eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › dostawa drobnego sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-16

Kamienna Góra: dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 28926 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze sp zoo Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy pragnie zaprosić Państwa firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 3/2009 na dostawę drobnego sprzętu medycznego dla Naszej jednostki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdyż przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się ze 33 pakietów: 1.skala do mierzeznia ośrodkowego ciżnienia żylnego 2.cewniki sterylne 3.zestawy do lewatywy 4.dreny specjalistyczne 5.zestawy do ssania pola operacyjnego 6.specjalna końcówka do masywnego odsysania 7.zakrzywiona końcówka do ssania pola operacyjnego 8.kaniule sterylne , venflony, neoflony 9.papier do EKG 10.elektroda do stymulacji zewnętrznej 11.elektrody endokawitarne 12.ssaki próżniowe, niesterylne 13.dreny do ssaków 14.szczotki do pobierania wymazów z drzewa oskrzelowego 15.worki na mocz 16.dreny Khera z lateksu podwójnie pakowane sterylne 17.łączniki do ssaków 18.jednorazowe worki na zwłoki 19.stazy automatyczne 20. wyposażenie do respiratora INSPIRATION 21.butle do nawilżania dróg oddechowych, niesterylne 22.cewniki do odsysania w systemie zamkniętym 23.rękawice z przedłużanym mankietem 24.sprzęt stomijny 25.torba na wymiociny 26.dreny Redona z troakarem 27.sprzęt do aparatu do koagulacji EMED firmy Apparatus 28.maszynki jednorazowe 29.rękawice lateksowe z mankietem 30.strzykawki jednorazowe sterylne Luer 31.rękawice chirurgiczne sterylne 32.zestaw jednorazowy do operacji żylaków kończyn dolnych 33.akcesoria i materiały zużywalne do aparatu do znieczulania S/5 Aespire Przewidywane zużycie wyżej wymienionego asortymentu jest zamieszczone w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr g do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wpłaty

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 10 oraz ust. 2 pkt.1 - 4 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 ustawy; b)spełnią warunki podstawowe przedmiotu zamówienia określone w rozdziale I, II i III (oferowane towary winny posiadać parametry podane w zał nr g) oraz inne wymogi określone w siwz w tym również projektu umowy; c)dostarczy ofertę sporządzoną wg siwz wraz z wypełnionymi następującymi formularzami określonymi w rozdziale III; d)posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; e)przedstawią dokument potwierdzający, że oferowany towar posiada wszelkie, aktualne wymagane przepisami prawa dokumenty dopuszczające do stosowania w placówkach służby zdrowia; f)dostarczą próbki w przypadku wątpliwości co do zgodności złożonej oferty z wymaganiami określonymi w siwz. W/w próbki podlegają zwrotowi Wykonawcy zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp po zakończeniu postępowania przetargowego (zgodnie z warunkami określonymi w tym artykule); g)posiadają doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako wykonawca brał udział w co najmniej 2 dostawach (odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; h)termin realizacji dostawy towaru: 5 dni roboczych od daty złożonego pisemnego zamówienia lub telefonicznego potwierdzonego faksem przez pracownika magazynu; i)zapewni minimalny termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury vat; j)dostawa towaru będzie się odbywać na koszt i ryzyko dostawcy. k)zapewni stałość cen netto przez okres trwania umowy ok. 10 m-cy z wyjątkiem zmiany stawki podatku Vat (ulega zmianie cena brutto) oraz cen urzędowych. Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli potwierdzą je dokumenty, o których mowa w rozdziale III. Ocena powyższych warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, o których mowa w rozdziale III wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 formularze: 1.1 formularz ofertowy zał nr a 1.2 oświadczenie oferenta zał nr b 1.3 oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr c 1.4 formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr d** 1.5 oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu nr j 1.6 oferta zał nr e 1.7 projekt umowy zał nr f 1.8 formularz cenowy zał nr g* 1.9 podwykonawcy zał nr h 2.Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - zgodnie z § 1 ust. 1 w/w RRM Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - zał nr 1; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zał nr 2; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert - zał nr 3; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert - zał nr 4; koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem - zał nr 5 (W przypadku gdy ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia ani licencji Zamawiający uzna przedstawienie stosownego oświadczenia za wyczerpujące spełnienie zapisów tej kwestii); w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP Zamawiający wymaga złożenia dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1, 2, 3 RPRM z dn. 19 maja 2006r. na zasadach określonych danymi przepisami - zał nr 6. 2.1Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z § 1 ust. 2 w/w RRM, Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): - wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zał nr A - wykazu dostaw (Dla Zamawiającego wystarczającym jest udokumentowanie co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych z ostatnich trzech lat wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Załączenie w ofercie więcej niż 2 udokumentowanych dostaw nie wpłynie na ocenę oferty); 2.2Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - zgodnie z § 3 ust. 1 pkt. 1 w/w RRM, Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): opis (W celu potwierdzenia parametrów towaru określonych umownie przez Zamawiającego w siwz i formularzu cenowym, wymaga się załączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę sporządzonych w języku polskim oryginalnych ulotek producenta bądź innych dokumentów potwierdzających parametry i dane techniczne przedstawione w ofercie przetargowej (tj.: instrukcje użycia w języku polskim, aktualne katalogi, karty katalogowe, karty danych technicznych, ulotki informacyjne drukowane przez dystrybutora sporządzane na podstawie oryginalnych ulotek producenta czy opis produktu bądź deklaracje producenta) na poszczególne pozycje lub pakiety - w przypadku gdy pozycje w pakiecie różnią się między sobą tylko rozmiarem. Dane w ulotce winny być zgodne z danymi umieszczonymi w formularzu cenowym oraz na towarze ! - zał nr B 3. Zgodnie z art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej Dz. U. z 1991r. Nr 91, poz. 408, z późniejszymi zmianami, na mocy której zakłady opieki zdrowotnej nabywają i stosują wyroby medyczne - odpowiadające wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z dnia 1 maja 2004r.) w celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających powyższy wymóg. W tym celu Wykonawca winien pisemnie potwierdzić, czy oferowany przez niego towar w danym przetargu jest wyrobem medycznym, a jeśli tak, to należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj.: deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych); certyfikat CE j. Notyfikowanej (dotyczy klas wyrobów medycznych: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III); wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że jego pierwsze wprowadzenie do obrotu nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych) lub złożyć oświadczenie, iż oferowany towar posiada dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych, oraz zobowiązanie Wykonawcy do przedstawienia tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego - jako zał C. Na załączonym opisie w formie zał nr B - o którym mowa wyżej winny być zamieszczone nr katalogowe producenta - kody, które podano w formularzu cenowym zał nr g; w przypadku zał nr C Wykonawca winien umieścić nr pakietu i pozycji którego asortyment dotyczy ! Załączniki B i C sporządza Wykonawca ! * Formularz cenowy należy dołączyć w wersji papierowej oraz elektronicznej wraz z oświadczeniem, iż wersja ta odpowiada wersji przedstawionej w ofercie oraz jest zgodna w każdym szczególe z formularzem cenowym Zamawiającego. ** W przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez upełnomocnionego przedstawiciela firmy wyszczególnionego w aktualnym KRS lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dany załącznik nie jest konieczny do wypełnienia i załączenia do oferty. W przypadku gdy Wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik (nie wyszczególniony w aktualnym KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), należy dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotu składającego ofertę lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje jeden z konsorcjantów podmiotu składającego ofertę należy dołączyć oryginał umowy konsorcjalnej (której celem jest złożenie wspólnej oferty) lub notarialnie potwierdzony odpis takiej umowy udzielającej pełnomocnictwa spółce (konsorcjantowi) do reprezentowania wobec Zamawiającego i ustanawiającej jego Pełnomocnika do podpisania umowy w imieniu konsorcjum. UWAGA Wyżej wymienione dokumenty należy wypełnić w takiej formie, jak to zostało podane we wzorach. Pod rygorem odrzucenia oferty, nie dopuszcza się jakiejkolwiek zmiany ich formy. Zamawiający informuje, ze brak jakiegokolwiek ww. dokumentu będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania. Zamawiający przy dokonywaniu wyboru oferty będzie kierował się kryteriami jak podano poniżej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE sp zoo NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY 58-400 KAMIENNA GÓRA ul. BOHATERÓW GETTA 10 woj. dolnośląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE sp zoo NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY 58-400 KAMIENNA GÓRA ul. BOHATERÓW GETTA 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: skala do mierzenia ośrodkowego ciśnienia żylnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: cewnik sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 14 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zestawy do lewatywy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 4 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dreny specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 4 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zestawy do ssania pola operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: specjalna końcówka do ssania pola operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 8 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zakrzywiona końcówka do ssania pola operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 4 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kaniule dozyły, sterylne - venflony, neoflony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 8 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: papier do EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 6 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: elektroda do stymulacji zewnętrznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: elektrody endokawitarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 4 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ssaki próżniowe niesterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 3 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dreny do ssaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 3 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: szczotki do pobierania wymazów z drzewa oskrzelowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 7 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: worki na mocz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 3 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dreny Khera z lateksu, podwójnie pakowane, sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 9 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: łączniki do ssaków i drenów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: jednorazowe worki na zwłoki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: stazy automatyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: wyposażenie do respiratora INSPIRATION.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 7 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: butle do nawilżania dróg oddechowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: cewniki do odsysania w systemie zamkniętym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 3 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: rękawice z przedłużanym mankietem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: sprzęt stomijny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 8 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: torba na wymiociny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: dreny Redona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: sprzęt do aparatu do koagulacji EMED F350.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: maszynki jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: rękawice lateksowe z mankietem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 3 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: strzykawki jednorazowe sterylne Luer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 8 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: rękawice chirurgiczne sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: zestaw jednorazowy do operacji żylaków kończyn dolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: akcesoria i materiały zużywalne do aparatu do znieczulanie Aespire.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 7 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.