eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania i centralnej wody użytkowej zad. 1 - Pompy centralnego ogrzewania i centralnej wody użytkowej zad. 2 - Kleje montażowe zad. 3 - Zawory zad.4 - Manometry zad.5 - Materiały do izolacji zad.6 - Oleje i smary zad.7 - Płyty uszczelkarskie zad.8 - Preparaty zad.9 - Pakunki pompowe zad. 10 - Wałki poliamidowe i polimerowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Katowice: Dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania i centralnej wody użytkowej zad. 1 - Pompy centralnego ogrzewania i centralnej wody użytkowej zad. 2 - Kleje montażowe zad. 3 - Zawory zad.4 - Manometry zad.5 - Materiały do izolacji zad.6 - Oleje i smary zad.7 - Płyty uszczelkarskie zad.8 - Preparaty zad.9 - Pakunki pompowe zad. 10 - Wałki poliamidowe i polimerowe
Numer ogłoszenia: 289557 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2024025, faks 032 3598480, 2028754, 3598480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: w.w.w.gcm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania i centralnej wody użytkowej zad. 1 - Pompy centralnego ogrzewania i centralnej wody użytkowej zad. 2 - Kleje montażowe zad. 3 - Zawory zad.4 - Manometry zad.5 - Materiały do izolacji zad.6 - Oleje i smary zad.7 - Płyty uszczelkarskie zad.8 - Preparaty zad.9 - Pakunki pompowe zad. 10 - Wałki poliamidowe i polimerowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 1 - Pompy centralnego ogrzewania i centralnej wody użytkowej zad. 2 - Kleje montażowe zad. 3 - Zawory zad.4 - Manometry zad.5 - Materiały do izolacji zad.6 - Oleje i smary zad.7 - Płyty uszczelkarskie zad.8 - Preparaty zad.9 - Pakunki pompowe zad. 10 - Wałki poliamidowe i polimerowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.20.00-0, 42.12.24.80-8, 42.12.21.30-0, 38.42.51.00-1, 09.21.11.00-2, 24.95.11.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla zadania 1 - 200,00PLN dla zadania 2 - 130,00PLN dla zadania 3 - 1 208,00PLN dla zadania 4 - 154,00 PLN dla zadania 5 - 120,00PLN dla zadania 6 - 62,00PLN dla zadania 7 - 450,00PLN dla zadania 8 - 50,00PLN dla zadania 9 - 80,00PLN dla zadania 10 - 25,00PLN zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno Zadanie - wnosi wadium odpowiednio w wysokości stanowiącej sumę wadium dla tych Zadań.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podane w ofercie): - w przypadku zmian ustawowych stawek podatków i należności administracyjno - prawnych ( w szczególności: podatek VAT i inne, cło). - w przypadku nadzwyczajnej zmiany warunków spełnienia/ świadczenia postanowień umowy ( w szczególności znaczącej zmiany kursów walut) co groziłoby co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 2. Zmiany przedmiotu zamówienia , nie powodującej rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ. - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia, bądź wprowadzenia na rynek nowszej wersji przedmiotu umowy, dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych , bądź lepszych parametrach zawartych w SIWZ, w cenie identycznej lub niższej jaką podano w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www2.bip.gcm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca ul. Ziołowa 45/47 , 40 -635 Katowice pok.50.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca ul. Ziołowa 45/47 , 40 -635 Katowice, pok.50.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pompy centralnego ogrzewania i centralnej wody użytkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy centralnego ogrzewania i centralnej wody użytkowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.20.00-0, 42.12.21.30-0, 42.12.24.80-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kleje montażowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kleje montażowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zawory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawory.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.51.00-1, 42.12.24.80-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Manometry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Manometry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.51.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały do izolacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do izolacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.11.00-6, 09.21.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oleje i smary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oleje i smary.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2, 24.95.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Płyty uszczelkarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyty uszczelkarskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.20.00-0, 24.95.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2, 24.95.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakunki pompowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakunki pompowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wałki poliamidowe i polimerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wałki poliamidowe i polimerowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2, 24.95.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.