eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staroźreby › Modernizacja nawierzchni drogi na ul. Polnej w Staroźrebach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Staroźreby: Modernizacja nawierzchni drogi na ul. Polnej w Staroźrebach
Numer ogłoszenia: 289104 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Staroźreby , ul. Płocka 18, 09-440 Staroźreby, woj. mazowieckie, tel. 0-24 2617051, 2617065, faks 0-24 2617002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starozreby.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja nawierzchni drogi na ul. Polnej w Staroźrebach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji nawierzchni drogi na ul. Polnej w Staroźrebach , obejmującej n/w zakres rzeczowy: 1.Prace pomiarowe przy odtworzeniu trasy i punktów oraz wyznaczenie robót ziemnych - km 0,50 2. Mechaniczne profilowanie istniejącej drogi gruntowej dla uzyskania profili poprzecznego i podłużnego - m2 2570 3. wykonanie koryta pod warstwę z kruszywa łamanego - m2 2100 4. Ułożenie obrzeży betonowych 30x80 - mb 1238 5. Ułożenie krawężnika betonowego 30x15 - mb 115 6. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego grub. 15cm po zagęszczeniu na jezdni i zjazdach na posesje - m2 2588 7. Skropienie warstwy kruszywa łamanego emulsją asfaltową - m2 2588 8. WUłożenie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfalaltowej grub. 4 cm - m2 2092 9. Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej grub. 4 cm - m2 2123 10. Ułożenie warstwy z masy mineralno-asfaltowej grub. 5 cm na zjazdach - m2 488 11.Wykonanie przepustu pod zjazdem na planowana ul. wewnętrzną z rur O 40cm na fundamencie z pospółki - mb 6 12. wykonanie ścianek czołowych na przepustach O 40cm z betonu B-15 - szt. 4 13.Oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych - m 895 14. Oczyszczenie przepustów pod zjazdami O 40cm śr. 50% zanieczyszczonego prześwitu przepustu - mb 144 15. Uzupełnienie i wyrównanie poboczy po ułożeniu nawierzchni z mas bitumicznych materiałem pochodzenia miejscowe - m3 70 16. Uporządkowanie na czysto korony drogi - m2 1500 17. Ustawienie słupków stalowych O 50 do znaków drogowych - szt. 6 18. Założenie znaków drogowych (foliow.) - szt. 6 19. Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych kanalizacyjnych -szt. 12 20. Regulacja pionowa zaworów wodnych i gazowych - szt 9 Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. (z zastrzeżeniem wymienionym w pkt. XIX specyfikacji)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wnieisienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów: 1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 6) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 3 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (drogi). Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. 4),5) i w pkt. 6) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie załączonych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starozreby.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Staroźrebach ul. Płocka 18 , pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Staroźrebach ul. Płocka 18, sekretariat pokój. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.