Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-21
Sulejówek: ZAKUP AMBULANSU SANITARNEGO
Numer ogłoszenia: 289144 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 21, 05-071 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7835817, faks 022 7835817.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP AMBULANSU SANITARNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP jednego AMBULANSU SANITARNEGO typu C.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wpłacania wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o realizację zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna, dokument ten musi być złożony przez każdego z Wykonawców), 2) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego pełnego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 3) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych [wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ], 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych [do oferty można dołączyć, zamiast pełnomocnictwa, umowę np. spółki cywilnej - w przypadku spółki cywilnej]..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Warunki techniczne - 20
- 3 - Serwis - 5
- 4 - Gwarancja - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulejówku
ul. Armii Krajowej 21,
05-071 Sulejówek
Pokój Administracji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 14:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulejówku ul. Armii Krajowej 21, 05-071 Sulejówek Pokój Administracji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
- "Doświetlenie ulic w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Projekt i budowa oświetlenia placów i zabaw" podziale na zadania: Zadanie 1-2.
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Dostawa ambulansu typu P z wyposażeniem do Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem na potrzeby Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie.
- Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





