eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówVI KP w Krakowie - budowa nowej siedziby ul. Aleksandry - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-22

POZYCJA 28947

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: VI KP w Krakowie - budowa nowej siedziby ul. Aleksandry - II etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, do kontaktów: Tomasz Kusia Marcin Gumiela, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax 012 6154887; 6154219, e-mail: zzp@malopolska.policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.malopolska.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: VI KP w Krakowie - budowa nowej siedziby ul. Aleksandry - II etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kraków, ul. Aleksandry. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konstrukcyjno - budowlanych, polegających na budowie budynku biurowego przy ul. Aleksandry w Krakowie z przeznaczeniem na siedzibę Komisariatu VI Policji wraz z budową obiektów zaplecza tj. budynku garażowego, parkingiem oraz infrastrukturą towarzyszącą , w tym: 1) Wykonanie robót konstrukcyjno - budowlanych budynku głównego biurowo - administracyjnego; 2) Wykonanie robót konstrukcyjno - budowlanych budynku garażowego i parkingu; 3) Wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej wewnętrznej; 4) Wykonanie instalacji c.o., c w u, wentylacji i klimatyzacji; 5) Wykonanie instalacji elektrycznej; 6) Wykonanie instalacji odgromowej; 7) Wykonanie instalacji niskoprądowych; 8) Wykonanie dróg, placów, ukształtowania terenu, zieleni; 9) Wykonanie przyłącza wodociągowego; 10) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej; 11) Wykonanie przyłącza energii elektrycznej; 12) Wykonanie przyłącza c.o.; 13) Wykonanie oświetlenia terenu; 14) Wykonanie małej architektury i ogrodzeń; 15) Wykonanie masztu radiowego. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa projekt budowlany (załącznik nr 6 do SIWZ) a w nim w szczególności: 1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) przedmiary robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.41 - Roboty grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.41 - Roboty grzewcze Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia wynosi ok. 13 060 000,00 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 29

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 260 000,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy i 00/100 zł.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli a) wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia; - Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, podczas realizacji, której wykonano w obiektach o łącznej powierzchni min. 2000m2 co najmniej roboty w zakresie ogólno - budowlanym, instalacji elektrycznych, instalacji wodno - kanalizacyjnych, instalacji centralnego ogrzewania. - Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, której wartość wynosiła co najmniej 8.000.000,00 zł netto. b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodnych/ wodociągowych, kanalizacyjnych i c.o. UWAGA: Osoby posiadające ww. uprawnienia winne przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli: ich obrót za ostatni rok obrotowy wynosił co najmniej 8.000.000 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku /Oferta/, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie druku /Oferta/ przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. 3) decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót - odnoszące się do osób, które pełnić będą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót - w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodnych/ wodociągowych, kanalizacyjnych i c.o. UWAGA! W przypadku posiadania uprawnień w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydanych nie na podstawie ustawy z dnia 7.07.1994r. Prawo budowlane, które przewidują jakiekolwiek ograniczenia, do oferty należy dołączyć opinię prawną i merytoryczną w sprawie zakresu posiadanych uprawnień budowlanych wystawioną przez Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa. 4) zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - odnoszące się do osób, które pełnić będą funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót, 5) wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w zamówieniu, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz wartości- wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7) Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt 6 zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne, protokoły odbioru nie stwierdzające wad i usterek). 8) części sprawozdania finansowego za ostatni rok obrotowy: 2006 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), w postaci: rachunek zysków i strat - część zawierająca pozycję Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub pozycję Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi. W przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego zamawiający żąda innych dokumentów określających przychody za rok 2006 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - winne zawierać kwoty z tytułu przychodów pomniejszone o podatek obrotowy VAT.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.malopolska.policja.gov.pl/przetargi.php. Opłata: 4516 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można odebrać w następujący sposób:1)ze strony internetowej zamawiającego, z zastrzeżeniem rozdziału III ogłoszenia;2)osobiście w siedzibie zamawiającego,pok. 101B - 4516,00 zł (kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 10:30-13:30);3)na pisemny wniosek wykonawcy z dołączonym dowodem wpłaty, przesłany na nr faksu: 012/ 61-54-887 Zamawiający prześle SIWZ przesyłką listowną - opłata: 4516,00 zł. Opłatę można uiścić przelewem na konto NBP O/O Kraków, 50101012300055841391500000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 11:30, Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Zespół ds. Zamówień Publicznych (pok. 101B) ul. Mogilska 109, Kraków.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej zamawiającego: http://www.malopolska.policja.gov.pl/przetargi.php od dnia zamieszczenia ogłoszenia o wszczęciu postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.