eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłowice › Budowa kompleksu sportowego w miejscowości Masłowice



Ogłoszenie z dnia 2014-02-13

Masłowice: Budowa kompleksu sportowego w miejscowości Masłowice
Numer ogłoszenia: 29007 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Masłowice , 97-515 Masłowice, woj. łódzkie, tel. 044 7874625, faks 044 7874615.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego w miejscowości Masłowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kompleksu sportowego na działce o numerze ewidencyjnym 538/4 w obrębie geodezyjnym Masłowice, gmina Masłowice. Kompleks sportowy składać się ma z następujących elementów: 1) boisko do piłki nożnej wykonane z nawierzchni trawiastej o wymiarach 60,00 m x 40,00 m wraz z ogrodzeniem płyty boiska od strony wschodniej i zachodniej o wysokości 1,10 m oraz furtką od strony zachodniej o wymiarach 1,00 m x 1,10 m i piłko-chwytami o wysokości 6,00 m od strony północnej i południowej wraz z bramkami i trybunami; 2) boisko do piłki plażowej wykonane z nawierzchni piaszczystej o wymiarach 18,00 m x 10,00 m wraz z niezbędnym wyposażeniem (siatka, słupki, linie); 3) boisko wielofunkcyjne wykonane z mączki ceglanej o wymiarach 30,00 m x 35,00 m w skład, którego wchodzą: a) boisko do koszykówki wraz z wyposażeniem (2 sztuki zestawu z montażem: konstrukcją mocującą, tablicami, obręczami, siatką) , b) boisko do siatkówki wraz z wyposażeniem (zestaw do gry z montażem - słupki, siatka), 4) kort tenisowy wykonany z mączki ceglanej o wymiarach 35,00 m x 17,00 m wraz z piłko-chwytami ze wszystkich stron o wysokości 4,00 m oraz furtką od strony północnej o wymiarach 1,00 m x 1,10 m wraz z niezbędnym wyposażeniem (siatkami, słupkami); 5) bieżnia lekkoatletyczna wykonany z mączki ceglanej o wymiarach 110,00 m x 7,50 m (pięć torów o szerokości 1,50 m); 6) ciąg komunikacji pieszej wykonany z kostki brukowej gr. 6 cm, o wymiarach 100,00 m x 2,00 m; 7) ogrodzenie boisk o długości 110,00 m, 72,00 m, 143,00 m, 96,00 m = 421,00 m i wysokości 1,00 m wykonane z siatki na słupkach stalowych wraz z bramą stalową z kształtowników (2,40 m x 1,10 m) wypełnioną siatką ocynkowaną; 8) budynek pawilonu szatniowego (o wymiarach zewnętrznych: 5,00 m x 10,00 m); 9) zjazd publiczny z drogi gminnej o numerze ewid. 643 (obręb geodezyjny Masłowice) do działki o numerze ewid. 538/4 (obręb geodezyjny Masłowice), o szerokości 4,00 mb i długości równej granicy pasa drogowego to jest 5,46 mb, wykonany z kostki betonowej grubości 8 cm. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni dokumentację powykonawczą dla wykonanego zakresu robót (dokumentacja techniczna powykonawcza, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, certyfikaty lub aprobaty techniczne na zastosowane materiały, kosztorys powykonawczy) oraz uzyska pozwolenie na użytkowanie kompleksu sportowego od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w imieniu Zamawiającego na podstawie otrzymanego pełnomocnictwa. W ofercie należy uwzględnić dostawę i montaż w/w wyposażenia boiska (w miejscu zaznaczonym na zagospodarowaniu terenu), w tym trybuny systemowej prefabrykowanej o konstrukcji stalowej na podkładzie betonowym, o długości 30,00 m i szerokości 2,00, która powinna zapewnić 156 miejsc siedzących wraz z 4 wejściami. Trybuna i pozostałe elementy wyposażenia kompleksu sportowego powinny spełniać wszystkie wymagania bezpieczeństwa niezbędne dla takiego obiektu. Wykonawca na czas realizacji umowy na własny koszt i we własnym zakresie zabezpieczy sobie dostęp do niezbędnych dla procesu budowy mediów, tj. energii elektrycznej, wody. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całości inwestycji zgodnie z: - dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, - złożoną ofertą, - warunkami pozwolenia na budowę, - warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i Prawa budowlanego, - wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm, przenoszących europejskie normy zharmonizowane, - zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, sztuki budowlanej ustalonymi zwyczajami oraz wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego, przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie bhp i przepisów przeciwpożarowych oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt i odzież, - z materiałów, których jakość winna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami) oraz wymaganiom określonym w projekcie budowlanym. Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za dostarczone przez siebie materiały, użyte do realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca ma obowiązek na każde żądanie Zamawiającego przedstawić świadectwo jakości materiału, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą. Za zakończenie inwestycji uznaje się doprowadzenie obiektu do stanu umożliwiającego jego funkcjonowanie zgodnie z jego przeznaczeniem i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na jego użytkowanie. Wymagany okres gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający posiada wymagane prawem pozwolenie na budowę Starosty Radomszczańskiego Nr 788/2013 z dnia 14.11.2013 r. - załącznik nr 15 do siwz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej (projektach architektoniczno-budowlanych): - projekt - budowa kompleksu sportowego - załączniki nr 9 do siwz; - projekt - budowa pawilonu szatniowego - załącznik nr 10 do siwz; - projekt - budowa zjazdu publicznego - załącznik nr 11 do siwz; i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 12 do siwz).`.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.20 - 45.20.00.20 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie dziesięć tysięcy zł 00/100 gr)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane (na podstawie dwóch odrębnych umów) w zakresie których każda obejmowała budowę boiska sportowego (zakres robót oprócz budowy boiska może obejmować również wykonanie infrastruktury towarzyszącej, np. wykonanie ogrodzenia, oświetlenie, budowę pawilonu szatniowego), przy czym wartość każdej z tych robót wynosiła, co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł 00/100 gr) brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy posiadającą: - uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót konstrukcyjno - budowlanych; - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca udokumentuje: 1) Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej, w kwocie nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy zł 00/100 gr). 2) Posiadanie ubezpieczenia OC, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimum na kwotę 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100 gr). Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do siwz. Wykonawca cenę oferty za przedmiot zamówienia określi na podstawie kosztorysu ofertowego, który należy opracować metodą kalkulacji uproszczonej i dołączyć do formularza oferty. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na podstawie projektów budowlanych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, własnej wiedzy i doświadczenia co do przedmiotu zamówienia, zakresu wymaganych prac i warunków ich wykonania oraz przedmiaru robót traktowanego jako materiał pomocniczy i poglądowy do sporządzenia wyceny. Kosztorys ofertowy, który z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia będzie dla Zamawiającego pełnił jedynie funkcję informacyjną i poglądową. Będzie on również przydatny w sytuacji ewentualnego przerwania realizacji zamówienia-może być wtedy wykorzystany do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenia przerwanych robót. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany dotyczące pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub przyspieszenie terminu realizacji umowy, b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, c) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, d) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy lub zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy (zmiana technologii wykonania robót), wraz ze skutkami finansowymi, z tytułu wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana może być dokonana jedynie z korzyścią dla Zamawiającego, np. zmiana dokumentacji projektowej w celu obniżenia kosztu wykonania przedmiotu umowy lub zmiana ta będzie sprzyjać optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu i celowemu wydatkowaniu środków publicznych, jak również w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. e) zmiany warunków płatności w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności nie spowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, nieotrzymania przez Zamawiającego środków budżetowych od dysponenta właściwego stopnia, koniecznych do realizacji niniejszej umowy. f) zmiany wysokości stawki podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/ug-maslowice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Masłowice, Masłowice 4, 97-515 Masłowice, Pokój nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Masłowice, Masłowice 4, 97-515 Masłowice, Pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dofinansowane w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategi rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.