eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu informatycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-07

Warszawa: Dostawa sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 289691 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Warszawie , ul. Erazma Ciołka 14 A, 01-443 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5104700, faks 022 5104848.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa: Zadanie 1 - dostawa 6 sztuk netbooków; Zadanie 2 - dostawa 3 sztuk drukarek laserowych monochromatycznych; Zadanie 3 - dostawa 1 sztuki drukarki laserowej kolorowej; Zadanie 4 - dostawa 2 sztuk drukarek atramentowych przenośnych akumulatorowych; Zadanie 5 - dostawa 1 sztuki skanera stołowego; Zadanie 6 - dostawa 8 sztuk notebooków; Zadanie 7 - dostawa 18 sztuk jednostek centralnych typ PC i 18 sztuk monitorów LCD; Zadanie 8 - dostawa, montaż, uruchomienie w miejscu każdej dostawy i przeszkolenie w każdym miejscu dostawy min. 3 wskazanych przez Zamawiającego użytkowników: a) 15 sztuk drukarek A4 monochromatycznych laserowych sieciowych z duplexem (drukarki grupowe), b) 2 sztuk drukarek A4 kolorowych laserowych sieciowych z duplexem, c) 3 sztuk drukarek A4 wielofunkcyjnych monochromatycznych laserowych sieciowych z duplexem z funkcją drukowania, kopiowania, skanowania i faxowania; Zadanie 9 - dostawa, montaż, uruchomienie w miejscu dostawy i przeszkolenie w miejscu dostawy min. 3 wskazanych przez Zamawiającego użytkowników - 12 sztuk drukarek A4 monochromatycznych laserowych sieciowych z duplexem (drukarki osobiste); Zadanie 10 - dostawa 1 sztuki jednostki centralnej PC - stacji graficznej do obróbki zdjęć i filmów, 1 sztuki monitora LCD 22; Zadanie 11 - dostawa 2 sztuk notebooków; Zadanie 12 - dostawa 1 sztuki drukarki atramentowej sieciowej do zdjęć;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 uPzp do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do zadań 6, 7, 8 i 9

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.21.61.10-0, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    Kopie certyfikatów ISO9001 i ISO14001 producentów sprzętu. Oświadczenie Wykonawcy w którym potwierdzi, iż dostarczany przez niego sprzęt będzie objęty u producenta lub jego przedstawiciela w Polsce 3 letnią gwarancją ze skutecznym czasem naprawy do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia (w dniu dostawy sprzętu, wykonawca przedłoży dokument). Kopia certyfikatu potwierdzającego, iż oferowane komputery/notebooki/netbooki są zgodne z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7 Proffesional. Dopuszcza się wydruk certyfikatu ze strony WWW producenta systemu - zadania 1, 6, 7, 10,11. Kopia certyfikatu Energy Star w wersji co najmniej 5.0 dla oferowanego sprzętu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2. Pełnomocnictwo. W przypadku gdy upoważnienie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza kopię stosownego pełnomocnictwa wystawioną przez osobę(y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo w swej treści powinno bezpośrednio i jednoznacznie wskazywać na uprawnienie określonej osoby do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców - wykaz części zamówienia , które zostaną powierzone do wykonania podwykonawcom

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Warszawie, pok. 521 ul. Erazma Ciołka 14A, 01-443 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2011 godzina 14:00, miejsce: Izba Celna w Warszawie, Biuro podawcze, ul. Erazma Ciołka 14A, 01-443 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 6 sztuk netbooków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 6 sztuk netbooków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 3 sztuk drukarek laserowych monochromatycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 3 sztuk drukarek laserowych monochromatycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa 1 sztuki drukarki laserowej kolorowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 1 sztuki drukarki laserowej kolorowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa 2 sztuk drukarek atramentowych przenośnych akumulatorowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 2 sztuk drukarek atramentowych przenośnych akumulatorowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa 1 sztuki skanera stołowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 1 sztuki skanera stołowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa 8 sztuk notebooków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 8 sztuk notebooków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa 18 sztuk jednostek centralnych typu PC i 18 sztuk monitorów LCD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 18 sztuk jednostek centralnych typu PC i 18 sztuk monitorów LCD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa drukarek A4 monochromatycznych laserowych sieciowych z duplexem (drukarki grupowe), drukarek A4 kolorowych laserowych sieciowych z duplexem, drukarek A4 wielofunkcyjnych monochromatycznych laserowych sieciowych z duplexem z funkcją drukowania, kopiowania, skanowania i faxowania;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa, montaż, uruchomienie w miejscu każdej dostawy i przeszkolenie w każdym miejscu dostawy min. 3 wskazanych przez Zamawiającego użytkowników: a) 15 sztuk drukarek A4 monochromatycznych laserowych sieciowych z duplexem (drukarki grupowe), b) 2 sztuk drukarek A4 kolorowych laserowych sieciowych z duplexem, c) 3 sztuk drukarek A4 wielofunkcyjnych monochromatycznych laserowych sieciowych z duplexem z funkcją drukowania, kopiowania, skanowania i fax-owania;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa 12 sztuk drukarek A4 monochromatycznych laserowych sieciowych z duplexem (drukarki osobiste).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa, montaż, uruchomienie w miejscu dostawy i przeszkolenie w miejscu dostawy min. 3 wskazanych przez Zamawiającego użytkowników - 12 sztuk drukarek A4 monochromatycznych laserowych sieciowych z duplexem (drukarki osobiste).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa jednostki centralnej PC - stacji graficznej do obróbki zdjęć i filmów i monitora LCD 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 1 sztuki jednostki centralnej PC - stacji graficznej do obróbki zdjęć i filmów, 1 sztuki monitora LCD 22.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa 2 sztuk notebooków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 2 sztuk notebooków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa 1 sztuki drukarki atramentowej sieciowej do zdjęć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 1 sztuki drukarki atramentowej sieciowej do zdjęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.