To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-04
Sosnowiec: Inżynier Projektu dla zadania - Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Sosnowiec, świadczący usługi nadzoru inwestycyjnego i zastępstwa inwestorskiego nad realizacją i wdrożeniem dla projektu budowy Miejskiej Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 288851 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243877 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier Projektu dla zadania - Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Sosnowiec, świadczący usługi nadzoru inwestycyjnego i zastępstwa inwestorskiego nad realizacją i wdrożeniem dla projektu budowy Miejskiej Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej w Sosnowcu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Inżyniera Projektu usługi nadzoru inwestycyjnego i zastępstwa inwestorskiego nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n.: -Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Sosnowiec-. Inżynier Projektu pełnić będzie kompleksowy nadzór techniczny we wszystkich fazach budowy i wdrożenia systemu (w sposób zapewniający Zamawiającemu kompleksowe wsparcie przy realizacji Projektu, terminową, zgodną z wnioskiem aplikacyjnym i umową z Instytucją Zarządzającą Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 realizację rzeczową i rozliczenie finansowe projektu) poprzez analizę dostarczonych materiałów źródłowych, a następnie przygotowanie dokumentacji przetargowych na wybór Generalnego Wykonawcy Inwestycji w ramach niniejszego projektu, pomoc w postępowaniu zmierzającym do wyłonienia Generalnego Wykonawcy Inwestycji oraz Operatora usług telekomunikacyjnych, nadzór nad prawidłową realizacją projektu, oraz po zawarciu umów o udzielenie zamówienia publicznego - nadzór nad prawidłową realizacją robót budowlanych w projekcie, a podczas kontroli procesów projektowania i realizacji rozwiązań ww. projektu - doradztwie technologicznym, odbiorach końcowych oraz nadzorze nad prawidłowym i terminowym rozliczaniem projektu.
Inżynier Projektu realizować będzie zadanie na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego, w którym określono warunki minimalne stawiane przed budową szerokopasmowej sieci transmisji danych miasta Sosnowiec. Program Funkcjonalno - Użytkowy (zwany dalej PFU) stanowi załącznik nr 8 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Inżynier Projektu będzie prowadził nadzór inwestycyjny nad robotami i usługami wykonywanymi przez Generalnego Wykonawcę, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami ustawy - Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz.1118 ze zm.) oraz będzie wykonywać obowiązki Inwestora Zastępczego. Nadzór musi być prowadzony przez personel Inżyniera Projektu posiadający odpowiednie uprawnienia przewidziane ustawą - Prawo budowlane. Na wszystkich etapach wykonywania robót funkcja Inżyniera Projektu będzie w szczególności obejmowała realizację zadania wg Warunków Kontraktowych dla robót projektowych i budowlanych według FIDIC Książka Żółta.
Szczegółowy zakres zadań Inżyniera Projektu wynikający z prowadzenia usługi inwestora zastępczego nad robotami i pełnienia funkcji Inżyniera Projektu zgodnie z Żółtą Książką FIDIC obejmuje:
Część I
1.identyfikacja obszarów problemowych i ryzykownych w implementacji PFU, jego sprawdzenie i aktualizacja,
2.przygotowanie projektów ogłoszeń i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z warunkami technicznymi w zakresie przedmiotowego projektu
3.wsparcie podczas postępowania przetargowego, we wszystkich etapach tego postępowania, zmierzającego do wyłonienia Generalnego Wykonawcy projektu od momentu złożenia ofert do podpisania umowy,
4.wsparcie podczas postępowania przetargowego, we wszystkich etapach tego postępowania, zmierzającego do wyłonienia Operatora usług telekomunikacyjnych do momentu podpisania umowy, poprzez przygotowanie ogłoszenia i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z warunkami technicznymi.
Część II
1.bieżące doradztwo w zakresie wdrażania rozwiązań teleinformatycznych w ramach projektu,
2.bieżące doradztwo w zakresie wymogów związanych z wdrożeniem projektu,
3.bieżące doradztwo w zakresie kontroli procesu realizacji projektu w zakresie zgodności z budżetem, PFU, dokumentacją techniczną i harmonogramem,
4.bieżące doradztwo w zakresie definiowania i analizy procesów, a następnie ich przeniesieniu w środowisko teleinformatyczne,
5.kontrola obiegu dokumentów,
6.prowadzenie Biura Projektu - przygotowanie dokumentów niezbędnych do realizacji Projektu i realizacji przedsięwzięcia, wynikające ze szczegółowych obowiązków Inżyniera Projektu,
7.terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji,
8.podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu (po wcześniejszych konsultacjach z Zamawiającym),
9.współpraca z firmami i instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu,
10.współpraca z personelem Zamawiającego na poziomie zarządzającym i zadaniowym,
11.utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu,
12.przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów (FIDIC lub równoważnych), instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów
13.prowadzenie narad koordynacyjnych w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Generalnym Wykonawcą Inwestycji,
14.przyjmowanie faktur i dokumentów rozliczeniowych od Generalnego Wykonawcy Inwestycji, bieżąca kontrola i zatwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 2-ch dni od daty otrzymania,
15.przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego w tym w szczególności do odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części(etapów) inwestycji. Wykonawca potwierdzi zgłoszoną przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbiorową (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami koniecznymi celem uzyskania przez Zamawiającego decyzji dopuszczenia do użytkowania obiektów) oraz dokumentację powykonawczą.
16.nadzór i kontrolę procesów projektowania, realizacji i wdrożenia rozwiązań projektu, monitoring postępu prac, raportowanie oraz sporządzanie sprawozdań, aż do odbioru końcowego i całkowitego rozliczenia finansowego projektu
Część III
1.reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z PFU, dokumentacją techniczną, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2.sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
3.sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego sieci transmisji danych i przekazanie jej do eksploatacji,
4.potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad
5.koordynacja realizacji zadań BHP,
6.koordynowanie działań zapewniających przestrzeganie w trakcie robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
7.wstrzymywanie robót w przypadku stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia oraz bezzwłoczne zawiadomienie o tym właściwego organu,
8.uzgodnienie i zatwierdzenie dokumentacji projektowej złożonej przez Generalnego Wykonawcę,
9.zarządzanie czasem realizacji projektu,
10.sprawowanie funkcji nadzoru budowlanego,
11.koordynacja prawidłowej realizacji projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz nadzór nad wszystkimi działaniami podejmowanymi w projekcie,
12.przekazanie inwestycji do użytkowania,
13.Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach w zakresie jaki wynika z obowiązujących przepisów, a określonych w art. 25, 26, 27 Ustawy Prawo Budowlane w tym:
a.ustanowienie pracowników we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora-koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
b.kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie wytyczenia geodezyjnego oraz oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne,
c.kontrola zgodności realizacji z dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego,
d.sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontrola dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie;
e.sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym,
f.wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów,
14.żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
15.pośredniczenie w rozwiązywaniu zaistniałych sporów pomiędzy Generalnym Wykonawcą Inwestycji a Zamawiającym,
Część IV
1.uczestniczenie w czynnościach odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne,
2.powoływanie w terminie 7 dni od momentu zgłoszenia wady - komisji ustalającej występowanie wad i przyczyny ich powstania,
3.protokolarne stwierdzanie przez komisję usunięcia wad przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji,
4.wykonywanie czynności wynikających z praw i obowiązków Zamawiającego w zakresie gwarancji jakości poszczególnych elementów projektu, w tym nadzór nad usuwaniem wad i usterek przez Wykonawców projektu w okresie gwarancyjnym tj. w okresie trwałości projektu zgodnie z zasadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 -2013 r.
Wobec powyższego do obowiązków Inżyniera Projektu należeć będzie organizacja i koordynacja całego procesu inwestycyjnego, ochrona interesów Zamawiającego w zakresie efektywnego wykorzystania budżetu przedsięwzięcia, zagwarantowanie terminowej, dobrej jakościowo i bezusterkowej realizacji projektu. Zadania o których mowa powyżej będą świadczone przez Inżyniera Projektu nieprzerwanie przez cały okres projektu i okres gwarancyjny tj. w okresie trwałości projektu zgodnie z zasadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 -2013r.
Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia, funkcję w projekcie) zamierza powierzyć Podwykonawcy/om do wykonania. Pozostały zakres zamówienia Wykonawca realizuje własnymi siłami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: -Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Sosnowiec- w ramach Działania 2.1 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego RPO WSL na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SoftBlue Michał Kierul, Bolesława Chrobrego 24/1, 85-047 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 703180,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 485235,00
Oferta z najniższą ceną: 485235,00 / Oferta z najwyższą ceną: 847470,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6".
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad rb podczas real.zad.pn.:Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdr. Muszyna, etapIII-budowa ogrodówtematycznych:wiklinowego i strefy wypoczynkowej
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na zadaniu pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, polegających na opracowaniu projektu zamiennego...
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Park Mostów II - Modernizacja terenu wokół budynku Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu - powołanie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





