Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-24
Kłodzko: PRZEBUDOWA I DOSTOSOWANIE BUDYNKU KOSZAROWO-GARAŻOWEGO NA POTRZEBY FUNKCJONOWANIA JEDNOSTKI RATOWNICZO-GAŚNICZEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ
57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Strażacka 1
Numer ogłoszenia: 290394 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku , ul. Traugutta 7, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 8657201, faks 074 8657217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: kppspklodzko.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I DOSTOSOWANIE BUDYNKU KOSZAROWO-GARAŻOWEGO NA POTRZEBY FUNKCJONOWANIA JEDNOSTKI RATOWNICZO-GAŚNICZEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Strażacka 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych obejmujące roboty budowlane sanitarne i elektryczne w budynku koszarowo-garażowym Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Bystrzycy Kłodzkiej położonej przy ul. Strażackiej 1, 57-400 Bystrzyca Kłodzka, zgodnie z dokumentacją projektową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10 tyś zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W tym celu wykonawca składa stosowne oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do jego reprezentowania na zał. nr 1 formularza ofertowego stanowiącego część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca powinien przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, c) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 200.000 zł., f) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej dwóch podobnych pod względem rodzaju i wartości robót z podaniem wartości zamówienia, daty wykonania oraz zamawiających. W tym celu wykonawca powinien wypełnić zał. nr 2 do formularza ofertowego, h) co najmniej 4 referencje o pozytywnej opinii za zrealizowane zamówienia wykonane w okresie ostatnich 3 lat. Referencje winny być wystawione przez zamawiających. i) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, c) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 200.000 zł., f) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej dwóch podobnych pod względem rodzaju i wartości robót z podaniem wartości zamówienia, daty wykonania oraz zamawiających. W tym celu wykonawca powinien wypełnić zał. nr 2 do formularza ofertowego, h) co najmniej 4 referencje o pozytywnej opinii za zrealizowane zamówienia wykonane w okresie ostatnich 3 lat. Referencje winny być wystawione przez zamawiających. i) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. k) dowód wpłacenia wadium, a w przypadku gdy wadium nie jest wnoszone w pieniądzu, dokument potwierdzający jego wniesienie. l) szczegółowy kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarami robot dokumentacji projektowej ł) podpisany przez osobę uprawnioną formularz umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - wydłużenie okresu gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kppspklodzko.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa PSP w Kłodzku
ul. Traugutta 7
57-300 Kłodzko
pok. nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa PSP w Kłodzku ul. Traugutta 7 57-300 Kłodzko pok. nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Remonty uszkodzonych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego
- "Odbudowa basenu wraz z wodnym placem zabaw"
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3305D, km 0+000 - 0+700 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Modernizacja boiska piłkarskiego o nawierzchni ze sztucznej trawy ul. Kusocińskiego 2 w Kłodzku - dofinansowane z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Odbudowy Infrastr. Sportowej
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 3292D, ul. Wielisławska w Kłodzku, km 0+176 - 0+560
- Remont wiaty magazynowej JRG PSP w Bystrzycy Kłodzkiej na potrzeby utworzenia magazynu przeciwpowodziowego
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w budynku ZS nr 2 im. gen. Józefa Bema w Milanówku w zakresie remontu korytarza na 2 piętrze oraz wymiany drzwi w budynku ZS nr 2 im. gen. J. Bema w Milanówku przy ul. Wójtowskiej 3
- Zaprojektowanie i wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynkach Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień i Współuzależnienia przy ul. Szosa Bydgoska 1 oraz przy ul. Tramwajowa 2-4 w Toruniu
- Docieplenia ściany wschodniej i przejazdu bramowego kamienicy przy ul. Tadeusza Kościuszki 52 w Suwałkach, stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie".
- "Przebudowa schodów zewnętrznych z wymianą zadaszenia i instalacją platformy przyschodowej w budynku biurowym Nadleśnictwa Puławy."
- Naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły po nawalnych opadach w 2025 roku.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.