Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Brzeg: wykonanie usługi polegającej na produkcji i dostawie tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Brzegu
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiat Brzeski, do kontaktów: Krzysztof Drozd - Sekretarz Powiatu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4163060 w. 110, fax 077 4166945, e-mail: powiat-brzeg1@wp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi polegającej na produkcji i dostawie tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Brzegu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na produkcji i dostawie tablic rejestracyjnych spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. nr 133, poz. 1123 z późn. zm. ) oraz dostarczania partiami po 50 szt. w/w tablic do Starostwa Powiatowego w Brzegu, sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Zakres zamówienia: 1.samochodowe zwyczajne jednorzędowe 2.samochodowe zwyczajne dwurzędowe 3.samochodowe indywidualne jednorzędowe 4.samochodowe indywidualne dwurzędowe 5.samochodowe zabytkowe 6.samochodowe tymczasowe 7.motocyklowe zwyczajne 8.motocyklowe indywidualne 9.motocyklowe zabytkowe 10.motorowerowe zwyczajne 11.motorowerowe tymczasowe 12.tablice do przyczep jednorzędowe 13.tablice do przyczep dwurzędowe 14.motocyklowe tymczasowe. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Starostwo Powiatowe w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: 9.000PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm. ),a w szczególności: 1. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia,2.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych, potwierdzone zezwoleniem właściwego organu na podstawie odrębnych przepisów, tj. art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( tekst jednolity Dz. U. 2003, nr 58, poz. 515 z późn. zm. 3. przedstawią wykaz wykonanych w okresie trzech lat usług wraz z dostawą, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykaz wykonanych, w tym okresie, z podaniem dat wykonania i odbiorców, 4. posiadają certyfikat zgodności na produkcję i dystrybucję tablic rejestracyjnych będących przedmiotem zamówienia, 5. spełniają wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena wykonania tablic - 80% termin realizacji zamówienia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 10% procentowy udział zatrudnienia osób niepełnosprawnych w stosunku do wszystkich zatrudnionych osób u Wykonawcy - 2% warunki płatności - 3% warunki dostawy tablic - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.08.2005, cena - 20.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 09:45. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2005, godzina 10:00, Starostwo Powiatowe w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, pokój nr 104, bud. B, I piętro.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.06.2005.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Odtworzenie pasa drogowego ul. Hetmana Tarnowskiego po wymianie sieci wodociągowej w ramach remontu ulicy"
- Poprawa stanu zielonej infrastruktury na terenie Gminy Brzeg
- Przebudowa i remont dachu budynku dawnego Gimnazjum Piastowskiego zlokalizowanego na Placu Moniuszki 1 w Brzegu.
- "Dostosowanie budynku PP nr 5 do wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej"- Etap I.
więcej: przetargi w Brzegu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.