eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Świadczenie usług serwisu technicznego urządzeń i oprogramowania firmy Cisco

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Elbląg: Świadczenie usług serwisu technicznego urządzeń i oprogramowania firmy Cisco
Numer ogłoszenia: 289278 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191772 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisu technicznego urządzeń i oprogramowania firmy Cisco.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług serwisu technicznego urządzeń i oprogramowania firmy Cisco Przedmiot główny:CPV:72.25.00.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu technicznego w zakresie urządzeń i oprogramowania firmy Cisco zgodnie z Załącznikiem nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Przez usługę serwisu technicznego zwanego dalej serwisem rozumie się wszelkie działania - w tym także działania zdalne - niezbędne do usunięcia wady urządzeń lub oprogramowania i przywrócenia do sprawności technicznej zgodnej z parametrami gwarantowanymi przez ich producenta z uwzględnieniem normalnego zużycia sprzętu. 2.Zakres zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje usługę serwisu technicznego polegającą na:1) świadczeniu usługi service-desk, w ramach której Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania błędów i usterek za pomocą telefonu i poczty elektronicznej, 2) składaniu, w imieniu Zamawiającego, zgłoszeń i zapytań do centrum zgłoszeń serwisowych producenta (TAC), w tym określanie priorytetów zgłoszeń, na urządzenia i oprogramowanie, o których mowa w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, 3) rejestrowaniu, w imieniu Zamawiającego, zgłoszeń do producenta oprogramowania dotyczących błędów w działaniu oprogramowania lub odstępstw w działaniu oprogramowania w stosunku do deklarowanej funkcjonalności oprogramowania. Obowiązek ten odnosi się do oprogramowania, wymienionego w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, 4) naprawie lub wymianie urządzeń, które działają nieprawidłowo lub uległy uszkodzeniu na nowe, wolne od wad, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż urządzenie podlegające wymianie, wymienionych w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, 5) odtworzeniu po usunięciu awarii konfiguracji urządzeń na taką jak była przed awarią, 6) dostarczeniu Zamawiającemu aktualizacji posiadanego oprogramowania, wymienionego w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, do najnowszej wersji oprogramowania (rozumianej jako najnowsza wersja systemu/oprogramowania obecnie dostępna oraz rozwijana przez producenta), 7) dostarczeniu na życzenie Zamawiającego wskazanej dokumentacji do urządzeń i oprogramowania, wymienionych w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, 8) świadczeniu usług konsultacyjnych (np. pomoc przy konfiguracji nowych usług, rozbudowie). 3. Wymagania Zamawiającego: 1. W przypadku wystąpienia poważnych błędów w oprogramowaniu, ogłoszonych przez producenta urządzeń, mogących skutkować niepoprawną pracą urządzeń, Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego oraz zaproponuje rozwiązanie problemu, docelowe lub tymczasowe. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przekazał mu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, informacje o pakietach serwisowych producenta urządzeń oraz oprogramowania, określające warunki, na których gwarancje zostały udzielone. 3. Zamawiający wymaga, aby zaproponowany pakiet serwisowy pozwalał i to bez konieczności uzyskania zgody Wykonawcy, na rozbudowę posiadanych urządzeń o kolejne moduły rozszerzeń. Taka rozbudowa nie może powodować utraty praw serwisowych do istniejącej i rozszerzonej konfiguracji danego urządzenia. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi serwisu technicznego niezwłocznie po zgłoszeniu awarii przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego) oraz e-mail (przez całą dobę). Wykonawca udostępni pojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń dla wszystkich serwisowanych rozwiązań. 5. Każde zgłoszenie dotyczące serwisu technicznego będzie rejestrowane i potwierdzane bezzwłocznie pocztą elektroniczną. 6. Czas podjęcia działań dotyczących serwisu technicznego przez Wykonawcę wynosi 4 godziny i jest liczony od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usługi serwisu technicznego. 7. Usunięcie awarii sprzętu wymienionego w Załączniku nr 1 nastąpi w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia (zgłoszenia wysłane po godz. 16 traktowane są jako wysłane o godz. 8:00 w następnym dniu roboczym). W przypadku niemożności usunięcia uszkodzenia w powyższym terminie, Wykonawca zapewni (na czas naprawy) bezpłatnie urządzenia o parametrach nie gorszych niż naprawiane. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. 8. W przypadku awarii i w jej wyniku wymiany uszkodzonego urządzenia bądź jego części, będącego nośnikiem danych, Wykonawca zobowiązuje się do pozostawienia uszkodzonej części Zamawiającemu. 9. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług konsultacyjnych (np. pomoc przy konfiguracji nowych usług, rozbudowie) przez osobę z doświadczeniem, o którym mowa w pkt V ppkt 3 SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązuje się do usuwania usterek zgodnie z kolejnością zgłoszeń, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zmienić priorytet usterki. 11. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia testów po każdej naprawie, wykonanych przez Wykonawcę przy asyście Zamawiającego, w celu potwierdzenia prawidłowej pracy urządzeń i oprogramowania oraz przywrócenia ich pełnej funkcjonalności. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asseco Poland S.A., ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 840000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 590400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 590400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 657421,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.