Ogłoszenie z dnia 2005-06-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza, do kontaktów: Małgorzata Martowska, Marian Ciążyński, ul. Prądnicka 37, 31-202 Kraków, tel. 12 6332783, fax 12 6332783, e-mail: zamowienia_narutowicz@interia.pl, www.narutowicz.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Dział ds. Zamówień Publicznych i Umów, Małgorzata Martowska, Marian Ciążyński, ul. Ks. Siemaszki 13b, 31-201 Kraków, tel. 012 6332783 lub 4162307, fax 012 6332783. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Dział ds. Zamówień Publicznych i Umów, Małgorzata Martowska, Marian Ciążyński, ul. Ks. Siemaszki 13b, 31-201 Kraków, tel. 012 6332783 lub 4162307, fax 012 6332783. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: w/g zał. 2 - Pakiet 1 - Kaniule. w/g zał. 2 - Pakiet 2 - Korki do kaniul. w/g zał. 2 - Pakiet 3 - Zestawy do przetaczania. w/g zał. 2 - Pakiet 4 - Biopsja szpiku. w/g zał. 2 - Pakiet 5 - Zestawy do znieczuleń. w/g zał. 2 - Pakiet 6 - Punkcja jamy opłucnej. w/g zał. 2 - Pakiet 7 - Drenaż pola operacyjnego. w/g zał. 2 - Pakiet 8 - Zestawy do ssania. w/g zał. 2 - Pakiet 9 - Cewniki do odsysania dróg oddechowych. w/g zał. 2 - Pakiet 10 - Papier krepowy do sterylizacji parowej. w/g zał. 2 - Pakiet 11 - Ostrza. w/g zał. 2 - Pakiet 12 - Materiały opatrunkowe. w/g zał. 2 - Pakiet 13 - Kompresy. w/g zał. 2 - Pakiet 14 - Opaski. w/g zał. 2 - Pakiet 15 - Termometry. w/g zał. 2 - Pakiet 16 - Elektrody. w/g zał. 2 - Pakiet 17 - Biopsja stercza. w/g zał. 2 - Pakiet 18 - Podkłady chłonne. w/g zał. 2 - Pakiet 19 - Cewniki do ekstrakcji kamieni moczowych. w/g zał. 2 - Pakiet 20 - Prześcieradła papierowe w rolce. w/g zał. 2 - Pakiet 21 - Osłonki medyczne. w/g zał. 2 - Pakiet 22 - Maszynki do golenia jednorazowego użytku. w/g zał. 2 - Pakiet 23 - Pampersy. w/g zał. 2 - Pakiet 24 - Worki na zwłoki. w/g zał. 2 - Pakiet 25 - Minitrach. w/g zał. 2 - Pakiet 26 - Przyrząd do aspiracji butelek. w/g zał. 2 - Pakiet 27 - Szczotki do chirurgicznego mycia rąk. w/g zał. 2 - Pakiet 28 - Anoskop operacyjny I. w/g zał. 2 - Pakiet 29 - Anoskop operacyjny II. w/g zał. 2 - Pakiet 30 - Anoskop diagnostyczny I. w/g zał. 2 - Pakiet 31 - Igła biopsyjna. w/g zał. 2 - Pakiet 32 - Przyrząd do cystoskopu. w/g zał. 2 - Pakiet 33 - Ciśnieniomierz płynu mózgowo-rdzeniowego. w/g zał. 2 - Pakiet 34 - Zgłębniki do tamponowania jamy nosowo-gardłowej. w/g zał. 2 - Pakiet 35 - Zatyczki i łączniki. w/g zał. 2 - Pakiet 36 - Dren balonowy. w/g zał. 2 - Pakiet 37 - Maski anestetyczne. w/g zał. 2 - Pakiet 38 - Mikrometoda - pakiet do pobierania krwi u noworodków. w/g zał. 2 - Pakiet 39 - Przylepce. w/g zał. 2 - Pakiet 40 - Sonda żołądkowa p/odleżynowa. w/g zał. 2 - Pakiet 41 - Ssanie do drenażu opłucnego. w/g zał. 2 - Pakiet 42 - Tampony. w/g zał. 2 - Pakiet 43 - Okulary ochronne. w/g zał. 2 - Pakiet 44 - Cewnik do embolectomii. w/g zał. 2 - Pakiet 45 - Zestaw do drenażu przezskórnego II. w/g zał. 2 - Pakiet 46 - Opaski gipsowe i podkłady pod opatrunek gipsowy. w/g zał. 2 - Pakiet 47 - Chusty trójkątne do unieruchamiania kończyn górnych. w/g zał. 2 - Pakiet 48 - Szyny Kramera. w/g zał. 2 - Pakiet 49 - Rękawy i torebki papierowo-foliowe do sterylizacji parowej i tlenkiem etylu. w/g zał. 2 - Pakiet 50 - Taśma samoprzylepna. w/g zał. 2 - Pakiet 51 - Włóknina i torebki foliowo-włókninowe. w/g zał. 2 - Pakiet 52 - Opakowania posterylizacyjne ochronne. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: magazyn szpitala. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 21.22.00.00 - Artykuły gospodarstwa domowego i szpitalne z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.19 - Kompresy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.19 - Kompresy Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 17.22.00.00 - Gotowe wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.00.00 - Gotowe wyroby włókiennicze Oryginalny kod CPV: 33.14.14.10 - Przecinaki i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.10 - Przecinaki i noże chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.25.12.00 - Termometry Kod CPV wg słownika 2008: 38.41.20.00 - Termometry Oryginalny kod CPV: 24.80.00.00 - Różne produkty chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 36.67.33.10 - Szczotki toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 18.14.20.00 - Okulary ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.14.20.00 - Okulary ochronne Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 28.61.00.00 - Wyroby nożownicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.24.00.00 - Wyroby nożownicze Oryginalny kod CPV: 21.22.20.00 - Papierowe artykuły sanitarne i szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru Oryginalny kod CPV: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: zgodnie ze SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 4 627,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: przelew - termin płatności nie krótszy niż 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca zobowiazany jest do złożenia oświadczenia o zgodności z warunkami przetargu. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja z banku. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych dostaw. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena (koszt) 80% Jakość 20% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/15/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.07.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.07.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.07.2005, godzina 12:00, Dział ds. Zamówień Publicznych i Umów ul. Ks. Siemaszki 13b, 31-201 Kraków.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 1 - Kaniule. 3) Zakres lub wartość: poz. 1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 2 - Korki do kaniul. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 3 - Zestawy do przetaczania. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-5 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 4 - Biopsja szpiku. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 5 - Zestawy do znieczuleń. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 6 - Punkcja jamy opłucnej. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 7 - Drenaż pola operacyjnego. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 8 - Zestawy do ssania. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 9 - Cewniki do odsysania dróg oddechowych. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 10 - Papier krepowy do sterylizacji parowej. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-6 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 11 - Ostrza. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 12 - Materiały opatrunkowe. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 13 - Kompresy. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 14 - Opaski. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 15 - Termometry. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 16 - Elektrody. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 17 - Biopsja stercza. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 18 - Podkłady chłonne. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 19 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 19 - Cewniki do ekstrakcji kamieni moczowych. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 20 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 20 - Prześcieradła papierowe w rolce. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 21 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 21 - Osłonki medyczne. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 22 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 22 - Maszynki do golenia jednorazowego użytku. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 23 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 23 - Pampersy. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 24 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 24 - Worki na zwłoki. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 25 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 25 - Minitrach. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 26 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 26 - Przyrząd do aspiracji butelek. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 27 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.33.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 27 - Szczotki do chirurgicznego mycia rąk. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 28 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 28 - Anoskop operacyjny I. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 29 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 29 - Anoskop operacyjny II. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 30 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 30 - Anoskop diagnostyczny I. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 31 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 31 - Igła biopsyjna. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 32 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 32 - Przyrząd do cystoskopu. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 33 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 33 - Ciśnieniomierz płynu mózgowo-rdzeniowego. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 34 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 34 - Zgłębniki do tamponowania jamy nosowo-gardłowej. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 35 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 35 - Zatyczki i łączniki. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 36 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 36 - Dren balonowy. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 37 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 37 - Maski anestetyczne. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 38 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 38 - Mikrometoda - pakiet do pobierania krwi u noworodków. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-4 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 39 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 39 - Przylepce. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 40 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 40 - Sonda żołądkowa p/odleżynowa. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 41 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 41 - Ssanie do drenażu opłucnego. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 42 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 42 - Tampony. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 43 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 43 - Okulary ochronne. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 44 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 44 - Cewnik do embolectomii. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 45 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 45 - Zestaw do drenażu przezskórnego II. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 46 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 46 - Opaski gipsowe i podkłady pod opatrunek gipsowy. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 47 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 47 - Chusty trójkątne do unieruchamiania kończyn górnych. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 48 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 48 - Szyny Kramera. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 49 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 49 - Rękawy i torebki papierowo-foliowe do sterylizacji parowej i tlenkiem etylu. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-13 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 50 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 50 - Taśma samoprzylepna. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 51 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 51 - Włóknina i torebki foliowo-włókninowe. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 52 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: w/g zał. 2 - Pakiet 52 - Opakowania posterylizacyjne ochronne. 3) Zakres lub wartość: poz. 1-3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Sukcesywne usługi drukowania i dostaw w okresie styczeń - luty 2026 roku dla Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie"
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: "Zaprojektowanie i budowa dodatkowych jezdni wzdłuż dk 7 w m. Krzyszkowice."
- 162/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Dostarczenie oprogramowania do automatyzacji testów penetracyjnych
- dostawa koncentratora do odparowania próbek z termostatem blokowym i wyposażeniem dla WEiP - KC-DE-zp.272-748/25
- Organizacja udziału w Międzynarodowych Targach Inwestycyjnych MIPIM 2026
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawa materiałów opatrunkowych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Dostawa materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu sp. z o.o.
- D/105/2025 Sukcesywny zakup i dostawa artykułów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
- Dostawa opatrunków
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





