eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk WielkopolskiDostawa nowego agregatu prądotwórczego



Ogłoszenie z dnia 2008-10-29

Grodzisk Wielkopolski: Dostawa nowego agregatu prądotwórczego
Numer ogłoszenia: 290287 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. , ul. Kościańska 32, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 44 47 186, 44 47 187, faks wew. 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk.biz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego agregatu prądotwórczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Agregat prądotwórczy o mocy 210 kVA/168 kW w obudowie dźwiękochłonnej wyposażony w SZR, automatykę oraz układ grzania bloku silnika przeznaczony do awaryjnego zasilania stacji uzdatniania wody w Grodzisku Wlkp. ul. Mikołajczyka 28. Układ SZR - automatyczny, niesymetryczny obciążeniowo: 1. zasilanie z Sieci : moc 232 kW, napięcie 400V, 50Hz, 2. Zasilanie z agregatu : moc 205 kW, napięcie 400V, 50 Hz, 3. Współczynnik obciążenia agregatu: 64%. Synchroniczny IP 23, zamknięty i wyciszony - Moc maksymalna: 235 kVA ~ 3 - Moc znamionowa: 210 kVA ~ 3 - Napięcie znamionowe: 400/230 V 50 Hz - Prąd znamionowy: 288 A/500 A - Hałas:68 db (A) - Wymiary obudowy (dł. x szer. x wys.) mm: 3500 x 1350 x 1675 - Ciężar kg: 2780 - Generator / stopień ochrony: synchroniczny IP 23 - Moc silnika przy 1500 obr./min: 205 kW - Zużycie paliwa przy 100% mocy: 44,2 l/h Wyposażenie standardowe: - Kompletna instalacja paliwowa, spalinowa i elektryczna. - Rozrusznik elektryczny z akumulatorem. - Regulator elektroniczny napięcia. - Woltomierz, amperomierz i częstościomierz. - Licznik motogodzin dla prawidłowej obsługi serwisowej. - Wyłącznik bezpieczeństwa. - Wyłączniki awaryjne działające przy: - niskim ciśnieniu oleju, - wysokiej temperaturze cieczy chłodzącej, - nadobrotach, - zbyt wysokim i niskim napięciu, - przeciążeniu i przegrzaniu generatora. - Gniazda wtykowe do natychmiastowego poboru mocy. - Listwy przyłączeniowe do stałego poboru pełnej mocy. - Przyłącze do automatyki sieciowej. - Monitor parametrów pracy silnika z alarmem dźwiękowym. Transport loco Grodzisk Wlkp. Montaż i próby eksploatacyjne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.70.00 - Prądnice awaryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (Prawo zamówień publicznych) oraz inne dokumenty określone w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3. Wzór umowy. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpk.biz.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.