eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, z podziałem na VII części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, z podziałem na VII części
Numer ogłoszenia: 289015 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu , ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.poznan.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, z podziałem na VII części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, z podziałem na VII części: CZĘŚĆ I - dostawa stacji roboczych; CZĘŚĆ II - dostawa urządzeń sieciowych; CZĘŚĆ III - dostawa urządzeń sieciowych; CZĘŚĆ IV - dostawa pakietów: Enhanced FortiCare FortiAnalyzer-100B, Bundle Renewal FortiMail-400, AHB-24x7x8 FortiMail-400; CZĘŚĆ V - dostawa sprzętu komputerowego; CZĘŚĆ VI - dostawa oprogramowania; CZĘŚĆ VII - dostawa drukarek laserowych wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: - przedłożył wraz z ofertą - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oferowanego sprzętu w zakresie części I, II, V, VII - zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ. - dostarczył certyfikaty - dla przedmiotu oferowanego w zakresie części I w pkt 1) poz. 11 oraz w pkt. 2) poz. 9, jak również w zakresie części II poz. 17, szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ - najpóźniej w dniu zawarcia umowy; - dostarczył licencje aktywacyjne dla funkcji bezpieczeństwa - dla przedmiotu oferowanego w zakresie części II poz. 21, szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ - najpóźniej w dniu dostawy. - dostarczył gwarancje/licencje - dla przedmiotów objętych gwarancją/posiadających licencje, oferowanych w zakresie części I, II, III, V, VI, VII - najpóźniej w dniu dostawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.40.00-2, 30.23.70.00-9, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 48.90.00.00-7, 32.42.00.00-3, 30.21.61.10-0, 48.21.40.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: - dla części I - 2.100,00 zł; - dla części II - 700,00 zł; - dla części III - 2.800,00 zł; - dla części IV - 550,00 zł; - dla części V - 1.700,00 zł; - dla części VI - 2.600,00 zł; - dla części VII - 180,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) w zakresie Części I: Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 dostawy, której zakres merytoryczny obejmuje dostawę stacji roboczych; 2) w zakresie Części II: Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 dostawy, której zakres merytoryczny obejmuje dostawę urządzeń sieciowych; 3) w zakresie Części III: Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 dostawy, której zakres merytoryczny obejmuje dostawę urządzeń sieciowych; 4) w zakresie Części IV: Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy przedłożenia innych dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku; 5) w zakresie Części V: Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 dostawy, której zakres merytoryczny obejmuje dostawę sprzętu komputowego; 6) w zakresie Części VI: Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 dostawy, której zakres merytoryczny obejmuje dostawę oprogramowania; 7) w zakresie Części VII: Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 dostawy, której zakres merytoryczny obejmuje dostawę drukarek. Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty, na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    w zakresie części I, II, V, VII, szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu - zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, osobno do każdej z części zamówienia na którą Wykonawca zamierza złożyć ofertę (odpowiednio Załącznik 2A-2G do SIWZ), wraz ze szczegółową kalkulacją cenową (UWAGA! Zamawiający wymaga wypełnienia każdej pozycji. Niewypełnienie którejkolwiek z pozycji skutkować będzie odrzuceniem złożonej oferty) oddzielnie dla każdej z VII części przedmiotu zamówienia; 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się nieistotne zmiany w umowie oraz te, które Zamawiający przewidział i zawarł w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: możliwość dokonania zmian korzystnych dla Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.poznan.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) ww. strona internetowa, 2) siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60 - 509 Poznań, pok. 103A, 3) przesłanie na wniosek Wykonawcy listem poleconym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60 - 509 Poznań, pok. 002.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa stacji roboczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stacji roboczych w ilości 41 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń sieciowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń sieciowych w ilości 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzeń sieciowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń sieciowych Cisco wraz z 3 letnim serwisem Cisco. 1)Switch Cisco Catalyst 2960G-48TC-L wraz z 3 letnim serwisem Cisco SMARTnet 8x5xNBD - 3szt. 2)Switch Cisco Catalyst 3750X-24T-S wraz z 3 letnim serwisem Cisco SMARTnet 8x5xNBD - 3szt., 3)Wyposażenie dodatkowe do switchy Cisco Catalyst 3750X-24T-S: a)moduł C3KX-NM-10G - 3szt., b)moduł SFP-10G-LR= - 4szt., c)kabel StackPower - min.30cm, max. 60cm - 1szt., d)zasilacz C3KX-PWR-350WAC= - 3szt, e)wentylator C3KX-FAN-23CFM= - 3szt. Wyposażenie musi być objęte 3 letnim serwisem Cisco SMARTnet 8x5xNBD dla urządzenia Catalyst 3750X-24T-S.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pakietów: Enhanced FortiCare FortiAnalyzer-100B, Bundle Renewal FortiMail-400, AHB-24x7x8 FortiMail-400.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Roczny pakiet Enhanced FortiCare FortiAnalyzer-100B - 1szt., 2) Roczny pakiet Bundle Renewal FortiMail-400 - 1szt., 3) Roczny pakiet AHB-24x7x8 FortiMail-400 - 1szt., Powyższe pakiety muszą być aktywne w okresie od 01.01.2012r - 31.12.2012r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor kolorowy LCD 19 w ilości: 10 szt., Monitor kolorowy LCD 22 w ilości: 12 szt., Dysk twardy (do zastosowań w macierzach) w ilości: 18 szt., Dysk twardy w ilości: 2 szt., Zasilacz w ilości: 5 szt., Mysz w ilości: 30 szt., Pamięć w ilości: 8 szt., Karta HBA do serwerów IBM x3850M2 (model 72336RG, numery seryjne: 99B4539 oraz 99B3749) w ilości: 4 szt., Skaner Fujitsu fi-6110 lub równoważny w ilości: 2 szt., Pad assy w ilości: 8 szt., Pick roller w ilości:4 szt., Płyty CD-R w ilości: 100 szt., Płyty DVD+R w ilości: 100 szt., Apple iPad 2 64GB+3G BLACK lub równoważny w ilości:1 szt., Ramka montażowa w ilości: 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Microsoft Windows Server Enterprise 2008 R2 MOLP GOV w ilości: 2 szt., Microsoft Windows Server CAL 2008 Device MOLP GOV w ilości: 100 szt., Microsoft Windows Remote Desktop Services 2008 R2 User CAL MOLP GOV w ilości: 10 szt., Microsoft SQL Server 2008 R2 Standard Edtn 1 Processor License MOLP GOV w ilości: 1 szt., Microsoft Office Standard 2010 MOLP GOV w ilości: 50 szt., Adobe Master Collection CS 5.5 PL lub równoważny w ilości: 1 szt., CorelDRAW Graphics Suite X5 PL lub równoważny w ilości: 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa drukarek laserowych wielofunkcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek laserowych wielofunkcyjnych Kyocera FS-1028MFP/DP lub równoważnych w ilości: 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.