eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubawkaUsługa Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. Budowa Środkowosudeckiego regionu gospodarki odpadami w oparciu o zakład unieszkodliwiania odpadów w Lubawce realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Lubawka: Usługa Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. Budowa Środkowosudeckiego regionu gospodarki odpadami w oparciu o zakład unieszkodliwiania odpadów w Lubawce realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 289262 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200108 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o., ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7411541 w. 39, faks 075 7411541.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. Budowa Środkowosudeckiego regionu gospodarki odpadami w oparciu o zakład unieszkodliwiania odpadów w Lubawce realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. Budowa Środkowosudeckiego regionu gospodarki odpadami w oparciu o zakład unieszkodliwiania odpadów w Lubawce Usługa Inżyniera Kontraktu jest to usługa polegająca na zarządzaniu w/w Kontraktem. Celem świadczenia usługi jest zapewnienie kontroli zgodności zawartych umów z warunkami technicznymi i technologicznymi, dotrzymania terminów realizacji, zapewnienia poziomu cen przyjętych w umowie oraz zapewnienie należytej jakości prac i dostaw. Usługa obejmować będzie następujące etapy: I ETAP: Wybór Wykonawcy robót i dostawców tj.: -Analiza dokumentacji projektowej wraz z weryfikacją kosztorysów wymaganych do przeprowadzenia procedury przetargowej na wykonanie prac budowlanych. -Opracowanie szczegółowego harmonogramu finansowo - rzeczowego inwestycji w oparciu o złożony przez Zamawiającego wniosek o dofinansowanie zadania. -Opracowanie, w oparciu o dokumentację projektowo - kosztorysową dokumentacji przetargowej tj. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wzoru kontraktu, przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane, zgodnie z przepisami Ustawy Pzp. -Opracowanie, w oparciu o dokumentację dokumentacji przetargowej tj. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wzoru kontraktu, przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy i usługi zgodnie z przepisami Ustawy Pzp i wytycznymi instytucji współfinansujących. II ETAP: Realizacja robót i dostaw: -Wykonawca wykonywał będzie obowiązki zgodnie z zawartą umową o usługę Inżyniera Kontraktu, a w szczególności wykonywał obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynował czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.), sporządzał raporty oraz rozliczenia finansowe Kontraktu. III ETAP: Rozliczanie pozyskanych środków współfinansujących inwestycję: -Konsultacje sporządzonych przez Zamawiającego wniosków o płatność do instytucji finansujących inwestycję. -Konsultacje sporządzonych przez Zamawiającego sprawozdań z poszczególnych etapów realizacji inwestycji do instytucji finansujących inwestycję. -Sprawdzanie protokołów odbioru oraz faktur częściowych. -Zgłaszanie Zamawiającemu opóźnień w stosunku do harmonogramu realizacji robót lub konieczności aneksowania umowy o dofinansowanie projektu w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo - finansowym. -Uczestniczenie w kontrolach sposobu wykorzystania udzielonej pomocy finansowej przeprowadzanych przez instytucje finansujące inwestycje. -Konsultacje sporządzonych przez Zamawiającego sprawozdań końcowych do instytucji finansujących inwestycje w części rzeczowej i finansowej, z uwzględnieniem postanowień zawartych w umowie o współfinansowanie inwestycji. Wykonawca będzie świadczył usługi opisane w ramach etapu I, etapu II i etapu III także w zakresie ewentualnych robót dodatkowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest przez Unie Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Priorytet 4. Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska (Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne) Działanie 4.1 Gospodarka odpadami..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inwestorskie Janusz Rybka, ul. Podwale 17b/1a, 50-043 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 547429,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 270462,24

  • Oferta z najniższą ceną: 270462,24 / Oferta z najwyższą ceną: 409959,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.