To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-29
Węgliniec: Remont budynku remizy OSP w Jagodzinie.
Numer ogłoszenia: 290280 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237706 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, faks 075 77 12 551.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku remizy OSP w Jagodzinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku remizy OSP w Jagodzinie (znak sprawy: PR.271.12.2015.ZP , zgodnie z: 1. dokumentacją projektową zawierającą: a) Projekt budowlany b) Przedmiar robót, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania. 2. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót 2) Zakres robót obejmuje m.in.: a) roboty rozbiórkowe, b) przebudowa stropu i więzi dachowej c) roboty pokrywcze d) montaż bram garażowych z napędem elektrycznym e) elewacja budynku i opaska przy budynku f) instalacje odgromowe i roboty budowlane g) montaż zbiornika gazu propan z ogrodzeniem i instalacja wewnętrzna grzewcza h) inwentaryzacja powykonawcza Zamawiający będzie dzierżawił od Wykonawcy zbiornik na gaz! W/w opracowania stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Kod CPV: 45 26 26 00 - 7 - Różne specjalne roboty budowlane 45 26 19 10 - 6 - Remont dachu 90 12 00 00 - 4 - Gospodarowanie odpadami 45 33 30 00 0 - Roboty instalacyjne uzupełniające 3) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4) Ustala się następujące warunki płatności: 4.1. podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. 4.2. należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne po zakończeniu robót i podpisaniu protokołu bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót. 4.3. płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7) Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 8) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 9) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia 10) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 11) Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wskazać w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 12) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.00-7, 45.26.19.10-6, 90.12.00.00-4, 45.33.30.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Ogólnobudowlany Stefan Chmielecki, ul.Ogrodowa, 59-930 Pieńsk, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300114,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 215933,32
Oferta z najniższą ceną: 215933,32 / Oferta z najwyższą ceną: 215933,32
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI WĘGLINIEC
więcej: przetargi WĘGLINIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Wymiana kotła gazowego na kogenerator gazowy w kotłowni Urzędu Dzielnicy Ursynów al. KEN 61 w Warszawie
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku dydaktycznego dz. Nr 5746/9 w Bochni, ul. Windakiewicza 23
- Remont dachu, kominów oraz instalacji odgromowej w Środowiskowym Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Szarowoli.
- Wykonanie remontu i modernizacji kotłowni gazowej w budynku biurowo- administracyjnym Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Skłodowskiej PIB w Warszawie przy ul. Wawelskiej 15
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Miasta i Gminy Piekoszów - ETAP II
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





