eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszynbudowa stacji przeładunku i segregacji odpadów komunalnych w Krotoszynie przy ul. Ceglarskiej 45 - II etap



Ogłoszenie z dnia 2007-05-22

POZYCJA 28953

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Krotoszyn: budowa stacji przeładunku i segregacji odpadów komunalnych w Krotoszynie przy ul. Ceglarskiej 45 - II etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie, do kontaktów: Józef Pawlik, ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254233 w. 20, fax 062 7228000, e-mail: pgkim_Krotoszyn@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pgkim.krotoszyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa stacji przeładunku i segregacji odpadów komunalnych w Krotoszynie przy ul. Ceglarskiej 45 - II etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wysypisko odpadów komunalnych ul. Ceglarska 45, 63-700 Krotoszyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi budowa stacji przeładunku i segregacji odpadów komunalnych w Krotoszynie przy ul. Ceglarskiej 45 - II etap 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.70 - Stacje przesyłu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.70 - Stacje przesyłu odpadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zadania: a) wykonaniu dróg i placów z płyt drogowych żelbetowych wraz z elementami ścian oporowych, b)wykonaniu odwodnienia placu przeładunkowego z rur kanalizacyjnych z PCV fi 200, c) wykonaniu zbiornika odcieków żelbetowych, d) wykonaniu śluzy dezynfekcyjnej, e) wykonaniu umocnienia placu manewrowego, f) wykonaniu odwodnienia placu manewrowego wód deszczowych z rur kanalizacyjnych fi 400, g) wykonaniu kolektora zrzutowego wód deszczowych z rur kanalizacyjnych fi 400, h) wykonaniu ogrodzenia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 10.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29.01.2004r. pzp, 2. Wykonawca posiada odpowiednie uprawnienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp, 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. a) wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, b) dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień (z udokumentowaniem doświadczenia oraz kwalifikacji kierownika budowy branży sanitarnej - sieci zewnętrzne oraz kierownika robót branży drogowej), d)wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp przez dzierżawę, wynajem, leasing lub inny sposób, do w pełni sprawnych jednostek sprzętowych, transportowych lub innego wyposażenia technicznego). 4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.) 3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp. W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej, Zamawiający żąda umowy konsorcjum - przed podpisaniem umowy na realizację zadania, będącej przedmiotem przetargu, 4. Dowód wpłaty wadium, 5. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju, pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 9. Wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 10. Dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie, 11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień (z udokumentowaniem doświadczenia oraz kwalifikacji kierownika budowy branży sanitarnej - sieci zewnętrzne oraz kierownika robót branży drogowej), 12. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp przez dzierżawę, wynajem, leasing lub inny sposób do w pełni sprawnych jednostek sprzętowych, transportowych lub innego wyposażenia technicznego), 13. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres 2006r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 14. Oświadczenie wykonawcy o tym, w którym banku posiada podstawowy (zasadniczy) rachunek bankowy wraz z podaniem numeru rachunku, 15. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 16. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 1 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.krotoszyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.06.2007, godzina 12:15, PGKiM Spółka z o.o. ul,. Rawicka 41 63-700 Krotoszyn pok. nr 19 (salka konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.