eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-01

POZYCJA 28998

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa: "sprzętu i wyposażenia CCTV" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, do kontaktów: 1. Marek Klimek, 2. Andrzej Śliwiński, Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5239838, fax +48 22 5239676, e-mail: marian.klimek@msz.gov.pl, andrzej.sliwinski@msz.gov.pl, www.msz.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, 1. Marek Klimek, 2. Andrzej Śliwiński, ul. Taneczna 67, 02-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5239838, 5239839, fax +48 22 5239676, e-mail: marian.klimek@msz.gov.pl, andrzej.sliwinski@msz.gov.pl, www.msz.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, 1. Marek Klimek, 2. Andrzej Śliwiński, ul. Taneczna 67, 02-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5239838, 5239839, fax +48 22 5239676. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, 1. Marek Klimek, 2. Andrzej Śliwiński, ul. Taneczna 67, 02-829 Warszawa, woj. mazowieckie. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa: "sprzętu i wyposażenia CCTV". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Monitory kolorowe 21", monitory kolorowe 14", monitory czarno-białe 17", monitory czarno-białe 14", obiektywy, kamery kolorowe zewnętrzne, kolorowe kamery zintegrowane zewnętrzne, kolorowe kamery obrotowe, obudowy, transformatory, zasilacze do kamer, odbiorniki rozkazów telemetrycznych, rejestratory cyfrowe, klawiatury sterujące, dysk HDD do rejestratora cyfrowego, multiplekser z rejestracją cyfrową, uchwyt naścienny. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Biuro Łączności Wydział Finansowo- Organizacyjny, 02-829 Warszawa, ul. Taneczna 67. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Monitory kolorowe 21" - 12 szt., monitory kolorowe 14" - 5 szt., monitory czarno-białe 17" - 4 szt., monitory czarno-białe 14"-4 szt., obiektywy 92 szt., kamery kolorowe zewnętrzne- 92 szt., kolorowe kamery zintegrowane zewnętrzne- 5 szt., kolorowe kamery obrotowe- 2 szt., obudowy - 92 szt., transformatory - 80 szt. odbiorniki rozkazów telemetrycznych - 5 szt., rejestratory cyfrowe - 6 szt., klawiatury sterujące - 7 szt, dysk HDD 200 do multipleksera - 2 szt., zasilacze do kamer - 12 szt. multiplekser z rejestracją cyfrową - 2 szt., uchwyt naścienny - 4 szt. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: dostawa urządzeń do 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 35;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 5 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dopuszczeni są wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dz. U. Z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. Zm.). W powyższym zakresie wykonawca winien spełniać warunki: - wykonania w ciągu ostatnich trzech lat minimum trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością (minimum 50 % ceny ofertowej) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych, lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań (wzór zał. Nr 2). f) oświadczenie wykonawcy, iż spełnia nw. Warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia, 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dz. U. Z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. Zm.) - zał. Nr 3. 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; g) potwierdzenie wpłaty wadium. h) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu prezesa rady ministrów z 7 kwietnia 2004 r. (dz. U. Nr 71 poz. 645 z 21 kwietnia 2004 r.) W §1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. i) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1 oraz § 1. Ust. 1. Pkt 4 rozporządzenia prezesa rady ministrów z 7 kwietnia 2004 r. (dz. U. Nr 71 poz. 645 z 21 kwietnia 2004 r.), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (liczy się wstecz od daty upływu terminu składania ofert) dostaw oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, z podaniem wartości dostawy, określeniem przedmiotu dostawy oraz odbiorców. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1 Cena końcowa brutto - 80 punktów 2 Warunki gwarancyjne na dostarczone urządzenia - 10 punktów 3 Czas dokonania naprawy urządzeń będących przedmiotem zamówienia - 10 punktów Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BŁ WFO 71-5/53 /2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.07.2006 godzina 13:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.07.2006, godzina 14:00, Ministrerstwo Spraw Zagranicznych, 02-829 Warszawa, ul. Taneczna 67.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.