Ogłoszenie z dnia 2008-10-29
Kotla: Renowacja studni w Kotli
Numer ogłoszenia: 289911 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotla , ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla, woj. dolnośląskie, tel. 076 8318361, faks 076 8318308.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja studni w Kotli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja dwóch studni głębinowych na ujęciu wody w Kotli, oraz jednej studni na ujęciu wody w Chociemyśli, w oparciu o Raporty z inspekcji kamerą rewizyjną studni ujęciowych nr 2 i 3 w Kotli, oraz nr 2 w Chociemyśli (zał. nr 7) W zakresie renowacji należy wykonać: 1. wykonanie renowacji trzech studni metodą hydrodynamiczną i chemiczną w celu poprawy jakości wody surowej ze studni i inne prace renowacyjne wynikające z oceny stanu technicznego kolumn studziennych w tym usunięcie zatorów dwóch studni w Kotli) - patrz pkt 2 Raportów; 2. pomiarowe pompowania próbne dla określenia wyjściowej charakterystyki wydajności trzech studni (wartość współczynnika C) z badaniami mikrobiologicznymi w pełnym zakresie i badaniami chemicznymi wody surowej w zakresie monitoringu kontrolnego; 3. na ujęciu w Kotli - wymiana istniejących pomp głębinowych (istniejące: Hydro-Vacuum dwustopniowe GC.3.02 z silnikiem typu SGMe 18 o mocy 5,5 kW o wydajności Q=34 m 3 /h, wysokość podnoszenia Hm=3,0 bar wraz z wymianą ocynkowanych dwu kołnierzowych rur i głowic studni (w studni nr 2 - fi 80 dł. ok. 11 m; w studni nr 3 - fi 100 dł. ok. 11 m), dodatkowo w studni nr 2 należy wymienić zawór zwrotny kołnierzowy fi 80; 4. pompowania pomiarowe dla określenia charakterystyki wydajności trzech studni (wartość współczynnika C) z badaniami mikrobiologicznymi w pełnym zakresie i badaniami chemicznymi wody surowej w zakresie monitoringu kontrolnego dla wyznaczenia sprawności studni po renowacji; 5. wykonanie sprawozdań hydrogeologicznych z wykonania renowacji otworów studziennych (osobno dla każdego ujęcia); 6. wykonanie po renowacji studni w obecności przedstawiciela Zamawiającego, inspekcji kamerą rewizyjną studni, oraz sporządzenie raportu z jej przebiegu;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodne z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów oświadczeń zgodnie z formą spełnia / niespełna. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełni..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - zał. nr 1; 2. Kserokopię dokumentu uprawniającego do wykonywania czynności objętych zamówieniem (aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). W przypadku Spółki Cywilnej powyższy dokument powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie; 3. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i podpisania Umowy; 4. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie Spółki Cywilnej - należy dołączyć Umowę Spółki Cywilnej; 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22. ust. 1, pkt. 1 - 4 ustawy PZP - zał. nr 2; 6. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania z przyczyn przewidzianych w art. 24, ust. 1 i 2, ustawy PZP - zał. nr 3; 7. Wykaz robót o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia z okresu ostatnich trzech lat, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonywania zamówienia wraz z referencjami i protokołami ich odbioru; 8. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - zał. nr 4; 9. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z Warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia oraz projektem Umowy, i zobowiązuje się w przypadku wygrania przetargu do jej podpisania, (punkt 1 i 2 - zał. nr 1); 10. Wykaz osób biorących udział w pracach objętych zamówieniem wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami niezbędnymi do wykonania prac renowacyjnych ze wskazaniem osoby, która będzie się zajmować koordynacją prowadzonych prac; 11. Oświadczenie że Wykonawca zapoznał się z terenem ujęcia w Kotli i Chociemyśli (punkt 3 - zał. nr 1); 12. Oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, wybrany wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego na zasadach ogólnych (art.471 kc.) za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie czynności określonych w przedmiocie Umowy, oraz za nie wykonanie lub wykonanie robót niezgodnie ze sztuką, jeżeli zostało spowodowane jego nienależytym działaniem (punkt 4 - zał. nr 1)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotla.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla - pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wieży widokowej w Kikowie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Termomodernizacja przychodni przy ul. Gwiaździstej 23 w Głogowie
- "Przebudowa i modernizacja gmachu wystawowego Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6. - postępowanie powtórzone.
- Wykonanie remontu i modernizacji kotłowni gazowej w budynku biurowo- administracyjnym Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Skłodowskiej PIB w Warszawie przy ul. Wawelskiej 15
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





