eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaraczewoRemont kuchni w świetlicy w Jaraczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-29

Jaraczewo: Remont kuchni w świetlicy w Jaraczewie
Numer ogłoszenia: 289195 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jaraczewo , ul. Jarocińska 1, 63-233 Jaraczewo, woj. wielkopolskie, tel. 022 7473102, faks 022 7473102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kuchni w świetlicy w Jaraczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kuchni znajdującej się w świetlicy w Jaraczewie przy ul. Kolejowej 4. Zakres prac obejmuje: 1/ zeskrobanie starych farb, 2/ wykonanie pocieniowych tynków gipsowych 3/ wykonanie malatury ścian i sufitów 4/ wykonanie okładzin ściennych (ściana od strony wejścia do Gminnego Ośrodka Kultury w całości, od strony biur Gminnego Ośrodka Kultury na szerokości 1 m, miedzy szafami stojącymi, a wiszącymi 5/ wymianę podłogi drewnianej na posadzkę z płytek gres 6/ wymianę stolarki okiennej i drzwiowej 7/ wymianę podejść c.w.u., zimnej wody i kanalizacyjnych dla dwóch zlewozmywaków i zmywarki 8/ wymianę instalacji elektrycznych wraz z dojściem do rozdzielnicy na scenie 9/ wymianę grzejnika c.o. wraz z podejściem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 360,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy z dopiskiem: Wadium- Remont kuchni w świetlicy w Jaraczewie. Wadium należy wpłacić na podany poniżej rachunek bankowy do dnia 17.11.2008 roku. Powyższy termin wniesienia wadium uważa się za zachowany, gdy kwota wadium znajdzie się w tym dniu do godz. 15.00 na podanym koncie Urzędu Gminy Jaraczewo. Konto do wpłacenia wadium: Bank Spółdzielczy w Jarocinie nr 95 8427 0009 0303 7823 2000 0003

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przy ocenie wykonawcy będą brane pod uwagę niżej wymienione kryteria: cena - 100 proc. Wartość kryterium określona zostanie wg wzoru: Wkc = cena oferty najtańszej : cena oferty rozpatrywanej x 100 x 100% Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę o najniższej cenie. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów (przedstawia taki sam bilans ceny), zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia, w terminie określonym przez zamawiającego, ofert dodatkowych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik 1, 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych- załącznik nr 3 4)Oświadczenie akceptujące warunki umowy- załącznik nr 4 5)Wykaz wykonanych robót, które są porównywalne z zakresem niniejszego zamówienia - załącznik nr 5 6)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - załącznik nr 6, 7) projekt umowy - załącznik nr 7, 8)wypełniony i podpisany przedmiar - załącznik nr 8, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert UWAGA: Przedsiębiorcy spółki cywilnej załączają ponadto umowę spółki. UWAGA: Jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osobę- osoby ujawnioną-e w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzających odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3)Aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert UWAGA: Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)informacja o pracach podobnych do przedmiotu zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, tj. od 01.01.2003- 31.12.2007, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. Informacje te należy przedstawić w postaci załączonego wykazu prac ze wskazaniem zamawiających, lokalizacji, zakresu oraz terminów wykonania- do każdej przedstawionej we wykazie pracy należy dołączyć dokument (referencje) potwierdzający ich należyte wykonanie. Nie trzeba dołączać dokumentów potwierdzających należyte wykonanie prac u Zamawiającego - załącznik 4 2)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , w tym udokumentowany wpis kierownika budowy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów)- załącznik 5 3)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaraczewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jaraczewo ul. Jarocińska 1 63- 233 Jaraczewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Jaraczewo ul. Jarocińska 1 63- 233 Jaraczewo (pok. nr 20 I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 19.12.2008.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.