eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Organizacja wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-24

Czeladź: Organizacja wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi.
Numer ogłoszenia: 29002 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11142 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Spacerowa 2, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 0-32 265 35 03, faks 0-32 265 35 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi na tzw. zielonej szkoły nad Morze Bałtyckie, w tym przewóz uczniów autokarem z Czeladzi do miejsca pobytu zielonej szkoły i z powrotem . 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1.Przewidywalna liczba uczniów 62, w tym 2 dzieci bezpłatnie ( z rodzin najuboższych ) Liczba uczestników może ulec zmianie - na podstawie rzeczywistej liczby uczestników , która będzie pochodną zgłoszeń przez rodziców . a)zapewnienie bezpłatnego pobytu kadry , tj. kierownika + jeden opiekun na piętnastu uczniów. b)czas trwania wypoczynku 14 dni ( łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu ), w tym 13 noclegów . 2.2.Podstawienie w obie strony , zgodnie z ustalonym harmonogramem , czystego , sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy klimatyzacja, WC - sprawne , sprzęt DVD , spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci: a)zapewnienie obsługi dwóch kierowców. b)zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji . c)w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. d)w przypadku awarii klimatyzacji koszt transportu zostanie obniżony o 10% proporcjonalnie do długości trasy. 2.3.Zapewnienie pobytu w ośrodku wypoczynkowym: a)obiekt oddalony maksymalnie do 1000 m od morza , ogrodzony. b)zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych lub typu studio ( max.5 -osobowe ) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju , wyposażonych w łóżka jednoosobowe - nie piętrowe , szafę ubraniową , stolik , krzesełka ( wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku). c)umieszczenie wszystkich uczestników wyjazdu z naszej szkoły w jednym budynku na sąsiednich piętrach . d)wychowawcy zakwaterowani w oddzielnych pokojach. e)stołówka w budynku ośrodka (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu ). f)wyżywienie 4 x dziennie (śniadanie , obiad , podwieczorek, kolacja) oraz suchy prowiant na drogę powrotną i wycieczki całodniowe , zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązującego prawa .Posiłki mają być urozmaicone , syte , odpowiadające normom zarówno pod względem ilości , jakości jak i wartości odżywczych. Turnus rozpoczyna się od kolacji a kończy śniadaniem + suchy prowiant na drogę powrotną . g)preferowane śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu. h)Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów i pieczywa z dżemem . i)zapewnienie ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur. j)pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży . k)rezydent z ramienia biura 2.4.Zorganizowania: a)dwóch całodziennych wycieczek autokarowych z przewodnikiem i opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów ( min.2 obiekty ) . b)ogniska z pieczeniem kiełbasek . 2.5.Wymagania dotyczące zaplecza edukacyjno-sportowego: a)co najmniej jedna świetlica , sala ( pomieszczenie odrębne niż jadalnia ) z możliwością zorganizowania dyskotek , konkursów . b)zapewnienia jednego pomieszczenia ( sali ) do prowadzenia zajęć dydaktycznych mieszczącego około 30 uczniów . c)możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV. d) zorganizowania co najmniej czterech dyskotek w turnusie . e)możliwość korzystania z placu zabaw , boisk sportowych oraz sprzętu sportowego . f)zapewnienie drobnych nagród i dyplomów dla każdego uczestnika. 2.6.Zapewnienie opieki medycznej: a)pielęgniarka z dyspozycyjnością 24 h na dobę na terenie ośrodka ( w przypadku dziecka umieszczonego w izolatce opiekę nad nim zapewnia pielęgniarka ). a)zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego , polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej ( przychodnia lub szpital ) bezpłatnym transportem. b)Wykonawca zapewnia zaopatrzenie w podstawowe leki i środki opatrunkowe . 2.7.Pozostałe warunki zamówienia: a)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży , jak i pobytu , w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie . b)Zamawiający wymaga , aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto złożonej oferty. c)Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmujący okres wykonania usługi na kwotę brutto złożonej oferty , najpóźniej do dnia 30 kwietnia 2011r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Turystyczne LUBATUR Robert Lubomski, Anna Lubomska, ul. Podwale 2, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59380,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76804,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.