eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa urządzenia zabezpieczeń serwera proxy, zakup oprogramowania typowego, rozszerzenie istniejącej sieci bezprzewodowej częśćI; Dostawa wielozadaniowego systemu zabezpieczeń połączenia serwera proxy wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta, Część IIZakup oprogramowania do archiwizacji oraz wykonywania kopii zapasowych wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta, część IIIRozszerzenie istniejącej sieci bezprzewodowej w budynkach Urzędu Miasta Katowice wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Katowice: Dostawa urządzenia zabezpieczeń serwera proxy, zakup oprogramowania typowego, rozszerzenie istniejącej sieci bezprzewodowej częśćI; Dostawa wielozadaniowego systemu zabezpieczeń połączenia serwera proxy wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta, Część II: Zakup oprogramowania do archiwizacji oraz wykonywania kopii zapasowych wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta, część III: Rozszerzenie istniejącej sieci bezprzewodowej w budynkach Urzędu Miasta Katowice wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta
Numer ogłoszenia: 289121 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia zabezpieczeń serwera proxy, zakup oprogramowania typowego, rozszerzenie istniejącej sieci bezprzewodowej częśćI; Dostawa wielozadaniowego systemu zabezpieczeń połączenia serwera proxy wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta, Część II: Zakup oprogramowania do archiwizacji oraz wykonywania kopii zapasowych wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta, część III: Rozszerzenie istniejącej sieci bezprzewodowej w budynkach Urzędu Miasta Katowice wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzenia zabezpieczeń serwera proxy, zakup oprogramowania typowego, rozszerzenie istniejącej sieci bezprzewodowej Część I: Dostawa wielozadaniowego systemu zabezpieczeń połączenia serwera proxy wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta. Część II: Zakup oprogramowania do archiwizacji oraz wykonywania kopii zapasowych wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta. Część III: Rozszerzenie istniejącej sieci bezprzewodowej w budynkach Urzędu Miasta Katowice wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : Dla części I: a) dostarczenia wielozadaniowego systemu zabezpieczeń połączenia serwera proxy, b) 12 miesięcznego wsparcia technicznego producenta oferowanego produktu, Dla części II: c) dostarczenia oprogramowania do archiwizacji oraz wykonywania kopii zapasowych d) 12 miesięcznego wsparcia technicznego producenta oferowanego produktu, Dla części III e) dostarczenia urządzeń do rozbudowy sieci bezprzewodowej w budynkach Urzędu Miasta Katowice f) 12 miesięcznego wsparcia technicznego producenta oferowanego produktu, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 ustawy. Szczegółowy zakres prac określa: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( załącznik do SIWZ nr 4a do części I, załącznik do SIWZ nr 4b do części II, załącznik do SIWZ nr 4c do części III) b) Projekt umowy ( załącznik do SIWZ nr 5a do części I, załącznik do SIWZ nr 5b do części II, załącznik do SIWZ nr 5c do części III).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2, 32.42.00.00-3, 48.71.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 380.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania dostaw będących przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową kształtuje się w wysokości: 170 000 zł dla części I, 200 000 zł dla części II, 30 000 zł dla części III Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w pkt 15 części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    1. Próbki, opisy, fotografie Dla części I i III pełną nazwę, typ wszystkich oferowanych urządzeń Dla części II, pełną nazwę programu, wersję i nazwy wszystkich oferowanych licencji wraz z opisem oferowanych funkcji 2. Opis techniczny Dla części I i III - opis techniczny dostarczanych urządzeń wraz z ich wymaganymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - cechami, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia. Dla części II - nie dotyczy Zamawiający dopuszcza opisy techniczne w języku angielskim

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji. wraz z oświadczeniem , o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. kalkulację ceny ofertowej - dla każdej części oddzielnie na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ nr 6a do części I, załącznik do SIWZ nr 6b do części II, załącznik do SIWZ nr 6c do części II. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. a) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga wykazania za pomocą dokumentów wymienionych w cz. IV pkt 15.4 a- b siwz ( oraz ppkt 15.5 - jeśli dotyczy) iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy. b) W przypadku określonym w punkcie 14 części III siwz - pisemne zobowiązanie tych podmiotów, że oddane zostaną do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wg wzoru załączonego do siwz 4. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. a) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. b) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w części IV punkt 15 ppkt 5 - należy przedstawić j.n. : - spółki cywilne - dla każdego ze wspólników spółki osobno, - Konsorcja - dla każdego z partnerów konsorcjum osobno; UWAGA: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w części IV punkt 15.4 b składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 226 poz. 1817 )

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej: a) Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonanie prac; b) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana terminu wykonania umowy jeżeli niedochowanie tego terminu jest następstwem działania siły wyższej, 2. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice, Wydział Informatyki ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice pokój 316 (IIIp.), tel: 32/2593 243.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Katowice, Wydział Informatyki ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice pokój 316 (IIIp.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wielozadaniowego systemu zabezpieczeń połączenia serwera proxy wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wielozadaniowego systemu zabezpieczeń połączenia serwera proxy wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : Dla części I: a) dostarczenia wielozadaniowego systemu zabezpieczeń połączenia serwera proxy, b) 12 miesięcznego wsparcia technicznego producenta oferowanego produktu, 1. Urządzenie wielozadaniowego systemu zabezpieczeń połączeń serwera proxy - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 380.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. warunki serwisu gwarancyjnego - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup oprogramowania do archiwizacji oraz wykonywania kopii zapasowych wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oprogramowania do archiwizacji oraz wykonywania kopii zapasowych wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : a) dostarczenia oprogramowania do archiwizacji oraz wykonywania kopii zapasowych b) 12 miesięcznego wsparcia technicznego producenta oferowanego produktu, Zakup oprogramowania do archiwizacji oraz wykonywania kopii zapasowych : A.Wykupienie licencji będących własnością zamawiającego: 1.1 licencja SYMC BACKUP EXEC 2010 AGENT FOR ORACLE WIN PER SERVER BNDL STD LIC GOV BAND S 2.1 licencja SYMC BACKUP EXEC SYSTEM RECOVERY 2010 SERVER WIN PER SERVER BNDL STD LIC GOV BAND S 1 3.1 licencja SYMC BACKUP EXEC SYSTEM RECOVERY 2010 DESKTOP WIN PER DEVICE BNDL STD LIC GOV BAND A 4.3 licencje SYMC BACKUP EXEC 2010 AGENT FOR MSFT ACTIVE DIRECTORY WIN PER DOMAIN CONTROLLER BNDL STD LIC GOV BAND S, 5.1 licencja SYMC BACKUP EXEC 2010 AGENT FOR VMWARE VIRTUAL INFRASTRUCTURE WIN PER HOST SERVER BNDL STD LIC GOV BAND S, 6.2 licencje SYMC BACKUP EXEC 2010 AGENT REMOTE FOR LINUX OR UNIX SERVERS LNX/UNX PER SERVER BNDL STD LIC GOV BAND S, 7.1 licencja SYMC BACKUP EXEC 2010 SERVER WIN PER SERVER BNDL STD LIC GOV BAND S , 8.1 licencja SYMC BACKUP EXEC 2010 AGENT FOR MSFT SQL WIN PER SERVER BNDL STD LIC GOV BAND S , 9.2 licencje SYMC BACKUP EXEC 2010 AGENT FOR WINDOWS SYSTEMS WIN PER SERVER BNDL STD LIC GOV BAND S, B.Sprzedaż zamawiającemu następujących licencji a.SYMC NETBACKUP ENTERPRISE SERVER 7.1 WIN/LNX/SOLX64 1 SERVER TIER 2 XGRD LIC FROM SBE GOV BAND S - sztuk 1 b.SYMC NETBACKUP CLIENT APPLICATION AND DATABASE PACK 7.1 WIN/LNX/SOLX64 1 SERVER TIER 2 STD LIC GOV BAND S - sztuk 4 c.SYMC NETBACKUP ENTERPRISE CLIENT 7.1 WIN/LNX/SOLX64 1 SERVER TIER 2 STD LIC GOV BAND S - sztuk 7 d.SYMC NETBACKUP OPTION LIBRARY BASED TAPE DRIVE 7.1 XPLAT 1 DRIVE STD LIC GOV BAND S - sztuk 1 e.SYMC NETBACKUP OPTION SHARED STORAGE OPTION 7.1 XPLAT 1 DRIVE STD LIC GOV BAND S - sztuk 1 f.SYMC NETBACKUP ENTERPRISE DISK 7.1 XPLAT 1 FRONT END TBYTE STD LIC GOV BAND S - dla 15 TB danych lub równoważnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.71.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 380.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozszerzenie istniejącej sieci bezprzewodowej w budynkach Urzędu Miasta Katowice wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozszerzenie istniejącej sieci bezprzewodowej w budynkach Urzędu Miasta Katowice wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym producenta. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : a) dostarczenia urządzeń do rozbudowy sieci bezprzewodowej w budynkach Urzędu Miasta Katowice b) 12 miesięcznego wsparcia technicznego producenta oferowanego produktu, Rozszerzenie istniejącej sieci bezprzewodowej 1. Rozbudowa infrastruktury bezprzewodowej Zamawiającego o dwa Access Pointy takiego samego typu jak urządzenia znajdujące się aktualnie w posiadaniu Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż jest w posiadaniu 4 szt. Access Point-ów typu - Meru AP310 oraz 1 szt. centralnego urządzenia systemu zarządzania, składającego się z jednego kontrolera - Meru network MC500. Asysta techniczna (support) na wyżej wymienione urządzenia wygasła 04 października 2011. 2. Dla całego system, składającego się z urządzeń aktualnie posiadanych przez zamawiającego oraz nowych urządzeń Wykonawca dostarczy 12-miesięczny support producenta świadczony na takich samych warunkach jak asysta techniczna (support producenta) aktualnie posiadany przez zamawiającego. 3. W przypadku, gdy po rozbudowie infrastruktury bezprzewodowej o dwa dodatkowe bezprzewodowej punkty dostępu (tzw. Access Pointy) ich całkowita liczba nie będzie obsługiwana przez kontroler aktualnie posiadany przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy licencje lub kontroler, obsługujący odpowiednią liczbę Access Pointów. 4. Jako rozwiązanie równoważne, wymiana całego systemu na urządzenia pozwalające na pracę wszystkich punktów dostępowych na tym samym kanale, tworzące tym samym jednolity i ciągły obszar pokryty zasięgiem sieci bezprzewodowej. Rozwiązanie powinno umożliwiać wykorzystywać technologię pozwalającą na: a) koordynowanie ruchu pomiędzy punktami dostępowymi oraz eliminowanie interferencji międzykanałowych; b) pracę punktów dostępowych, znajdujących się w swoim bezpośrednim sąsiedztwie na tym samym kanale bez występowania interferencji pomiędzy sygnałami pochodzącymi z obu punktów dostępowych ; c) kontrolę przepływu danych w kierunku od klienta i eliminację rywalizacji punktów dostępowych; d) dostarczanie sprawiedliwego podziału czasowego do medium dla wszystkich klientów; e) gwarantowanie usług QoS w medium radiowym; f) transport w systemach typu 802.11a/b/g/n.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 380.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. warunki serwisu gwarancyjnego - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.