eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecProjekt i rozbudowa sieci komputerowej oraz zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Bolesławiec: Projekt i rozbudowa sieci komputerowej oraz zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 289417 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu , al. 1000-lecia 30, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7380317 (sekretariat), faks 075 7380301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpsychiatryczny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt i rozbudowa sieci komputerowej oraz zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: 1.1. Instalacja okablowania wraz z osprzętem : a. Wykonanie połączeń światłowodowych pomiędzy budynkami, b. Budowa nowego systemu okablowania logicznego - 122 szt. przyłączy, c. Utworzenie lokalnych i końcowych punktów dystrybucyjnych, d. Utworzenie serwerowni z wyposażeniem, e. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, 1.2. Dostawa i instalacja następujących urządzeń i oprogramowania : a. Przełącznik 24 portowy - szt. 10, b. Przełącznik 48 Portowy - szt. 2, c. Przełącznik 48 Portowy - gigabitowy - szt. 3, d. Przełącznik co najmniej 16 portowy gigabitowy - szt. 1, e. Serwer - szt. 1, f. System Microsoft Windows Server 2003 lub nowszy - szt. 1, g. Licencje CAL dla użytkowników Microsoft Windows Server - szt. 120, h. Biblioteka taśmowa - szt. 1, i. UPS dla serwerowni - szt.1, j. Router - szt.1, k. Zestaw komputerowy z monitorem LCD i systemem operacyjnym MS Windows - szt. 88, l. Oprogramowanie antywirusowe dla stacji roboczych (licencja na 3 lata) wraz z centralnym zarządzaniem - szt. 120, m. Drukarka laserowa kolor - szt. 1, n. Projektor multimedialny z ekranem - szt. 1, o. Skaner dokumentów - szt. 1, p. Przenośny dysk USB typ 1 - szt. 2, q. Przenośny dysk USB typ 2 - szt. 2,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 16 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że : -w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia obejmujące budowę/rozbudowę środowiska serwerów o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 PLN każde, -w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia obejmujące budowę/rozbudowę systemu okablowania strukturalnego o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 PLN każde,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował: a) min. 1 osoba - Architekt Projektu, która spełnia następujące wymagania : - posiada wykształcenie wyższe techniczne, lub z zakresu nauk ścisłych, - brała udział w roli architekta projektu w minimum 2 projektach o wartości zamówienia na kwotę minimum 500 000 zł brutto, - posiada minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji architekta projektu w zakresie projektów informatycznych i wdrażania systemów aplikacyjnych, - posiada wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania projektami potwierdzoną posiadaniem certyfikatu Prince2 Practitioner lub równoważnym, - posiada znajomość polskich i międzynarodowych norm oraz standardów z zakresu bezpieczeństwa informacji oraz zarządzania usługami potwierdzoną posiadaniem następujących uprawnień audytorskich: - uprawnienia audytora systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy bezpieczeństwa ISO27001, o- uprawnienia audytora systemu zarządzania ciągłością działania według normy BS25999, - uprawnienia audytora systemu zarządzania usługami IT według normy ISO20000, b) min. 1 osoba - Architekt Bezpieczeństwa: - posiada wykształcenie wyższe techniczne, lub z zakresu nauk ścisłych, - brała udział w roli architekta bezpieczeństwa systemów informatycznych minimum 2 projektach o wartości zamówienia na kwotę minimum 500 000 zł brutto, - posiada minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji Architekta Bezpieczeństwa w zakresie projektów informatycznych i wdrażania systemów aplikacyjnych, - posiada wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania projektami potwierdzoną posiadaniem certyfikatu Prince2 Practitioner lub równoważnym, - posiada wiedzę z zakresy prowadzenia testów penetracyjnych potwierdzoną posiadaniem certyfikatu CEH: Certified Ethical Hacker lub równoważnego, - posiada praktyczną umiejętność w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informatycznych i znajomość polskich i międzynarodowych norm oraz standardów z zakresu bezpieczeństwa informacji potwierdzoną posiadaniem następujących certyfikatów i uprawnień audytorskich: - certyfikat ukończenia szkolenia audytora systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy bezpieczeństwa ISO27001, - certyfikat ukończenia szkolenia audytora systemu zarządzania ciągłością działania według normy BS25999, c min. 1 osoba Specjalista d/s bezpieczeństwa: - posiada wykształcenie wyższe techniczne, lub z zakresu nauk ścisłych, - brała udział w roli głównego specjalisty ds. bezpieczeństwa w minimum 2 projektach o wartości zamówienia na kwotę minimum 500 000 zł brutto, - posiada minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji Specjalisty d/s bezpieczeństwa w zakresie projektów informatycznych i wdrażania systemów aplikacyjnych, - posiada uprawnienia audytora systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy bezpieczeństwa ISO27001, - posiada uprawnienia audytora systemu zarządzania ciągłością działania według normy BS25999, - posiada uprawnienia systemu zarządzania usługami IT według normy ISO20000,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania: że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Serwer : -deklaracja zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zasadniczymi (Deklaracja CE), -certyfikat ISO-9001 lub równoważny dla producenta urządzenia, -certyfikat ISO-14001 lub równoważny dla producenta urządzenia, Przełącznik 48 Portowy - gigabitowy: -deklaracja zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zasadniczymi (Deklaracja CE), -certyfikat ISO-9001 lub równoważny dla producenta urządzenia, -certyfikat ISO-14001 lub równoważny dla producenta urządzenia, -oświadczenie producenta lub oficjalnego przedstawiciela producenta na terenie RP, że oferowany przełącznik pochodzi z autoryzowanego kanału dystrybucji i zostanie objęty pełnym wsparciem techniczno-serwisowym na terenie całego kraju, Przełącznik co najmniej 16 portowy gigabitowy : -deklaracja zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zasadniczymi (Deklaracja CE), -certyfikat ISO-9001 lub równoważny dla producenta urządzenia, -certyfikat ISO-14001 lub równoważny dla producenta urządzenia, -oświadczenie producenta lub oficjalnego przedstawiciela producenta na terenie RP, że oferowany przełącznik pochodzi z autoryzowanego kanału dystrybucji i zostanie objęty pełnym wsparciem techniczno-serwisowym na terenie całego kraju, Router : -deklaracja zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zasadniczymi (Deklaracja CE), -certyfikat ISO9001 lub równoważny dla producenta urządzenia, -certyfikat ISO14001 lub równoważny dla producenta urządzenia, -oświadczenie producenta lub oficjalnego przedstawiciela producenta na terenie RP, że oferowany przełącznik pochodzi z autoryzowanego kanału dystrybucji i zostanie objęty pełnym wsparciem techniczno-serwisowym na terenie całego kraju, Zestaw komputerowy z Windows i monitorem LCD : -deklaracja zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zasadniczymi (Deklaracja CE), -certyfikat ISO9001 lub równoważny dla producenta sprzętu, -certyfikat ISO14001 lub równoważny dla producenta urządzenia, -deklaracja producenta zgodna z ISO 9296 zawierająca dane jednostki i numer raportu z badań sporządzonego zgodnie z normą ISO 7779 przez niezależną jednostkę certyfikującą, -deklaracja producenta o spełnianiu przez oferowany komputer norm Energy Star 5.0.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dowód wniesienia wadium formularz ofertowo-cenowy zaakceptowany wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) w razie niezależnej od Wykonawcy niemożności dostarczenia sprzętu opisanego w ofercie i zamiany tego sprzętu na analogiczny o niezgorszych parametrach i nie wyższej cenie w stosunku do oferty; b) w razie zmian obowiązującego prawa mających wpływ na zasady realizacji umowy, w szczególności w razie zmian prawa podatkowego; c) w razie zmiany umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na treść niniejszej umowy w zakresie umożliwiającym wykonanie niniejszej umowy. 2. Zmiana dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1 jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.it-med.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Europejskie Centrum Technologii Informatycznych i Zarządzania ITmed sp. z o.o., 53-653 Wrocław, ul. Inowrocławska 17/18,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Europejskie Centrum Technologii Informatycznych i Zarządzania ITmed sp. z o.o., 53-653 Wrocław, ul. Inowrocławska 17/18,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest częścią projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z EFRR w ramach RPO WD na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.