eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockDostawa samochodu osobowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Otwock: Dostawa samochodu osobowego
Numer ogłoszenia: 289199 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock , ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego, rok produkcji 2010 lub 2011. 2 Dostarczony samochód musi spełniać wymagania przepisów prawa obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczania pojazdów do ruchu drogowego i posiadający obowiązkowe polskie świadectwo homologacji, o następujących parametrach technicznych: 2.1. Silnik: a) Rodzaj paliwa - benzyna b) Moc maksymalna min. 150 KM c) Maksymalny moment obrotowy min. 230 Nm d) Norma spalania EURO 5 e) Poziom emisji dwutlenku węgla, zmierzony według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych maksymalnie 180 g/km 2.2. Nadwozie: a) Cztero lub pięciodrzwiowe b) Kolor - z palety kolorów danego producenta: czarny, ciemny granat, ciemny szary lub ciemny grafit c) Ilość miejsc siedzących - 5 d) Pojemność bagażnika min. 430 l 2.3. Wymiary: a) Długość całkowita nadwozia min. 4680 mm b) Szerokość całkowita ( bez lusterek ) min. 1800 mm c) Wysokość całkowita min. 1430 mm d) Rozstaw osi min: 2700 mm e) Średnica zawracania - nie więcej niż 12 m 2.4. Układ przeniesienia napędu: a) Skrzynia biegów manualna - 5 lub 6 stopniowa 2.5. Wymagane wyposażenie: a) ABS b) ESP c) Czołowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera d) Boczne poduszki powietrza dla kierowcy i pasażera e) Boczne poduszki powietrza dla pasażerów z tyłu f) Kurtyny powietrzne (min. przód) g) Centralny zamek h) Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa i) Czujnik parkowania z przodu i z tyłu j) Lusterka boczne podgrzewane , elektrycznie ustawiane k) Elektrycznie sterowane szyby boczne, przednie i tylne l) Immobiliser m) Autoalarm n) Składane i dzielone oparcie tylnej kanapy z podłokietnikiem o) Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach p) Felgi aluminiowe q) Instalacja do telefonu Bluetooth r) Radioodtwarzacz CD, min 2 głośniki 2.6. Gwarancja a) Co najmniej 24 miesiące , bez limitu kilometrów b) Co najmniej 144 miesiące na perforację nadwozia 2.7. Ubezpieczenie - Zamawiający żąda aby w cenie samochodu uwzględnione było ubezpieczenie komunikacyjne, minimum na czas równy okresowi gwarancji (24 miesiące): OC, AC, NW oraz ASSISTANCE 24 H 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć samochód na własny koszt do siedziby Zamawiającego. 4 Zamawiający wymaga aby samochód został dostarczony na fabrycznie nowych oponach zimowych. 5 Koszty transportu, w tym koszty ubezpieczenia pojazdu podczas jego transportu ponosi Wykonawca. 6 Wykonawca wraz z pojazdem dostarczy: - instrukcję w języku polskim, - książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu, - książkę przeglądów serwisowych, - świadectwo homologacji, - wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu, 7 Autoryzowana stacja serwisowa marki oferowanej przez Wykonawcę powinna znajdować się w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik (dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - emisja Co2 - 15
  • 3 - średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego budynek B pok. 9 w godzinach 9.00-15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5 budynek B, pokój nr 1 (Biuro Obsługi Mieszkańców).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.