eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchedniów › BUDOWA ULIC I INFRASTRUKTURY OSIEDLA JASNAI I JASNA II W SUCHEDNIOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-29

Suchedniów: BUDOWA ULIC I INFRASTRUKTURY OSIEDLA JASNAI I JASNA II W SUCHEDNIOWIE
Numer ogłoszenia: 289711 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchedniów , ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2543002, 2543485, faks 041 2543485.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchedniow.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULIC I INFRASTRUKTURY OSIEDLA JASNAI I JASNA II W SUCHEDNIOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Lokalizacja inwestycji : GMINA SUCHEDNIÓW Osiedla budynków jednorodzinnych : Jasna I, Jasna II w Suchedniowie: Ulice objęte projektem : .E.Peck, Poziomskiego, Polna, Sokolica, Spacerowa, Kwiatowa, Miła, Brzozowa, Burdzyńskiego, Dębowa, Jałowcowa, Klonowa, Modrzewiowa, Wierzbowa, Słowackiego. 26-130 Suchedniów powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie II.Opis przedmiotu zamówienia : OPIS TECHNICZNY: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : STAN ISTNIEJACY: Usytuowanie projektu - pomiędzy drogą krajową nr 7 od zachodu, drogą powiatową ul.E.Peck od wschodu, drogą powiatową ul.Jasna od południa, drogą gminną ul.Kościuszki od północy, ul.Słowackiego na odcinku od ul. E.Peck do drogi nr 7. Są to drogi o nawierzchni gruntowej lub tłuczniowe , brak chodników, brak urządzeń bezpieczeństwa ruchu, stanowią one lokalną sieć drogową obsługującą usługi i zabudowę jednorodzinną. Ulicami tymi nie jest prowadzony transport publiczny. Prawo do dysponowania gruntem - uregulowane w 100%. Istniejące uzbrojenie: sieć sanitarna, woda, oraz energia oraz częściowo w kanalizację deszczową, gaz, oświetlenie. Teren ten ma bezpośrednie połączenie z głównymi drogami tj. nr 7, nr 751, oraz z drogami powiatowymi. Utrudniona- jakość nawierzchni i brak kanalizacji deszczowej, brak rozdzielenia ruchu pojazdów i ruchu pieszego, brak wydzielonych przejść dla pieszych, brak prawidłowego oświetlenia ulicznego oraz oznakowania dróg. Długość ulic istniejących 3,60 km. Realizacja projektu przyczyni się do: rozwoju systemów lokalnej infrastruktury komunikacyjnej, poprawy powiązań komunikacyjnych pomiędzy stolicą regionu i ośrodkami powiatowymi a pozostałymi obszarami województwa, poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, oraz dzieci w drodze do szkół. Realizacja projektu poprawi stan infrastruktury drogowej, atrakcyjność inwestycyjną gminy, stan infrastruktury ochrony środowiska, bezpieczeństwa ruchu pieszego i kołowego, infrastruktury teleinformatycznej, estetyki krajobrazu i warunków życia mieszkańców Gminy. Zakres rzeczowy do wykonania:Budowa ulic i infrastruktury osiedla JASNA I i JASNA II w Suchedniowie (15 ulic):ul.E.Peck, Poziomskiego, Polna, Sokolica, Spacerowa, Kwiatowa, Miła, Brzozowa, Burdzyńskiego, Dębowa, Jałowcowa, Klonowa, Modrzewiowa, Wierzbowa, Słowackiego. Wskaźniki produktu : STAN PROJEKTOWANY : -długość przebudowanych dróg gminnych 3,07km. (nawierzchnia kostka brukowa gr. 8cm/asfaltobeton 15435,00m2/1876,76m2, -długość przebudowanych dróg powiatowych - 0,54 km. (nawierzchnia asfaltobeton 1460,00m2), -długość wybudowanych chodników/opaski 4,91 km/0,34 km.(kostka bet. gr. 6cm i 8 cm 7582,00m2), -zjazdy z kostki gr. 8cm -3195,00m2, -deptaki 0,56 km (kostka bet. gr. 8cm 1831,00m2), -liczba wybudowanych punktów świetlnych 18szt., liczba zmodernizowanych punktów świetlnych 78szt., (OUS 150, 100, 70) -liczba wybudowanych przejść dla pieszych 38szt., -długość wybudowanej sieci kanalizacji deszczowej 2,16km, długość rozbudowanej sieci kanalizacji deszczowej 1,11 km..(fi O 800, 600, 400, 300, 250, 200, 160/oczyszczalnia wód opadowych szt. 1) ZAKRES DROGOWY: POWIERZCHNIA / ILOŚĆ POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW PROJEKTU: ul.E.Peck, - droga powiatowa - nawierzchnia z asfaltobetonu - 1170,00 m2 - KR1 ul.Poziomskiego, droga powiatowa poszerzenie z asfaltobetonu - 290,00m2 - KR2 ul.Polna, droga gminna - nawierzchnia z kostki gr. 8 cm. - 1820,00 m2 - KR-2 ul.Sokolica, droga gminna - nawierzchnia z kostki gr. 8 cm. - 2140,00 m2 - KR-1 ul.Spacerowa, droga gminna - nawierzchnia z kostki gr. 8 cm. -1040,00 m2 - KR-1 ul.Kwiatowa, droga gminna - nawierzchnia z kostki gr. 8 cm. - 1165,00 m2 - KR-1 ul.Miła, droga gminna - nawierzchnia z kostki gr. 8 cm. - 1220,00 m2 - KR-1 ul.Brzozowa, droga gminna - nawierzchnia z kostki gr. 8 cm. - 600,00 m2 - KR-1 ul.Burdzyńskiego, droga gminna - nawierzchnia z kostki gr. 8 cm. - 1350,00 m2 - KR-1 ul.Dębowa, droga gminna - nawierzchnia z kostki gr. 8 cm. - 650,00 m2 - KR-1 ul.Jałowcowa, droga gminna - nawierzchnia z kostki gr. 8 cm. - 600,00 m2 - KR-1 ul.Klonowa, droga gminna - nawierzchnia z kostki gr. 8 cm. - 1400,00 m2 - KR-1 ul.Modrzewiowa, droga gminna - nawierzchnia z kostki gr. 8 cm. - 2250,00 m2 - KR-1 ul.Wierzbowa, droga gminna - nawierzchnia z kostki gr. 8 cm. - 1200,00 m2 - KR-1 ul.Słowackiego droga gminna - nawierzchnia z asfaltobetonu - 1876,76 m2 - KR-1 CHODNIKI: z kostki gr. 6 cm. - 4132,00m2, gr. 8 cm. - 3450,00m2, ZJAZDY : kostki gr. 8 cm. - 3195,00 m2, DEPTAKI: z kostki gr. 8cm. 1831,00 m2. PRZEBUDOWA WODOCIĄGU: PE fi 110 - 2488,00 mb. KANALIZACJA DESZCZOWA (rozbudowa, budowa): fi O 800, 600, 400, 300, 250, 200, 160- 3,27 km/oczyszczalnia wód opadowych - szt. 1. PRZEBUDOWA GAZOCIĄGU: PE fi 90, 63, 40 - 365,50 mb. TELETECHNIKA (budowa kanalizacji)): PCV/AROT DVK - fi 110, 75, 50 - 5478,00 mb. ELEKTRYKA (przebudowa) i OŚWIETLENIE (modernizacja i budowa): OUS - 150, 100, 70 - 96 szt. OZNAKOWANIE PIONOWE, POZIOME - 1kpl. PROJEKT ORGANIZACJI RUCHU NA CZAS BUDOWY - 4 egz. Obsługa geodezyjna projektu (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza), Wykonać operat powykonawczy w 2 jednobrzmiących egzemplarzach zawierający: - dziennik budowy, atesty, świadectwa kontroli, aprobaty techniczne , gwarancje, itp. na wbudowane materiały, list gwarancyjny, odbiory częściowe robót zanikających. UWAGA: POZOSTAŁE ROBOTY ORAZ MATERIAŁY ZGODNIE Z WARUNKAMI TECHNICZNYMI , OPISEM, PRZEDMIAREM ROBÓT , OBMIARAMI WŁASNYMI, SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT ZAŁĄCZONYMI DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.11.50 - 45.23.11.50 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 100.000,00 zł. Forma wniesienia zgodnie z ustawą PZP. Bank Spółdzielczy w Suchedniowie Nr konta 10852000072001000000970001 W terminie do dnia 05.12.2008 roku. do godz. 09:30.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn (.Art. 22. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. udzielą minimum 3 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane, 3. wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w okresie 5 ostatnich lat/ a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ przed dniem wszczęcia postępowania wykonali minimum jedną robotę budowlaną w zakresie budowy dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wartości odpowiadającej przedmiotowi postępowania, (uwaga: roboty w tym okresie można sumować), 4. wykażą się, że dysponują osobami lub będą dysponować, które są zdolne do kierowania i wykonania zamówienia, tj. w zakresie geodezji, drogownictwa , sieci wodociągowej , kanalizacji deszczowe, elektrycznej. 5.ich oferta będzie zgodna z warunkami SIWZ. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania, (metoda spełnia - nie spełnia). Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium Cena 100%.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 7)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; ( pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował), 8)informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi; 9) wykazu osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (uprawnienia geodezyjne, budowlane- branża drogowa, sieci sanitarne, elektryczne, aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa ); ( pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował), 10)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 11)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2. 13)harmonogram rzeczowo finansowy - należy wypełnić druk załączony do SIWZ zgodnie z przedstawioną ofertą i kosztorysami, 14)kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiarów, projektów budowlanych, wizji lokalnej, SIWZ i obowiązujących przepisów. 15)dokument potwierdzający wpłatę wadium, 16)oświadczenia : a/Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem i obiektami stanowiącymi przedmiot zamówienia. b/Oświadczenie o przyjęciu warunków umowy załączonej do niniejszej specyfikacji c/Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od daty upływu składania ofert. d/Oświadczenie, że wyliczona wartość brutto zadania jest kompletna i że jej wyliczenie nastąpiło w oparciu o, Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, wizję lokalną i posiadaną przez oferenta wiedzę techniczną e/Informacja czy oferent będzie wykonywał przedmiot w całości osobiście, czy też za pomocą podwykonawców. (w celu realizacji zadania za pomocą podwykonawcy wymagana będzie zgoda zamawiającego). f/oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia w wysokości 2% wartości brutto oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchedniow.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Inwestycji Komunalnych i Budownictwa w Suchedniowie - ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, II pietyro pok. 204.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Zakład Inwestycji Komunalnych i Budownictwa w Suchedniowie - ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, II pietyro pok. 204.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt przwidziany do realizacji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świetokrzyskiego - Oś 3, Działanie 3.2..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.