eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Dostawa sprzętu jednorazowego na OIOM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Sandomierz: Dostawa sprzętu jednorazowego na OIOM
Numer ogłoszenia: 290180 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8323001 do 5, 8330566, faks 015 8323575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego na OIOM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego na OIOM: 1. Rurki intubacyjne, prowadnice intubacyjne, filtry- Pakiet nr I, 2. Wymienniki ciepła , złącze układu pacjenta, łączniki - Pakiet nr II, 3. Pojemniki do diurezy godzinowej - Pakiet nr III, 4. Maski twarzowe, worki oddechowe, rurki ustno gardłowe - Pakiet nr IV, 5. Wkłucia centralne - Pakiet nr V, 6. Zatyczki do cewników, koreczki do wenflonów, rampy trzykranikowe - Pakiet nr VI, 7. Cewniki i sondy - Pakiet nr VII, 8. Maski i rurki krtaniowe - Pakiet nr VIII, 9. Igły spinalne, zestawy z cewnikiem do znieczuleń zewnątrz oponowych, przyrządy do pomiaru OCŻ - Pakiet nr IX, 10. Zestawy do drenażu - Pakiet nr X, 11. Linia próbkowania gazów anestetycznych - Pakiet nr XI, 12. Wapno sodowane - Pakiet nr XII, 13. Rurki - Pakiet nr XIII, 14. Opatrunki - Pakiet nr XIV, 15. Filtry infuzyjne - Pakiet nr XV.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 33.14.46.45 - 33.14.46.45 33.14.46.24 - 33.14.46.24 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.14.40 - 33.14.14.40 33.14.14.00 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne 33.14.16.41 - Sondy 33.17.11.10 - Maski do anestezji 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu w przypadku nie załączenia lub nie uzupełnienia wymaganych dokumentów i oświadczeń skutkować będzie wykluczeniem z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto i brutto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę oferowanego asortymentu i numer katalogowy, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne z załączonym formularzem stano-wiącym zał. nr 4 do SIWZ, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, 8) parafowany projekt umowy, 9) w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo, 10) koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w celu podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, w przypadku braku obowiązku posiadania - oświadczenie, 11) dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych Dokumenty, o których mowa mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków przetargowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sand.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych SPZ ZOZ w Sandomierzu ul. Schinzla 13 27-600 Sandomierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w KANCELARII SPZ ZOZ w Sandomierzu, lub przesłać pocztą na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rurki intubacyjne, prowadnice intubacyjne, filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne, prowadnice intubacyjne, filtry.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymienniki ciepła , złącze układu pacjenta, łączniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymienniki ciepła , złącze układu pacjenta, łączniki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pojemniki do diurezy godzinowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki do diurezy godzinowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Maski twarzowe, worki oddechowe, rurki ustno gardłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski twarzowe, worki oddechowe, rurki ustno gardłowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wkłucia centralne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłucia centralne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość oferowanego asortymentu bezoporowe wprowadzanie pro-wadnicy oraz cewnika metodą Seldingera - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zatyczki do cewników, koreczki do wenflonów, rampy trzykranikowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatyczki do cewników, koreczki do wenflonów, rampy trzykranikowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.42.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość oferowanego asortymentu: szczelność, drożność w użyciu - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Cewniki i sondy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki i sondy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Maski i rurki krtaniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski i rurki krtaniowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10-3, 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Igły spinalne, zestawy z cewnikiem do znieczuleń zewnątrz oponowych, przyrządy do pomiaru OCŻ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły spinalne, zestawy z cewnikiem do znieczuleń zewnątrz oponowych, przyrządy do pomiaru OCŻ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestawy do drenażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Linia próbkowania gazów anestetycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linia próbkowania gazów anestetycznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wapno sodowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wapno sodowane.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Rurki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.44.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Filtry infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry infuzyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.