Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-04
Rzeszów: Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu: Budowa mostu przez potok Liczkówka w m. Kołaczyce w ciągu drogi krajowej nr 73 Wiśniówka - Jasło w km 156+912 wraz z przebudową dojazdów, skrzyżowania z drogą powiatową Kołaczyce - Brzyska oraz istniejących sieci uzbrojenia terenu, kolidujących z planowanym zadaniem inwestycyjnym
Numer ogłoszenia: 289215 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu: Budowa mostu przez potok Liczkówka w m. Kołaczyce w ciągu drogi krajowej nr 73 Wiśniówka - Jasło w km 156+912 wraz z przebudową dojazdów, skrzyżowania z drogą powiatową Kołaczyce - Brzyska oraz istniejących sieci uzbrojenia terenu, kolidujących z planowanym zadaniem inwestycyjnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu: Budowa mostu przez potok Liczkówka w m. Kołaczyce w ciągu drogi krajowej nr 73 Wiśniówka - Jasło w km 156+912 wraz z przebudową dojazdów, skrzyżowania z drogą powiatową Kołaczyce - Brzyska oraz istniejących sieci uzbrojenia terenu, kolidujących z planowanym zadaniem inwestycyjnym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tymzakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którymmowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dwóch usług polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniu w zakresie budowy lub przebudowy stałego obiektu mostowego (most, wiadukt, estakada) o rozpiętości teoretycznej jednego przęsła min. 20m w ciągu drogi kategorii krajowej. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, dla których nie wystawia się Świadectw Przejęcia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tymzakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którymmowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: Osoba proponowana do pełnienia funkcji - Inspektora Nadzoru Koordynatora (w ramach usługi samodzielnie pełni kontrolę i nadzór inwestorski nad robotami branży mostowej). Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru robót mostowych nie pełnił funkcji Inspektora Nadzoru na więcej niż dwóch zadaniach realizowanych na drogach krajowych: - minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie: 1). wykształcenie wyższe techniczne, 2). uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 3). pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lub Inspektora Nadzoru robót branży mostowej przy budowie lub przebudowie minimum dwóch stałych obiektów mostowych (most, wiadukt, estakada) o rozpiętości teoretycznej jednego przęsła min. 20m, na drodze kategorii krajowej. 4). okres pełnienia funkcji wymienionych w pkt 3b 3) na każdym z wymienionych zadań nie może być krótszy niż 6 miesięcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tymzakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którymmowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1)ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.5. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.6)1. ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt III.4.1) składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazujący spełnianie warunków,spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. c) oświadczenie wymienione w pkt III. 4.2) ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt III. 4.2) albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i III.6)3. ogłoszenia, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a)działania siły wyższej- w zakresie zmiany terminu wykonania, b)działań osób trzecich niezależnych od Stron uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie realizacji zamówienia- w zakresie zmiany terminu wykonania,c) przedłużających się postępowań administracyjnych, uzgadniających albo cywilnych- w zakresie zmiany terminu wykonania, d)zmiany przepisów prawa związanych z realizacją zamówienia- w zakresie zmiany terminu wykonania i wynagrodzenia. 2. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w drodze aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w Siedzibie Zamawiającego - pok. nr 25. SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłana pocztą. Cena brutto: 2,46 PLN + koszty przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne lub konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt III.3) ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie.3. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do zakończenia i rozliczenia kontraktu będącego przedmiotem nadzoru. Szacuje się, że realizacja zamówienia będzie trwała 8 miesięcy licząc od daty uzyskania pozwolenia na budowę w tym: a) Wykonanie robót budowalnych - do 5 m-cy od daty uzyskania pozwolenia na budowę, b) Wykonanie robót wykończeniowych, regulacyjnych w korycie potoku oraz uporządkowanie, rekultywacja terenu i wyniesienie granic pasa drogowego w terenie - do 8 m-cy od daty uzyskania pozwolenia na budowę.4. Miejsce i termin otwarcia ofert: GDDKiA w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów,pokój nr 7, dnia 14.11.2011 o godz. 11:10.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 986 Tuszyma - Ropczyce - Wiśniowa w miejscowości Glinik
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem elektrycznym"
- Organizacji szkoleń specjalistycznych dla gmin
- Usługa szkoleniowa realizowana przez eksperta w dziedzinie rozwiązań opartych na przyrodzie w ramach projektu NBS4Local.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową gastronomiczną typu food truck w ramach projektu pn. Aktywna integracja w ZAZ w Rzeszowie
- Dostawa robota humanoidalnego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "WPF (UE) Rozbudowa i modernizacja bazy kształcenia zawodowego uczniów i słuchaczy w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2 w Katowicach"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wewnętrznej instalacji gazu oraz instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej i zimnej wody dla lokali będących własnością Gminy Miasta Gdańska.
- Inspektor nadzoru inwestorskiego na zadaniu Budowa i przebudowa dróg w ramach Scalania gruntów w powiecie łęczyńskim, na obszarze wsi Głębokie i Malinówka, gm. Cyców
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świnna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa kina Wybrzeże w Kołobrzegu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- "Poprawa efektywności energetycznej szkół podstawowych w Kwidzynie" - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Kwidzynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.