Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-24
Czeladź: Organizacja wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi
Numer ogłoszenia: 11142 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7 , ul. Spacerowa 2, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 0-32 265 35 03, faks 0-32 265 35 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7.czeladz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu śródrocznego tzw. zieloną szkołę dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi na tzw. do miejscowości nadmorskiej ( preferowane zachodnie wybrzeże ), w tym przewóz uczniów autokarem z Czeladzi do miejsca pobytu zielonej szkoły i z powrotem. CPV: 552 40 000-4 Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1.Przewidywalna liczba uczniów 62, w tym 2 dzieci bezpłatnie ( z rodzin najuboższych ). Liczba uczestników może ulec zmianie - na podstawie rzeczywistej liczby uczestników , która będzie pochodną zgłoszeń przez rodziców . a) zapewnienie bezpłatnego pobytu kadry , tj. kierownika + jeden opiekun na piętnastu uczniów. b) czas trwania wypoczynku 14 dni ( łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu ), w tym 13 noclegów . 2.2.Podstawienie w obie strony , zgodnie z ustalonym harmonogramem , czystego , sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy klimatyzacja, WC - sprawne , sprzęt DVD , spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci: a) zapewnienie obsługi dwóch kierowców. b) zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji . c) w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. d) w przypadku awarii klimatyzacji koszt transportu zostanie obniżony o 10% proporcjonalnie do długości trasy. 2.3.Zapewnienie pobytu w ośrodku wypoczynkowym: a) obiekt oddalony maksymalnie do 1000 m od morza , ogrodzony. b) zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych lub typu studio ( max.5 -osobowe ) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju , wyposażonych w łóżka jednoosobowe - nie piętrowe , szafę ubraniową , stolik , krzesełka ( wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku). c) umieszczenie wszystkich uczestników wyjazdu z naszej szkoły w jednym budynku na sąsiednich piętrach . d) wychowawcy zakwaterowani w oddzielnych pokojach. e) stołówka w budynku ośrodka (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu ). f) wyżywienie 4 x dziennie (śniadanie , obiad , podwieczorek, kolacja) oraz suchy prowiant na drogę powrotną i wycieczki całodniowe , zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązującego prawa .Posiłki mają być urozmaicone , syte , odpowiadające normom zarówno pod względem ilości , jakości jak i wartości odżywczych. Turnus rozpoczyna się od kolacji a kończy śniadaniem + suchy prowiant na drogę powrotną . g) preferowane śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu. h) Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów i pieczywa z dżemem . i) zapewnienie ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur. j) pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży . k) rezydent z ramienia biura 2.4.Zorganizowania: a) dwóch całodziennych wycieczek autokarowych z przewodnikiem i opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów ( min.2 obiekty ) b) ogniska z pieczeniem kiełbasek . 2.5.Wymagania dotyczące zaplecza edukacyjno-sportowego: a) co najmniej jedna świetlica , sala ( pomieszczenie odrębne niż jadalnia ) z możliwością zorganizowania dyskotek , konkursów . b) zapewnienia jednego pomieszczenia ( sali ) do prowadzenia zajęć dydaktycznych mieszczącego około 30 uczniów . c) możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV. d) Zorganizowania co najmniej czterech dyskotek w turnusie . e) możliwość korzystania z placu zabaw , boisk sportowych oraz sprzętu sportowego . f) zapewnienie drobnych nagród i dyplomów dla każdego uczestnika. 2.6.Zapewnienie opieki medycznej: a) pielęgniarka z dyspozycyjnością 24 h na dobę na terenie ośrodka ( w przypadku dziecka umieszczonego w izolatce opiekę nad nim zapewnia pielęgniarka ). b) zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego , polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej ( przychodnia lub szpital ) bezpłatnym transportem. c) Wykonawca zapewnia zaopatrzenie w podstawowe leki i środki opatrunkowe . 2.7.Pozostałe warunki zamówienia: a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży , jak i pobytu , w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie . b) Zamawiający wymaga , aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto złożonej oferty. c) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmujący okres wykonania usługi na kwotę brutto złożonej oferty , najpóźniej do dnia 30 kwietnia 2011 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Działalność w tym zakresie nie wymaga specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu wykonanych usług. Warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał co najmniej 2 usługi na organizację zielonej szkoły o wartości brutto minimum 50.000,00 zł każda .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 2 osoby- rezydent , pielęgniarka.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Wypełniony formularz oferty; 2. Pisemne zobowiązania podmiotów oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia , jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów; 3.Pełnomocnictwo , określające jego zakres w przypadku , gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zleceniodawcy przysługuje prawo wnioskowania o zmiany postanowień zawartej umowy: 1.w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2.zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron lub których strony umowy przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć. 2. Dokonanie zmiany umowy wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wskazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Zmiany umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu. 4. Nieosiągnięcie porozumienia w zakresie zmian do umowy powoduje możliwość jej rozwiązania bez okresu wypowiedzenia. W takim wypadku Zleceniobiorca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp7.czeladz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi ul. Spacerowa 2 41-253 Czeladź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego ul.Spacerowa 2 41-253 Czeladź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- "Wykonanie nawierzchni utwardzonej przy ulicy Tuwima 1,3,5 w Czeladzi"
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu
- Remont Sali Gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 5 w Czeladzi
- "Budowa chodnika przy ul. Spacerowej w Czeladzi wraz z przebudową koniecznej infrastruktury drogowej"
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Edu - czas dla Ziemi i dla siebie - 15-dniowa (14 osobodni) wycieczka dla uczniów klas IV ze szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Polkowice
- Organizacja 12-dniowego wypoczynku nad morzem w kraju w formie obozu wraz ze szkoleniem kandydatów na członków młodzieżowych drużyn pożarniczych z terenu gminy Chojnów w czasie wakacji w 2024 roku
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
- "Wypoczynek letni dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego - część I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.