To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-14
Sosnowiec: Świadczenie usług w zaresie przygotowania i przeprwadzenia kampanii promocyjnej pn. Zainwestuj w Sosnowcu - część 1, w ramach projektu Sosnowiec - miasto dobrych inwestycji rok 2010
Numer ogłoszenia: 290186 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208665 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zaresie przygotowania i przeprwadzenia kampanii promocyjnej pn. Zainwestuj w Sosnowcu - część 1, w ramach projektu Sosnowiec - miasto dobrych inwestycji rok 2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie
przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej pn.
Zainwestuj w Sosnowcu - część 1, w ramach projektu Sosnowiec - Miasto dobrych inwestycji obejmujących w szczególności:
1.1.Przeprowadzenie analizy wyboru kanałów promocji:
1.1.1.Wykonawca zidentyfikuje i sporządzi wykaz docelowych grup odbiorców treści przekazywanych w ramach kampanii promocyjnej;
1.1.2.Wykonawca opracuje merytorycznie i zredaguje informacje do
katalogów tematycznych uwzględniając niżej wymienione branże gospodarcze i rodzaje firm, do których będą adresowane nowe oferty inwestycyjne,
takie jak:
-usługi (w szczególności: branża hotelowa, gastronomiczna , sportowo - rekreacyjna, elektroniczna, informatyczna)
-produkcja (specjalistyczne i innowacyjne firmy z sektora małych średnich przedsiębiorstw - wszystkich branż );
1.1.3.Wykonawca wskaże dla każdej z wymienionych grup docelowych najbardziej efektywne kanały komunikacji wraz z uzasadnieniem wyboru, w oparciu o następujące formy promocji:
-reklama w gazecie,
-artykuł w czasopiśmie specjalistycznym,
-reklama na billboardzie,
-reklama w TV (spot reklamowy),
-reklama/informacja na stronie internetowej Zamawiającego;
1.1.4.Wykonawca przedstawi rekomendację (zawierającą uzasadnienie), konkretnych mediów (takich jak: podanie tytułów prasowych gazet branżowych, dodatków tematycznych, czasopism specjalistycznych, programów telewizyjnych regionalnych i ogólnopolskich), w których powinny zostać zaprezentowane poszczególne treści/ elementy kampanii z uwzględnieniem następujących parametrów przekazu:
-5 odcinków trzydziestosekundowych spotów reklamowych (1 odcinek promujący projekt i 4 odcinki związane z kon-kretnymi branżami gospodarczymi),
-3 ogłoszenia reklamowe w gazetach (różne tytuły) w formacie co najmniej cztero modułowym
-5 artykułów sponsorowanych w czasopismach specjalistycznych (różne tytuły) w formacie co najmniej sześcio modułowym
-2 ekspozycje reklamy typu billboard (powierzchnia: 18 m2, czas ekspozycji: co najmniej 2 miesiące, lokalizacja: przy drodze krajowej nr 86 - trasa z Katowic do Warszawy);
1.1.5.Wykonawca opracuje Raport dla Gminy Sosnowiec (dalej: Raport), w którym zostaną zawarte informacje opisane w punktach od 1.1.1. do 1.1.4. oraz podsumowanie z przeprowadzonej analizy w postaci wniosków wraz
z harmonogramem działań promocyjnych;
1.1.6.Raport opisany w punkcie 1.1.5. musi zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/),
1.1.7.Raport opisany w punkcie 1.1.5. musi zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów
w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie:
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf
1.1.8.Analizę wyboru kanałów promocji, o której mowa w punktach od 1.1.1 do 1.1.5 - wykonawca zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu w formie elektronicznej na adres: wrf.rozwoj@um.sosnowiec.pl, w terminie 14 dni licząc od daty podpisania umowy. W przypadku zgłoszenia w terminie 2 dni przez zamawiającego uwag do dostarczonej propozycji, wykonawca zobowiązany będzie je uwzględnić w terminie dwóch dni i ponownie przekazać zamawiającemu do akceptacji. Zaakceptowaną analizę wyboru kanałów promocji, o której mowa w punktach od 1.1.1 do 1.1.5 - wykonawca dostarczy zamawiającemu w formie papierowej za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przyjęcie dokumentu potwierdzone będzie protokołem odbioru.
1.2.Opracowanie nowych ofert inwestycyjnych
1.2.1.Wykonawca przygotuje w wersji elektronicznej i papierowej dziesięć nowych kart ofert inwestycyjnych zawierających dane o terenach/nieruchomościach inwestycyjnych gminy Sosnowiec, w oparciu o treści merytoryczne/opisy, zdjęcia, wizualizacje oraz mapy lokalizacyjne dostarczone przez zamawiającego.
1.2.2.Opracowane karty ofert inwestycyjnych muszą zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej za-wartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/),
1.2.3.Opracowane karty ofert inwestycyjnych muszą zawierać ze-staw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie:
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf
1.2.4.Wykonawca przetłumaczy treści dziesięciu nowych kart ofert inwestycyjnych (treść jednej karty to około 200 wyrazów) na cztery języki obce: angielski, hiszpański, francuski i chiński;
1.2.5.Wykonawca przygotuje i dostarczy zamawiającemu graficzne matryce do druku dziesięciu nowych kart ofert inwestycyjnych, w 5 wersjach językowych (polskiej, angielskiej, hiszpańskiej, francuskiej, chińskiej);
1.2.6.Wykonawca wydrukuje i dostarczy zamawiającemu po 200 sztuk nowych kart ofert inwestycyjnych
w każdej z pięciu wersji językowych - o parametrach opisanych poniżej:
-format A4:- 210 mm x297 mm;
-kolor: CMYK 4+0 (nadruk z jednej strony);
-papier: kreda matt 170 g.
1.2.7.Opracowane w wersji elektronicznej propozycje dziesięciu nowych kart ofert inwestycyjnych w języku polskim - wykonawca przekaże do akceptacji zamawiającemu na adres: wrf.rozwoj@um.sosnowiec.pl w terminie 14 dni licząc od daty dostarczenia przez zamawiającego treści merytorycznej/opisu ,zdjęć, wizualizacji oraz map lokalizacyjnych/.
W przypadku zgłoszenia w terminie do dwóch dni przez zamawiającego uwag do propozycji dziesięciu nowych kart ofert inwestycyjnych w języku polskim, wykonawca uwzględni je w terminie czterech dni i ponownie przekaże zamawiającemu do akceptacji. Po otrzymaniu od zamawiającego pisemnej akceptacji, wykonawca przetłumaczy, przygotuje i wykona druk nowych kart ofert inwestycyjnych zgodnie z wymaganiami opisanymi w punktach od 1.2.4 do 1.2.6., w terminie 20 dni licząc od daty otrzymania akceptacji propozycji przez
zamawiającego.
1.3.Aktualizacja publikacji pod tytułem: Oferta miasta Sosnowca dla inwestorów(dalej: Oferta) oraz Mapy Inwestycyjnej (dalej: Mapa)
1.3.1.Wykonawca wykona aktualizację informacji i danych zawartych w Ofercie , przygotuje plik Oferty do druku odpowiadający podstawowym wymaganiom technicznym stawianym przez drukarnie i wymaganiom zapisanym poniżej w punktach 1.3.5 i 1.3.6 oraz jeden egzemplarz jej wersji papierowej.
1.3.2.Zaktualizowane informacje i dane zawarte w Ofercie wykonawca dostarczy zamawiającemu w postaci elektronicznego zapisu pliku poglądowego w formacie JPG będącego plikiem z podglądem zaktualizowanej Oferty po wydruku, w celu weryfikacji.
1.3.3.Wykonawca zaktualizuje obie strony Mapy poprzez uwzględnienie w niej nowych terenów i obiektów inwestycyjnych, ujętych w dziesięciu nowych kartach ofert inwestycyjnych, o których mowa w punkcie 1.2.1., przygotuje plik Mapy do druku odpowiadający podstawowym wymaganiom technicznym stawianym przez drukarnie wielkoformatowe i wymaganiom zapisanym poniżej w punktach 1.3.5 i 1.3.6 oraz jeden egzemplarz Mapy w wersji papierowej.
1.3.4.Zaktualizowaną wersję Mapy wykonawca dostarczy zamawiającemu w postaci elektronicznego zapisu pliku poglądowego w formacie JPG będącego plikiem z podglądem zaktualizowanej Mapy po wydruku, w celu weryfikacji.
1.3.5.Aktualizacje Oferty i Mapy muszą zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej
w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/,
1.3.6.Aktualizacje Oferty i Mapy muszą zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów
w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie:
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf
1.3.7.Propozycje zaktualizowanych wersji Oferty oraz Mapy wykonawca dostarczy w wersji elektronicznej do akceptacji zamawiającmu na adres e- mailowy.
wrf.rozwoj@um.sosnowiec.pl w terminie do 20 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu wydrukowanych nowych kart ofert inwestycyjnych, o których mowa w punkcie 1.2.7. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego w terminie trzech dni uwag do przesłanych propozycji, wykonawca zobowiązany będzie je uwzględnić w terminie siedmiu dni i ponownie przekazać zamawiającemu do akceptacji. Po otrzymaniu akceptacji zamawiającego, wykonawca dostarczy w terminie siedmiu dni zaktualizowaną Ofertę i Mapę w formie opisanej
w powyższych punktach od 1.3.1 do 1.3.6. Prawidłowe wykonanie usługi potwierdzone zostanie pisemnym protokołem odbioru.
1.4.Nakręcenie spotów reklamowych (krótkich filmów reklamowych)
1.4.1.Wykonawca wyprodukuje pięć 30-sekundowych spotów reklamowych, w tym:
a)Jeden spot o treści promującej sam projekt pod nazwą:Sosnowiec - miasto dobrych inwestycji i informujący o źródle dofinansowania projektu,
b)Cztery spoty o treści zachęcającej do inwestowania w Sosnowcu,
1.4.2.Wykonawca nakręci pięć spotów reklamowych na podstawie scenariuszy przygotowywanych wspólnie
z zamawiającym przy wykorzystaniu zdjęć, wizualizacji, informacji oraz innych materiałów dostarczonych przez zamawiającego, zgodnie z wytycznymi, o których mowa w punktach: od 1.4.5 i 1.4.6., w następujących czterech wariantach:
a)w wersji dźwiękowej w języku polskim,
b)w wersji dźwiękowej w języku angielskim,
c)w wersji z napisami w języku polskim (bez dźwięku),
d)w wersji z napisami w języku angielskim (bez dźwięku).
1.4.3.Wykonawca nagra spoty o jakości i w formacie zapewniającym możliwość emisji:
1)w telewizji;
2)w Internecie;
3)na ekranie prezentacyjnym podczas targów i podczas
innych publicznych prezentacji;
1.4.4.Wykonawca zapewni pełny zakres usług produkcyjnych: montaż, oprawę graficzną, podkład dźwiękowy, usługi lektora.
1.4.5.Spoty muszą zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec
dostępnej na stronie:
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/,
1.4.6.Spoty muszą zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznym Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, do-stępnymi na stronie:
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf
1.4.7.Propozycje pięciu spotów wykonawca przekaże w wersji elektronicznej (na adres wrf.rozwoj@um.sosnowiec.pl) w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przez zamawiającego zdjęć, wizualizacji, informacji oraz innych materiałów niezbędnych do opracowania scenariuszy spotów. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego w terminie do trzech dni uwag do propozycji, wykonawca uwzględni je w terminie 7 dni i ponownie przekaże zamawiającemu do akceptacji. Przyjęcie pięciu spotów przez zamawiającego potwierdzone będzie protokołem odbioru-po uprzednim zaakceptowaniu przedstawionej wersji propozycji spotów reklamowych.
1.5.Umieszczenie spotów reklamowych w Porcie Lotniczym Katowice Pyrzowice.
1.5.1.Wykonawca wykupi powierzchnie reklamowe na terenie terminali pasażerskich A i B Międzynarodowego Portu Lotnicze-go Katowice Pyrzowice dla emisji pięciu 30-sekundowych spotów reklamowych (120 emisji dziennie) na 50 ekranach plazmowych przez okres co najmniej dwóch miesięcy.
1.6.Zaprojektowanie i umieszczenie reklamy na billboardach przy drodze krajowej nr 86 (trasa z Katowic do Warszawy).
1.6.1.Wykonawca sporządzi projekt graficzny reklamy zawierający hasło reklamowe o treści: Zainwestuj
w Sosnowcu;
1.6.2.Reklama musi zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej
na stronie:
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/,
1.6.3.Reklama musi zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie:
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf
1.6.4.Wykonawca wykona ekspozycję reklamy na nośniku typu billboard w sposób zapewniający:
a)format - 18,00 m2
b)liczbę nośników - co najmniej dwa
c)czas ekspozycji - co najmniej 1 miesiąc
d)lokalizacja - przy drodze krajowej nr 86 (trasa z Katowic do Warszawy).
1.6.5.W terminie ustalonym w harmonogramie, o którym mowa w punkcie 1.1.5. wykonawca przedstawi do uzgodnienia zamawiającemu w wersji elektronicznej na adres:
wrf.rozwoj@um.sosnowiec.pl)
3 propozycje reklamy do ekspozycji na billbordzie oraz 4 propozycje jej lokalizacji przy drodze krajowej nr 86. Zamawiający zobowiązany będzie dokonać wyboru jednego spośród trzech propozycji reklamy oraz dwóch lokalizacji z czterech zaproponowanych w terminie 2 dni licząc od daty dostarczenia przez wykonawcę propozycji. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego uwag do dostarczonych propozycji reklamy oraz jej lokalizacji, wykonawca uwzględni je w terminie dwóch dni i ponownie przekaże zamawiającemu do akceptacji. Zamawiający dokona ostatecznego wyboru propozycji reklamy i jej dwóch lokalizacji przy drodze krajowej nr 86, w terminie dwóch dni licząc od daty dostarczenia przez wykonawcę zweryfikowanej propozycji. Akceptację zamawiający przekaże wykonawcy w formie elektronicznej na wskazany przez wykonawcę adres - email. Wykonawca zapewni ekspozycję reklamy na billboardzie w terminie od 20 października 2010 r.
1.6.6.Wykonawca gwarantuje zachowanie bardzo dobrej jakości reklamy w czasie trwania ekspozycji, poprzez:
a)dokonywanie bieżącej kontroli jakości wyklejonych billboardów,
b)w razie stwierdzenia uszkodzenia plakatów - nieodpłatne ponowne wyklejenie.
Wymiany uszkodzonych plakatów wykonawca dokona w terminie 48 godzin licząc od czasu stwierdzenia takiej konieczności przez zamawiającego lub przez wykonawcę.
1.6.7.Wykonawca usunie reklamy z dwóch billboardów w ciągu 24 godzin po zakończeniu czasu ich ekspozycji.
1.6.8.Podstawą uznania należytego wykonania usługi zgodnie z wymaganiami zapisanymi w punktach od 1.6.1 do 1.6.7 będzie pisemny protokół odbioru sporządzony przez zamawiającego.
1.7.Wykonawca dostarczy do zamawiającego niżej wymienione materiały promocyjne: (długopisy, smycze, teczki skóropodobne i papierowe, torby papierowe, katalogi tematyczne, ).
1.7.1.Długopisy - 200,00 szt.;
1.7.2.Długopisy muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/);
1.7.3.Długopisy muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regio-nalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie:
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf.
1.7.4.Smycze - 2.000,00 szt.;
1.7.5.Smycze muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizalnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/);
1.7.6.Smycze muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie:
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf.
1.7.7.Teczki skóropodobne w formacie A4 - 200,00 szt.;
1.7.8.Teczki skóropodobne muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej
w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/);
1.7.9.Teczki skóropodobne muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów
w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie:
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf.
1.7.10.Teczki papierowe w formacie A4 - 6.000,00 sztuk;
1.7.11.Teczki papierowe muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/);
1.7.12.Teczki papierowe muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów
w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie:
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf.
1.7.13.Torby papierowe (średniej wielkości) - 6.000,00 sztuk;
1.7.14.Torby papierowe muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/;
1.7.15.Torby papierowe muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów
w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie:
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf.
1.7.16.Katalogi tematyczne - 1.000,00 szt.;
1.7.17.Opracowanie graficzne katalogów tematycznych wykonawca sporządzi przy wykorzystaniu zdjęć/map dostarczonych przez zamawiającego;
1.7.18.Treść katalogów tematycznych będzie zawierać informacje zgodne z wymaganiami zapisanymi w punkcie 1.1.2.;
1.7.19.Katalogi tematyczne muszą być tak wykonane by spełniały następujące wymagania:
a)druk: pełen kolor 4/4; gramatura 80 g/m2
b)papier: kreda matt, okładka twarda, kolorowa 4/0, gramatura minimum 170 g/m2;
1.7.20.Wykonawca odpowiada za:
a)projekt układu katalogu tematycznego,
b)opracowanie układu graficznego i treści merytorycznej katalogu tematycznego (zgodnie z wymaganiami zapisanymi w punkcie 1.1.2),
c)obróbkę fotografii/map dostarczonych przez zamawiającego;
d)opracowanie składu i łamanie tekstów na kolumnach,
e)techniczne przygotowanie katalogu tematycznego do druku,
f)druk i oprawę katalogu tematycznego,
g)zapisanie przygotowanego do druku katalogu tematycznego w formacie
pdf i doc
1.7.21.Katalogi tematyczne muszą zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej
w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/;
1.7.22.Katalogi tematyczne muszą zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów
w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie:
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf.
1.7.23.Propozycje materiałów promocyjnych wymienionych w punktach od 1.7.1 do 1.7.21., wykonawca przedstawi w wersji elektronicznej (na adres : wrf.rozwoj@um.sosnowiec.pl) w ciągu 20 dni od daty podpisania umowy, do akceptacji zamawiającemu. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego w terminie do dwóch dni uwag do propozycji, wykonawca zobowiązany będzie je uwzględnić w terminie dwóch dni i ponownie przekazać zamawiającemu do akceptacji. Po dokonaniu akceptacji przez zamawiającego przedstawionej propozycji materiałów promocyjnych, wykonawca zobowiązany dostarczy materiały promocyjne opisane w punktach od 1.7.1. do 1.7.22. na własny koszt, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko do siedziby zamawiającego w terminie 29 paździrnika 2010 r. Wykonanie dostawy z należytą starannością potwierdzone zostanie pisemnym protokołem odbioru.
1.8.Wykonawca zamieści reklamy w gazetach oraz artykuły sponsorowane
w czasopismach.
1.8.1.Wykonawca zredaguje treść ogłoszeń/reklam, wykona obróbkę graficzną uwzględniając w zawartości merytorycznej informacje z dostarczonych przez zamawiającego materiałów oraz zdjęć/map, w celu ich publikacji
w gazetach,
1.8.2.Wykonawca wykupi powierzchnie reklamowe w gazetach branżowych i w dodatkach specjalistycznych zgodnie
z wymaganiami
opisanymi w punkcie 1.1.4,
1.8.3.Wykonawca zamieści co najmniej 3 ogłoszenia/reklamy, które będą publikowane w różnych terminach,
w formacie obejmującym co najmniej 4 moduły,
1.8.4.Ogłoszenia/reklamy muszą zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/;
1.8.5.Ogłoszenia/reklamy muszą zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów
w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie:
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf.
1.8.6.Wykonawca zredaguje treść artykułów sponsorowanych, wykona obróbkę graficzną artykułów sponsorowanych uwzględniając w zawartości merytorycznej informacje z dostarczonych przez zamawiającego materiałów oraz zdjęć/map, w celu ich publikacji,
1.8.7.Wykonawca wykupi powierzchnie reklamowe w czasopismach branżowych, specjalistycznych opisanych
i zaakceptowanych przez zamawiającego zgodnie z wymaganiami zawartymi
w punkcie 1.1.4.,
1.8.8.Wykonawca zamieści co najmniej 5 artykułów sponsorowanych, które będą publikowane w różnych terminach, w formacie obejmującym
co najmniej 6 modułów,
1.8.9.Artykuły sponsorowane muszą zawierać oznaczenia spójne z Systemem
Identyfikacji Wizualnej zawartej
w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/;
1.8.10.Artykuły sponsorowane muszą zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów
w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie:
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf.
1.8.11.Propozycje ogłoszeń/reklam oraz propozycje artykułów sponsorowanych uwzględniające opracowaną analizę wyboru kanałów promocji określoną w punkcie 1.1. oraz w harmonogramie, o którym mowa w punkcie 1.1.5 wykonawca przedstawi w wersji elektronicznej (na adres wrf.rozwoj@um.sosnowiec.pl) do akceptacji zamawiającemu. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego w terminie do trzech dni uwag do propozycji, wykonawca uwzględni je w terminie trzech dni i ponownie przekaże zamawiającemu do akceptacji. Po opublikowaniu zaakceptowanych ogłoszeń/reklam oraz artykułów sponsorowanych wykonawca przekaże zamawiającemu co najmniej po jednym egzemplarzu każdego rodzaju gazety, czasopisma, w których zawarte będą ogłoszenia/reklamy i artykuły sponsorowane. Wykonanie usługi (opisanej w punktach od 1.8.1. do 1.8.11.) z należytą starannością potwierdzone zostanie przez zamawiającego pisemnym protokołem odbioru.
1.9.Wykupienie czasu antenowego w telewizji regionalnej (dostępnej na platformie cyfrowej i w transmisji satelitarnej w celu emisji spotów reklamowych.
1.9.1.Wykonawca wykupi czas antenowy w celu emisji spotów reklamowych (w ilościach i w rodzajach określonych w punkcie 1.4.) w telewizji regionalnej jak wyżej (wszelkie formalności po stronie wykonawcy).
1.9.2. Spoty należy emitować w bloku reklamowym przed widomościami regionalnymi i po wiadomościach regionalnych (w godzinach popołudniowo-wieczornych) dwa razy w ciągu dnia.
1.9.3.Spoty należy emitować naprzemiennie - codziennie jeden z pięciu rodzajów, od poniedziałku do niedzieli przez okres jednego miesiąca.
1.9.4. Zamawiajacy wymaga pozycji premium w każdym bloku reklamowym: pierwsza i ostatnia przed i po wiadomościach.
1.10.Aktualizacja strony internetowej w zakresie ofert inwestycyjnych
1.10.1.Wykonawca dokona aktualizacji serwisu internetowego Gminy Sosnowiec w zakresie ofert inwestycyjnych Gminy.
1.10.2.Wykonawca sporządzi aktualizację ofert inwestycyjnych w 5 wersjach językowych (polskiej, angielskiej, hiszpańskiej, francuskiej i chińskiej) zgodnie z wymaganiami zapisanymi w punkcie 1.2.4.
1.10.3.Aktualizacja strony internetowej we wskazanym zakresie musi zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/;
1.10.4.Aktualizacja strony internetowej we wskazanym zakresie musi zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie:
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf.
1.11.Zamawiający każdorazowo akceptację treści i wzorów propozycji przedmiotu zamówienia określonych
w punktach: od 1.1 do 1.10., które w pełni odpowiadają jego wymaganiom,
wyrazi w formie elektronicznej. W razie braku akceptacji przez zamawiającego,
propozycji przedstawionej przez wykonawcę, wykonawca w terminach
ustalonych w punktach od 1.1. do 1.10. przedstawi zamawiającemu nowe
propozycje. Wykonawca wprowadzani zmiany w przedstawianych
propozycjach zgodnie z uwagami przekazanymi przez zamawiającego.
1.12.Zamawiający przekaże wykonawcy wszystkie będące w jego posiadaniu materiały o charakterze informacyjnym (dane lokalizacyjne, powierzchnie, status prawny, forma zbycia, poziom uzbrojenia terenu, przeznaczenie terenu na podstawie zapisów planów zagospodarowania przestrzennego, stan zagospodarowania, zdjęcia i mapy działek/ nieruchomości inwestycyjnych), niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dostarczy wykonawcy wszystkie materiały i dane, najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia skutecznego przekazania przez wykonawcę listy niezbędnych wykonawcy materiałów do należytego wykonania przedmiotu umowy. Listę niezbędnych materiałów do należytego wykonania przedmiotu umowy, wykonawca sporządzi i przekaże zamawiającemu nie później niż w terminie trzech dni licząc od daty podpisania umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność uzupełnienia informacji lub materiałów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu umowy, wykonawca zobowiązany jest skierować do zamawiającego w tej sprawie wniosek w formie pisemnej. Zamawiający w przypadku wystąpienia takich okoliczności, jest zobowiązany do uzupełnienia informacji lub materiałów w terminie do trzech dni licząc od daty otrzymania wniosku chyba, że nie posiada informacji lub materiałów, o które występuje wykonawca.
.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 - realna odpowiedź na realne potrzeby.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Profile Sp. z o. o.
, ul. E. Drużbackiej 13, 01-622 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192049,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 205967,72
Oferta z najniższą ceną: 189875,25 / Oferta z najwyższą ceną: 221796,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





