWZ; 16) pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl. Opłata: 249 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w formie papierowej można odbierać w siedzibie zamawiającego nr pokoju 404, 404 (tel. 068- 456424) osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 249,00zł. W przypadku wykonawców zamawiających wysyłkę specyfikacji pocztą, należy dokonać opłaty za specyfikację powiększonej o kwotę opłaty pocztowej w wysokości 15,90zł.na rachunek bankowy nr: 83 10 20 5402 0000 0702 0028 0784. Zamówienie specyfikacji należy przesłać na numer fax 068- 456 44 55 wraz z potwierdzeniem wplaty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2007, godzina 10:15, Urząd Miasta Zielona Góra, podgórna 22, pokój 508.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie diagnozy stanu sektora ekonomii społecznej w Województwie lubuskim
- LA.261.37.2025 Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
- Zakup paliw płynnych do środków transportu Urzędu Miasta Zielona Góra, dokonywany w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ NA ROZBUDOWĘ OBWODNICY STAREGO I NOWEGO KISIELINA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 282
- NZ.261.79.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego.
- Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i drogowego poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw na terenie Miasta Zielona Góra - Majątek Miasta
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





