eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nadarzynzadanie 1. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. GÓRNEJ W RUŚCU; zadanie 2. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. ŻÓŁWIŃSKIEJ W NADARZYNIE; zadanie 3. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DR



Ogłoszenie z dnia 2007-05-22

POZYCJA 28973

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nadarzyn: zadanie 1. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. GÓRNEJ W RUŚCU; zadanie 2. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. ŻÓŁWIŃSKIEJ W NADARZYNIE; zadanie 3. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. BIELIŃSKIEJ W URZUCIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Nadarzyn, do kontaktów: Janusz Augustyniak, ul. Mszczonowska 19, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7298185, fax 022 7298175, e-mail: inwestycje@nadarzyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nadarzyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie 1. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. GÓRNEJ W RUŚCU; zadanie 2. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. ŻÓŁWIŃSKIEJ W NADARZYNIE; zadanie 3. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. BIELIŃSKIEJ W URZUCIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Nadarzyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) elementów pasa drogowego zgodnie z projektem wykonawczym, 2) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowania terenu robót, 3) obsługi geodezyjnej, 4) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 5) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, 6) ubezpieczenie placu budowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca do oferty załączy kosztorys ofertowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20000 PLN Wysokości wadium przypadające na poszczególne zadania/części zamówienia: Zadanie 1: 8.000 zł Zadanie 2: 6.000 zł Zadanie 3: 6.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 5 zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.budowa nakładek asfaltowych dróg, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu, b) udokumentują kwalifikacje zawodowe branży drogowej kierownika budowy i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. 3) Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady. 4) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2) Wykonawca sporządzi wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.budowa nakładek asfaltowych dróg, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na załączniku nr 2, wraz z dokumentami (referencjami, opiniami) potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 3) Udokumentują kwalifikacje zawodowe branży drogowej kierownika budowy i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego - kserokopie załączone do oferty. 4) Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady - potwierdzone oświadczeniem zamieszczonym w formularzu oferty. 5) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczone w formularzu oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadarzyn.eobip.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 14:10, Urząd Gminy Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19, pokój nr 102.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie 1. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. GÓRNEJ W RUŚCU. 1) Krótki opis: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) elementów pasa drogowego zgodnie z projektem wykonawczym, 2) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowania terenu robót, 3) obsługi geodezyjnej, 4) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 5) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, 6) ubezpieczenie placu budowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: 99153,18 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie 2. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. ŻÓŁWIŃSKIEJ W NADARZYNIE. 1) Krótki opis: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) elementów pasa drogowego zgodnie z projektem wykonawczym, 2) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowania terenu robót, 3) obsługi geodezyjnej, 4) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 5) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, 6) ubezpieczenie placu budowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: 66444,70 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie 3. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. BIELIŃSKIEJ W URZUCIE. 1) Krótki opis: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) elementów pasa drogowego zgodnie z projektem wykonawczym, 2) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowania terenu robót, 3) obsługi geodezyjnej, 4) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 5) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, 6) ubezpieczenie placu budowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: 67230,20 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.